جاباما
۴۸۸۹۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ انتخاب شد

سازمان GSMA که از برگزار کننده‌های نمایشگاه MWC به حساب می‌آید، بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ را معرفی کرد. این سازمان گوشی گلکسی S۷ اج را به عنوان بهترین تلفن همراه هوشمند سال انتخاب کرد. انتخابی که چندان هم دور از ذهن نبود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سازمان GSMA که از برگزار کننده‌های نمایشگاه MWC به حساب می‌آید، بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ را معرفی کرد. این سازمان گوشی گلکسی S۷ اج را به عنوان بهترین تلفن همراه هوشمند سال انتخاب کرد. انتخابی که چندان هم دور از ذهن نبود.
بهترین گوشی سال 2016 انتخاب شد

براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی به عنوان محصولی که ظاهری منحصر به فرد دارد و دوربین آن عملکرد فوق‌العاده‌ای از خودش نشان داده، شناخته می‌شود. گوشی گلکسی S۷ اج برای اینکه جایزه بهترین گوشی سال را به دست بیاورد، با گوشی‌های iPhone ۷ Plus از شرکت اپل، Pixel XL از شرکت گوگل، P۹ از شرکت هواوی و Moto Z از شرکت موتورولا رقابت کرد. البته بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که گوشی‌های سونی در این رقابت جایی نداشتند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ سال گذشته هم همین جایزه را برای گوشی قبلی خودش دریافت کرده بود. به احتمال سال آینده هم گوشی گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس نامزد دریافت این جایزه می‌شوند. سامسونگ گفته پرچم‌دارهای جدید خودش را در تاریخ ۹ فروردین ماه معرفی و خواهد کرد. امروز هم ویدیویی از این گوشی‌ها منتشر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج