جاباما
۴۸۸۸۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رپورتاژ آگهی

متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر

مرکز پوست، مو، زیبایی و لیزر ملینا در سال ۹۳ در پاسخ به نیاز روزافزون بیماران جهت ارائه خدمات و مشاوره پوست و مو و لیزر و اشعه درمانی ضایعات پوستی تأسیس شد، و در طی فعالیت این مرکز بیش از ۳ هزار بیمار خدمات خود را ارائه نموده است.


مرکز پوست، مو، زیبایی و لیزر ملینا در سال 93 در پاسخ به نیاز روزافزون بیماران جهت ارائه خدمات و مشاوره پوست و مو و لیزر و اشعه درمانی ضایعات پوستی تأسیس شد، و در طی فعالیت این مرکز بیش از 3 هزار بیمار خدمات خود را ارائه نموده است. این مرکز با دارا بودن پزشکان دارای بورد تخصص پوست و مو، پزشک متخصص طب سنتی، کارشناس تغذیه و با بهره برداری از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه تشخیص و درمان بیماری های پوستی، بهترین خدمات را از نظر کمی و کیفی در این زمینه ارائه می دهیم.
خدمات مجموعه شامل:
  • لیزر موهای زائد:
برای از بین بردن موهای زائد می توان از لیزر استفاده کرد که یکی از روش های موثر برای از بین بردن موهای زائد می باشد. دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از پیشرفته ترین و قابل تاییدترین دستگاه های لیزر می باشد که جهت از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه لیزر الکساندرایت قابلیت تنظیم طول موج یا همان pulse duration را دارد. یکی دیگر از قابلیت های دستگاه لیزر الکساندرایت این است که با توجه به هر نوع پوست و مو میزان انرژی را نیز تنظیم می کند که برای تمامی تیپ های پوستی مناسب می باشد.

در حال حاضر کم عارضه ترین، کم درد ترین و موثرترین دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد موجود در دنیا، دستگاه لیزر الکساندرایت می باشد. مکانیسم رشد موها به این صورت می باشد که موها به صورت طبیعی رشد می کنند و سپس به طور طبیعی نیز می ریزند و از فولیکول ها موهای جدید رشد می کنند. استفاده از روش های سنتی مانند اپیلاسیون، تراشیدن، اپی لیدی، کرم های موبر، بند انداختن و… نه تنها رشد موها را کاهش نمی دهد، بلکه سبب رشد موها با همان ضخامت و همان رنگ قبلی می شود. روش جدید و موثر برای کاهش موهای زائد یا از بین بردن آن ها استفاده از دستگاه های لیزر مو می باشد.

مکانیسم اثر لیزر:

از بین بردن موهای زائد بوسیله لیزر بر پایه میزان جذب اشعه لیزر می باشد به این صورت که اشعه لیزر بدون اینکه به سطح پوست و سایر بافت های اطراف آسیبی وارد کند، مستقیما روی فولیکول های مو اثر گذاشته و جذب آن ها می شوند و سبب از بین بردن فولیکول ها می شوند.
نور لیزر ملانین را هدف قرار می دهد که میزان ملانین در موها بیشترین تجمع را داشته از این رو لیزر بیشترین اثر را روی موها گذاشته و سبب از بین رفتن آن ها می شود، به همین دلیل است که دستگاه لیزر روی موهای سفید اثر نمی گذارد. هر چه موها تیره تر و ضخیم تر باشد و پوست روشن تر، تاثیر لیزر بیشتر خواهد بود.

در صورت استفاده از لیزر الکساندرایت میزان موفقیت 7۰ تا 8۰ در صد می باشد.
  • فوتونا
جدیدترین و علمی ترین دستگاه جوانسازی و لیفت از طریق سیستم تحریک ساخت کلاژن و الاستین پوست از سطح پوست و مخاط دهان همچنین درمان هایی با اثردهی بالا و کمترین درد و عارضه از قبیل: برداشت خال، جای جوش، اسکار، ترکهای زایمان، درمان سلولیت، قارچ ناخن و...

  • لاغری و پیکرتراشی
یا همان سیستم لاغری و پیکرتراشی این دستگاه جزو شکل های غیر تهاجمی جراحی زیبایی طراحی شده برای حذف چربی اضافی بدن می باشد. این سیستم یک لیزر است که به سرعت چربی اضافی در مناطق هدف مثل ران ها، شکم، بازوها، گردن و بخش هایی از صورت را به صورت غیر تهاجمی مورد انجلال قرار می دهد.

  • میکرودرم آبریژن
  • طب سوزنی
  • ژل و بوتاکس
  • کرایو
  • مزوتراپی
  • و ...


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج