۴۸۹۴۵۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شرکت ZTE دو گوشی جدید معرفی کرد

شرکت ZTE در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC ۲۰۱۷) از دو محصول جدید خود به نام‌های Blade V۸ Mini و Blade V۸ Lite رونمایی کرد.

مجله دیجی کالا - سمیرا علی نژاد: شرکت ZTE در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC ۲۰۱۷) از دو محصول جدید خود به نام‌های Blade V۸ Mini و Blade V۸ Lite رونمایی کرد.

شرکت ZTE دو گوشی جدید معرفی کرد

امروزه کیفیت عکس و دوربین‌ نقش مهمی در انتخاب یک گوشی‌ هوشمند ایفا می‌کنند. جالب است بدانید، گوشی جدید ZTE که به عنوان سری جدید Blade معرفی شده، مورد توجه طرفداران عکاسی با موبایل قرار گرفته‌ است.
شرکت ZTE دو گوشی جدید معرفی کرد

گوشی Blade V۸ Mini عکاس نام گرفته است. پشت این تلفن همراه همراه هوشمند، دوربین دوگانه‌ای وجود دارد که یکی از آن‌ها ۱۳ مگاپیکسلی و دیگری ۲ مگاپیکسلی است. این دو دوربین، همراه یک فلاش پشتی، عکس‌هایی با عمق تصویر و افکت بوکه‌ی (تار شدن پس زمینه‌ی تصویر) نسبتا خوبی به کاربر می‌‌دهد. البته این چیزی است که باید آن را امتحان کرد.
شرکت ZTE دو گوشی جدید معرفی کرد

جدای از این دوربین دوگانه، گوشی Blade V۸ مینی، مشخصات میان رده‌ای دارد. نمایشگر ۵ اینچی، ۲گیگابایت رم و ۱۶گیگابایت حافظه‌ی داخلی با دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی؛ مشخصات فنی این گوشی را تشکیل می‌دهند. به صورت پیش‌فرض اندروید ۷ نوقا روی این گوشی نصب شده است.

شرکت ZTE دو گوشی جدید معرفی کرد

شرکت ZTE دو گوشی جدید معرفی کرد

شرکت ZTE دو گوشی جدید معرفی کرد
شرکت ZTE دو گوشی جدید معرفی کرد

ZTE Blade V۸ Lite؛ محصولی برای بچه‌ها

سال‌ها قبل موبایل داشتن برای بچه‌ها چیزی عجیب و دور از انتظار بود. با این‌حال والدین همواره دنبال راهی بودند که بتوانند همیشه با بچه های‌شان در تماس باشند. امروزه بیشتر کودکان و نوجوانان برای خودشان یک گوشی هوشمند دارند و این باعث شده بعضی شرکت‌ها‌ به دنبال طراحی خاصی برای این گروه سنی باشند.
شرکت ZTE دو گوشی جدید معرفی کرد

ZTE گوشی هوشمند Blade V۸ Lite را برای گروه سنی کودک و نوجوان معرفی کرده ‌است. ویژگی که این گوشی هوشمند را برای جوان‌ترها مناسب کرده را نمی‌دانیم. ولی به نظر می‌رسد قیمت بی‌رقیب آن دلیل این انتخاب باشد. با این حال هنوز قیمت این گوشی اعلام نشده است.
شرکت ZTE دو گوشی جدید معرفی کرد

اگر بخواهیم در مورد ویژگی‌های این گوشی صحبت کنیم، چیز خاصی برای جلوه‌گری نیست. گوشی اقتصادی Blade V۸ Lite از تراشه‌ی MTK ۶۷۵۰ مدیاتک با پردازنده ۸ هسته ای در کنار ۲ گیگابایت رَم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این دستگاه نمایشگر ۵ اینچی Full HD دارد. دوربین اصلی آن با سنسور ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو نیز ۵ مگاپیکسلی انتخاب شده است. باتری این گوشی هوشمند نیز ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت است. اندروید ۷ هم روی این گوشی نصب شده و البته مجهز به حسگر اثر انگشت خواهد بود.
شرکت ZTE دو گوشی جدید معرفی کرد

احتمالا از اوایل بهار سال آینده و با قیمت‌گذاری بسیار رقابتی شاهد حضور گوشی‌های ZTE در بازارهای اروپایی خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج