۴۸۹۱۱۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

افزیش ۱۵ درصدی نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی و مینی بوسرانی شهر تهران در سال ۹۶ را با افزایش ۱۵ درصدی به تصویب رساندند.

خبرگزاری مهر: اعضای شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی و مینی بوسرانی شهر تهران در سال ۹۶ را با افزایش ۱۵ درصدی به تصویب رساندند.

اسماعیل دوستی نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در سیصد و سی و سومین جلسه شورا و در جریان بررسی لایحه پیشنهادی شهرداری تهران مبنی بر تعیین نرخ کرایه های اتوبوسرانی و مینی بوسرانی در سال ۹۶ اظهار داشت: کمیسیون عمران در جمع بندی خود به رقم ۱۵ درصد افزایش در این خطوط رسیده است که البته در سه مسیر اصلی بی آر تی نیز میانگین افزایش ۱۵ درصدی را پیشنهاد شده است.

وی در تکمیل توضیحات خود در این خصوص اظهار داشت: در مسیر اتوبوس های بی آر تی بین ۵ تا ۱۰کیلومتر نرخ را از ۲۱۵ تومان به ۳۰۰ تومان که در مسیر ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر از ۳۶۴ تومان به ۴۰۰ تومان و در مسیر ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر ۵۰۰ تومان و بیش از ۲۰ کیلومتر هم ۶۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

علی رضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه نیز با تایید جمع بندی کمیسیون عمران گفت: ما در کمیسیون نیز جمع بندی کمیسیون عمران را منصفانه دیدیم و نظر ما نیز همین افزایش ۱۵ درصدی است.

وی در ادامه یادآور شد: طبق برنامه زمانبندی که شورا در نظر گرفته است درصدی از خطوط اتوبسرانی باید به بخش خصوصی واگذار شود. و مادر تعیین نرخ کرایه اتوبوسرانی و مینی بوسرانی در حقیقت خرید خدمت از بخش خصوصی داریم.

مهدی چمران نیز در تکمیل سخنان دبری اظهار داشت: طبق مصوبه شورا قرار است ۶۰ درصد اتوبوسرانی به بخش خصوصی واگذار شود و ۴۰ درصد در اختیار شهرداری باشد.

در نهایت اعضا شورا موافقت خود را با افزایش ۱۵ درصدی بهای کرایه اتوبوسرانی و مینی بوس رانی اعلام کردند.

همچنین در ادامه جلسه اعضا شورا با یک فوریت اصلاح بودجه شهرداری تهران در سال ۹۵ برای جابجایی ۷۸۰ میلیارد تومان از ردیف اعتبارات هزینه ای و تملک سرمایه ای موافقت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تنها هنرنمایی همین افزایش هاس

    • بدون نام

      یک تفسیرساده: کارمندی با2میلیون حقوق 10درصدیعنی 200هزارتومان به حقوقش اضافه میشود حال بروید سراغ تمامی کالا هاوخدماتی که این کارمند استفاده میکنید اگرجمعا 100قلم کالا را هرکدام تنها3هزارگرانترکنیم میشود300هزارتومان اقلام درشت راهم کنار اینهاقراردهیدبه رقمی چندین برابرآن 200هزارتومان پرداختی دولت خواهید رسیدآیا این ظللم نیست؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج