۴۸۹۰۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

داورزنی: پرسپولیسی‌ها در لیست تیم ملی هستند

معاون وزیر ورزش گفت: در بحث ورزش زورخانه‌ای شاید برخی کشورها به دنبال هویت‌سازی برای خود هستند.

خبرگزاری فارس: محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع سالیانه دوومیدانی اظهار داشت: برنامه سال ۹۴ مورد تائید مجمع قرار گرفت. در چند سال اخیر دوومیدانی نوسانات زیادی به دلیل بی‌ثباتی مدیریت داشته است و با توجه به تغییراتی که صورت گرفت یک سال است که با برنامه پیش‌ می‌رود. یک هفته قبل برنامه استراتژیک آنها را بررسی کردیم تا المپیک ۲۰۲۰ برنامه‌های خوبی داشتند.

وی ادامه داد:‌دوومیدانی ۱۴۲ مدال در المپیک دارد و انتظار این است که سهم این رشته برای ایران بیشتر باشد. از سوی دیگر آنها هم انتظار دارند نگاه‌ها به این رشته تغییر کند. بیشترین دغدغه‌ای که دارند این است که باشگاه‌ها کمتر به دوومیدانی توجه می‌کنند و انتظار داشتند برنامه‌ای تدوین شود که گرایش‌ها بیشتر شود. قسمتی از این موضوع وظیفه فدراسیون و قسمتی هم مربوط به باشگاه‌ها می‌شود.

معاون وزیر ورزش با اشاره به درخواست هیأت‌ها گفت: آنها معتقد بودند در شهرستان‌ها اماکن ورزشی به مزایده گذاشته می‌شود و هیأت‌ها نمی‌توانند برنامه استعدادیابی داشته باشند. برنامه‌های خوبی از سوی فدراسیون تدوین شده که اگر اجرایی شود تحول جدی‌تری را در آینده پیش‌بینی می‌کنیم.

داورزنی در مورد اعتراض به قطع شدن حقوق‌ها در فدراسیون گفت: یک مکانیزمی در هیأت رئیسه انجام شده که حقوق‌ها هدف‌محور پرداخت می‌شود. اگر نیاز باشد که اصلاحاتی صورت بگیرد با فدراسیون صحبت خواهیم کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مشکلی که در مورد ثبت ورزش زورخانه‌ای به اسم آذربایجان رخ داده بود، گفت: ورزش زورخانه‌ای در سال ۲۰۱۰ به نام ایران ثبت شده بود.البته آذربایجان در چوگان هم این کار را انجام داده بود و شاید کشورها به دنبال این هستند که برای خود هویت درست کنند.

معاون وزیر ورزش در مورد اینکه یکی از اسکی‌بازان در سوئد ناپدید شده است، گفت: در حال پیگیری این موضوع هستیم و امروز هم جلسه داریم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود حکم دبیر فدراسیون کاراته زده نمی‌شود،‌ گفت: علی القاعده باید این کار صورت بگیرد و فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد.

داورزنی در مورد نتایج نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: روز گذشته روز خوبی برای ما بود. از طرفی هم یادم نمی‌آید اینطور تیم‌های عربستانی را شکست داده باشیم. امیدوارم این روند‌ها ادامه پیدا کند.

داورزنی در مورد اینکه گفته می شود بازیکنان پرسپولیس در لیست کی روش نیستند گفت: این طور نیست اتفاقا آنها در لیست تیم ملی حضور دارند.

وی در پایان در مورد مشکلات استقلال خوزستان در بحث مالی گفت: وزارت ورزش اختیار کمک به هیچ باشگاهی حتی باشگاه‌هایی که اختیارشان با وزارت ورزش است را ندارند. البته مکاتبات را انجام دادیم و نباید توقع به وجود بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج