۴۸۸۹۱۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

طنز؛ شایعه دوپینگ درشورای شهر

دیروز صبح اصغر فرهادی برنده جایزه اسکار شد و از آن موقع مردم دارند یک کله بر طبل شادانه می‌کوبند و موج موسوم به موج مکزیکی را اجرا می‌کنند. این حرکت، ناراحتی برخی ورزشکاران را در پی داشته که تا امروز ....

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

دیروز صبح اصغر فرهادی برنده جایزه اسکار شد و از آن موقع مردم دارند یک کله بر طبل شادانه می‌کوبند و موج موسوم به موج مکزیکی را اجرا می‌کنند. این حرکت، ناراحتی برخی ورزشکاران را در پی داشته که تا امروز طبل شادانه را مختص به خود می‌دانستند و انحصار آن را در دست داشتند. به طور مثال، عباس جدیدی و حسین رضازاده در حرکتی خودجوش از فهرست انتخابات شورای شهر اصولگرایان کنار گذاشته شدند تا جای خود را به ورزشکاران جوان‌تر بدهند.

یکی از تصمیم‌گیرندگان اصولگرا درباره کنار گذاشتن رضازاده از این فهرست گفت: واقعا ایشون خدمات زیادی در طول نمایندگی‌شون انجام دادن و انواع فیگورها رو جلوی دوربین گرفتن. حتی دو سه تا ژست گرفتن که ما تا حالا ندیده بودیم و از این جهت الگوی خوبی برای جوون‌ها شدن که دیگه نیازی نباشه ژست غربی‌ها رو توی عکس تقلید کنن.

در بحث مدیریت شهری هم بسیار موفق و پرکار بودن و توی این چند سال، 15 رای موافق و 3 تا مخالف دادن. منتها چون اکثرا بغل دست آقای شیبانی می‌نشستن و آقای شیبانی هم 99 درصد مواقع خواب بودن، این نگرانی برای عده‌ای ایجاد شد که نکنه یه وقت ایشون هم خوابشون بگیره و با توجه به ابعاد، خر و پفشون جلسه رو به هم بزنه. به خاطر همین ایشون رو از فهرست خارج کردیم.

وی درباره عباس جدیدی هم افزود: مدیرتر از ایشون که نداریم. به شکلی که توی استان تهران یه بز سالم باقی نمونده. یعنی اگه فکر می‌کنین گوسفندهای منطقه زیاد شدن اشتباه می‌کنین، چون نصف اینایی که می بینین بز هستن، فقط دیگه شاخ ندارن.

این مسئول با اشاره به اعتراض دامداران به سرعت عجیب مدیریت شهری گفت: یکی از این دامدارها به ما نامه نوشته و توش قید کرده «کمی آهسته‌تر زیبا، کمی آهسته‌تر بشکن» که اشاره به عملکرد فراتر از حد انتظار آقای جدیدیه. دیگه ما هم گفتیم یه سری نیروی جدید بیاریم تربیت کنیم که فشار کارها از روی دوش ایشون برداشته بشه.

البته همکاری ما با آقای جدیدی هرگز قطع نخواهد شد و قراره تو بخش تبلیغات انتخاباتی، با همه فهرست سلفی بگیرن و پوسترها رو از روی این عکس‌ها تهیه کنیم. فقط باید دو سه نفر رو بذاریم مهارشون کنن که یه وقت با بقیه افرادی که از اونجا رد میشن سلفی نگیرن و کار ما رو چند برابر نکنن!

ایشان درباره جایگزین‌های این افراد در شورای شهر گفت: از آنجایی که به کار گروهی اعتقاد ویژه‌ای داریم، تصمیم بر این شده که از ورزشکاران رشته‌های تیمی برای حضور در لیست دعوت کنیم. تا الان سه والیبالیست و یکی از 4 دونده چهارصد متر امدادی را راضی کرده‌ایم، مانده خداداد عزیزی که فعلا بدون باشگاه است و می‌خواهیم سریع جذبش کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج