۴۸۹۵۴۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ناگفته هایی از صادق هدایت در یک فیلم مستند

فیلم مستند "از خانه‌ی شماره‌ی ۳۷» ساخته محسن شهرنازدار و سام کلانتری با موضوع زندگی و مرگ صادق هدایت در گالری شهریور به نمایش در می آید .

هنرآنلاین: فیلم مستند "از خانه‌ی شماره‌ی ۳۷» ساخته محسن شهرنازدار و سام کلانتری با موضوع زندگی و مرگ صادق هدایت در گالری شهریور به نمایش در می آید .
ناگفته هایی از صادق هدایت در یک فیلم مستند

به نقل از روابط عمومی گالری شهریور، این فیلم برگرفته از شماره‌ پلاک خانه‌‌ای در خیابان شامپیونه‌ پاریس است که صادق هدایت در آن به زندگی خود پایان داد. سازندگان فیلم کوشیده‌اند با سفر به کشورهای مختلف، ناگفته‌هایی از زندگی این نویسنده را از زبان نزدیکان هدایت یا محققان آثارش و نیز نامه هایی که از او باقی مانده است، بازگو کنند. این فیلم نخستین بار در سال ۱۳۸۹ به روی پرده رفته و تاکنون در بسیاری از مراکز ایران پژوهی و مطالعات فرهنگی در سراسر دنیا به نمایش در آمده است.

نمایش مستند "از خانه شماره ۳۷" از جمله برنامه هایی است که همزمان با نمایشگاه آثار قاسم حاجی زاده، درباره صادق هدایت روی پرده می رود.این نمایشگاه که از جمعه ۲۲ بهمن ماه در گالری شهریور افتتاح شده تا ۲۰ اسفندماه دایر است ۱۸ نقاشی و ۱۲ اثر نقاشی برروی کاشی باسوژه صادق هدایت که هنرمند طی سالیان گذشته با موضوع هدایت و بوف کور کار کرده به نمایش گذاشته شده است.همزمانی نمایشگاه با ۸۰ سالگی نگارش رمان "بوف کور"به این نمایشگاه حال و هوای دیگری بخشیده است.

"از خانه شماره ۳۷" ۱۲ اسفند ۹۵ ساعت ۵ عصر در گالری شهریور به نشانی تهران خیابان الهیه ،خیابان خزر شمالی بن بست هرمز پلاک۹ به نمایش در می آید. باتوجه به محدودیت فضا علاقه مندان می توانند ازطریق آدرس ایمیل info@shahrivargallery.comرزرو کنند. ۲۶۶۰۱۰۴۹و ۲۶۶۰۱۰۵۲ تلفن های تماس گالری شهریور است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج