۴۸۸۸۱۶
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

با سریع‌ترین خودروی پیست جهان آشنا شوید

سوپر اسپرت SCG۰۰۳S که در طراحی ظاهری خود بی شباهت به خودروی سوپر اسپرت فراری انزو نیست، در مهرماه سال جاری گفته شده بود که به مراحل پایانی خود نزدیک شده و قرار است در ماه‌های آینده معرفی شود.

وب سایت شبکه: سوپر اسپرت SCG۰۰۳S که در طراحی ظاهری خود بی شباهت به خودروی سوپر اسپرت فراری انزو نیست، در مهرماه سال جاری گفته شده بود که به مراحل پایانی خود نزدیک شده و قرار است در ماه‌های آینده معرفی شود.
با سریع‌ترین خودروی پیست جهان آشنا شوید

حال با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی ژنو ۲۰۱۷ از اوایل ماه آینده میلادی، شرکت خودروسازی "اسکودریا کامرون گلیکنهوس" اعلام کرده است که نسخه نهایی و آماده برای تولید سوپر اسپرت خود یعنی SCG۰۰۳S را در نمایشگاه ژنو امسال رونمایی خواهد کرد.
با سریع‌ترین خودروی پیست جهان آشنا شوید

خودرویی که طبق اظهارات شرکت سازنده و باتوجه به عملکرد بالای آن در پیست نوربرگ رینگ آلمان که هنوز اطلاعات دقیقی از جزییات آن در دسترس نیست، قرار است تبدیل به سریع‌ترین خودروی داخل پیست شود!
با سریع‌ترین خودروی پیست جهان آشنا شوید

پیش از وعده و وعیدهای شرکت خودروسازی SCG در مورد این خودرو، گفته شده بود که سوپر اسپرت SCG۰۰۳S با پیشرانه‌ای هشت سیلندر ۴.۴ لیتری توسعه پیدا خواهد کرد که با محدوده قدرتی تقریبا ۷۵۰ اسب بخاری می‌تواند به سرعت بیش از ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند، در حالی که شتابی کمتر از ۳ ثانیه برای آن پیش بینی شده است.
با سریع‌ترین خودروی پیست جهان آشنا شوید

حال با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی ژنو ۲۰۱۷ و نمایش عمومی این خودرو در نمایشگاه، گفته می‌شود که پیشرانه ۴.۴ لیتری هشت سیلندر این اتومبیل حداکثر قدرتی ۸۰۰ اسب بخاری و همچنین گشتاوری ۸۵۰ نیوتن متری در دور موتور ۵۹۰۰ دور بر دقیقه خواهد داشت و این درحالی است که گفته می‌شود حداکثر وزن اتومبیل به دلیل استفاده گسترده از فیبرکربن و مواد سبک وزن، چیزی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم خواهد بود که در صورت صحت داشتن این موضوع، می‌توان یک نسبت قدرت به وزن فوق العاده را متصور شد که در کنار طراحی کاملا آیرودینامیکی، قطعا عملکردی بی نظیر را هم به همراه خواهد داشت.
با سریع‌ترین خودروی پیست جهان آشنا شوید

در آخر هم گفتنی است که خودروی سوپراسپرت SCG۰۰۳S در استودیو طراحی "تورینو" واقع در کشور ایتالیا توسعه پیدا کرده و روی چرخ‌های جلوی آن رینگ‌های ۲۰ اینچی و روی چرخ‌های عقب هم رینگ‌های ۲۱ اینچی مورد استفاده قرار گرفته است که برای مهار هریک از آنان، به ترتیب از سیستم ترمز شش پیستون سرامیکی برمبو در جلو و همچنین سیستم ترمز چهار پیستون سرامیکی برمبو در عقب استفاده شده است تا علاوه بر شتاب مثبت بالا، شتاب منفی مطلوبی هم بدست آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس رالی

      ماهم پراید معرفی می کنیم این باپرایدچیتی کورس بز اره البته توخاکی به گردپرایدهم نمیرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج