۴۸۸۵۴۵
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

وام ۱۰۰میلیاردی یک کارتن خواب در صندوق ذخیره

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اخذ وام ۱۰۰ میلیارد تومانی به اسم یک کارتن خواب در صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

خبرگزاری مهر: محمد مهدی زاهدی عصر امروز در نشست با جمعی از مردم و ورزشکاران ایلام در حسینیه باب الحواج این شهر اظهار داشت: متاسفانه طی سال های اخیر شاهد دریافت حقوق های نجومی، اختلاس، ناعدالتی و... در کشور بوده ایم.

وی بیان داشت: به طور مثال در صندوق ذخیره فرهنگیان یک شخص کارتن خواب با دست های پشت پرده اقدام به اخذ وام ۱۰۰ میلیارد تومانی کرده است.

زاهدی با اشاره به اینکه هم اکنون اقتصاد کشور دارای رکود است، گفت: بیکاری و گرانی همچنان در کشور حکم فرماست و دولت برای وضعیت معیشتی مردم هنوز اقدام قابل توجهی انجام نداده است.

وی عنوان کرد: در همین استان ایلام به رغم داشتن ظرفیت نفت و گاز شاهد بیکاری ۲۰ درصدی هستیم که مایه تاسف است و از مسئولان استانی باید پرسید چرا به رغم این همه ظرفیت شاهد چنین وضعیت بدی در استان هستیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون سالانه ۲۵ میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می شود در حالی که شاهد رکود کارخانه ها هستیم و همین عامل وضعیت بد بیکاری را تشدید کرده است.

زاهدی با بیان اینکه باید دولت آینده عدالت را در کشور اجرایی کند، گفت: «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» که در کشور شکل گرفته درصدد است در صورت پیروزی در انتخابات عدالت را در کشور اجرایی کند.

وی تصریح کرد: رکود کشور را بیچاره کرده است و مردم هم اکنون شاهد ارزانی نیستند ولی دولت می گوید تورم را کم کرده است در حالی که بیکاری بزرگترین چالش کشور بوده و وضعیت هر روز بدتر می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیف

      تا قناعت و انصاف در اقتصاد رعایت نشود آش همین است که میبینید سنگ الکی به سینه زدن فایده ندارد. اقتصاد افسار گسیخته و مریض این مملکت ریشه دار است.

    • بدون نام

      تمام بدبختی ملت از عدالت احمدی نژاذی است که امروز شما مدعی ان هستید مردم از یک سوراخ دو بار گزیده نخواهند شد

    • بدون نام

      براوو،کیف کردم .مگه فقط آقازاده ها وکله گنده ها باید از این وامها بگیرن.خیلیم جالبه که اینو چون کارتن خوابه صداشو در آوردن.

    • م ج

      با حرف تورم را پایبن آوردن چون مردم پولی برای خرید ندارند فروشنده بخاطراینکه ضرر نکنه مجبور میشه. جنس را با قیمت خرید بده تا بتواند چک خود را بموقع پاس کند و جنسش هم خراب نشود. چرا آب و برق و گاز و نان و غیر. ارزان نشده حتی چند برابر شده. پس تورم پایین نیامده قدرت خرید کم شده بیکاری زیاد شده. الان قیمت خودرو چقدر گران شده کیفیت پایین امده پس تورم از کجا پایین امده. شاید وقتی دیگر شاید

    • گودرز

      ازاین حرفها گوشهایشان پراست

    • محمد

      باز خدا پدر اين دولت رو بيامرزه اين فسادها مثل صندوق فرهنگيان و حقوق هاي نجومي و غيره رو متوقف كرد هرچند به ضررش تموم ميشه و يه عده مثل همين آقاي نميدونم چي چي براي تبليغات انتخاباتيشون ازش سوءاستفاده ميكنن.

    • بدون نام

      آخه کارتون خواب وام ۱۰۰میلیاردی می خوان چه کارمی خوات به جای کارتون روی پول بخوابد به چه حسابی ما اگه بریم؟ ور خواست یک وام ۲مای کنی بدیم چندتا ضامن معتبر می خوان ولی اینا چی

    • بدون نام

      امیدوارم این سیاه نماییها قلب شما رو سیاهان را سیا کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج