جاباما
۴۸۸۷۳۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

سرانجام پرونده‌های شکایت از خودروسازان

در ۷۴ درصد شکایت‌های صورت گرفته از خودروسازان، رای به نفع مشتریان صادر و منجر به دریافت خسارت، تعویض خودرو و حل عیب شده است.

خبرگزاری ایسنا: در ۷۴ درصد شکایت‌های صورت گرفته از خودروسازان، رای به نفع مشتریان صادر و منجر به دریافت خسارت، تعویض خودرو و حل عیب شده است.

مصرف‌کنندگان از کیفیت پایین برخی خودروهای داخلی و هم‌چنین گران‌فروشی و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی، ناراضی هستند. در مواردی این نارضایتی منجر به شکایت مشتریان از خودروسازان و واردکنندگان خودرو می‌شود.

در این زمینه براساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در میان ۴۱۲ پرونده شکایت مصرف‌کنندگان که به نتیجه رسیده، ۷۴ درصد منجر به صدور رای به نفع مشتریان شده است.

بر این اساس در میان پرونده‌هایی که حکم آنها به نفع مشتریان صادر شده، ۱۲ درصد منجر به دریافت خسارت، ۱۱ درصد منجر به تعویض خودرو و ۵۱ درصد نیز منجر به رفع عیب خودرو از سوی شرکت عرضه‌کننده شده است.

در میان ۱۱ درصد پرونده‌ای که منجر به تعویض خودرو شده است، شش درصد پرونده‌ها مربوط به ایران خودرو، سه درصد سایپا، یک درصد گروه کرمان خودرو و یک درصد سایر شرکت‌ها بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا کسایی بودن که بیکار بودن حوصله شکایت داشتن بعدش هم ماشین ایرانی شامسیه من دو تا پارس صفر تویکسال گرفتم کلا دوتا ماشین مجزا بودن کلا فرق داشت

    • بدون نام

      پسرعمه ام یه ماشین سمند سورن گرفته بعداز 10روز دنده عقبش کارنمیکنه بنده خدا تا الان نزدیک به دوماه میشه که بهش گفتن یه قطعه ایی داخل گیر بکس هست که باید برامون بیاد ولی تاهنوز هیچ
      گفته یه ماشین دیگه بهم بدید هم که موافقت نکردن ماشینش تعویض کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج