جاباما
۴۸۹۴۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پنج فیلم پرفروش گیشه امریکا در قبضه «یونیورسال»

افتتاحیه ۳۰ میلیون دلاری برای یک کمدی ترسناک

کمدی ترسناک «برو بیرون» (Get Out) به کارگردانی جردن پیل با ۳۰.۵ میلیون دلار فروش افتتاحیه، پرفروش‌ترین فیلم گیشه آخر هفته امریکای شمالی شد.

وب سایت آی سینما: کمدی ترسناک «برو بیرون» (Get Out) به کارگردانی جردن پیل با ۳۰.۵ میلیون دلار فروش افتتاحیه، پرفروش‌ترین فیلم گیشه آخر هفته امریکای شمالی شد. این فیلم ترسناک که با بودجه ۴.۵ میلیون دلار تهیه و تولید شده، روایتگر داستان مردی سیاهپوست است که متوجه می‌شود نامزد آزادی‌خواهش از رازی شیطانی محافظت می‌کند. انیمیشن «لگو بتمن» با ۱۹.۲ میلیون دلار و فیلم اکشن «جان ویک ۲» با ۹.۳ میلیون دلار فروش آخر هفته، به ترتیب رده‌های دوم و سوم جدول پرفروش‌ها را به خود اختصاص دادند.
افتتاحیه 30 میلیون دلاری برای یک کمدی ترسناک

فروش شگفت‌انگیز افتتاحیه «برو بیرون» تنها ناشی از استقبال گسترده سینماروها نبوده و منتقدان هم با تمجید از ساخته جدید پیل نقدهای بسیار مثبتی درباره این کمدی ترسناک نوشته‌اند تا جایی که امتیاز فیلم در سایت «راتن تومیتوز» عدد عجیب ۱۰۰ درصد را نشان می‌دهد. جو مورگنسترن منتقد «وال استریت جورنال» این فیلم ۴.۵ میلیون دلاری را «فوق‌العاده درخشان» توصیف کرده و مانولا دارجیس منتقد «نیویورک تایمز» در ستایش ساخته پیل از آن به عنوان فیلمی «هیجان‌انگیز و هوشمندانه» یاد کرده است.

برنت لنگ نویسنده ارشد «ورایتی»، موفقیت این فیلم ترسناک را با «انزجار» ساخته ۱۹۶۵رومن پولانسکی مقایسه کرده و چنین استقبالی از سوی منتقدان را کم‌سابقه دانسته است. کمپانی «بلوم هاوس» به عنوان تولید‌کننده اصلی این فیلم ۱۰۳ دقیقه‌ای، به تازگی فیلم موفق «شکاف» جدیدترین ساخته ام. نایت شیامالان را نیز بر پرده سینماها داشت که با موفقیتی مشابه - چه به لحاظ تجاری و چه واکنش تحسین‌آمیز منتقدان - روبه‌رو شد.

نکته جالب توجه آن که پنج فیلم نخست جدول پرفروش‌های گیشه امریکا از جمله «دیوار بزرگ» و «پنجاه طیف تاریک‌تر»، همگی متعلق به استودیوی «یونیورسال» هستند.

فروش کلی بلیت‌ها در مقایسه با سال گذشته همین موقع با رشد ۵ درصدی روبه‌رو بوده است. آخر هفته آینده باید منتظر افتتاحیه فیلم پر سر و صدای «لوگان» با بازی هیو جکمن بود که انتظار می‌رود با استقبال قابل توجهی روبه‌رو شود.

جدول فروش هفتگی فیلم‌ها (در ایالات متحده و کانادا)/ ۲۶-۲۴ فوریه ۲۰۱۷
افتتاحیه 30 میلیون دلاری برای یک کمدی ترسناک
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج