۴۸۹۶۲
۱۷ نظر
۵۷۳۳
۱۷ نظر
۵۷۳۳
پ

باشکوه ترین جت های شخصی دنیا +عکس

پرواز از مکانی به مکان دیگر همیشه پردغدغه و خسته کننده است اما جت های شخصی با امکانات خاص می توانند این سفرهای هوایی را به تجربه ای شیرین تبدیل کنند.این هواپیماهای شخصی واقعا دیدنی هستند

باشکوه ترین جت های شخصی دنیا +عکس

همشهری سرنخ: پرواز از مکانی به مکان دیگر همیشه پردغدغه و خسته کننده است اما جت های شخصی با امکانات خاص می توانند این سفرهای هوایی را به تجربه ای شیرین تبدیل کنند.

اینترنت پرسرعت، مبلمان راحت و فضایی زیبا و باشکوه از امکانات ویژه جت های شخصی هستند که زمان خسته کننده پرواز را آنقدر جالب می کنند که هرگز نمی توان تصور کرد.

این هواپیماهای شخصی واقعا دیدنی هستند، اما بسیاری از صاحبان آنها، علاقه ای به دادن اطلاعات درباره هواپیمای خود ندارند و حتی نمی خواهند نامشان در دنیا مطرح شود. «نیک گلیز» طراح معروف بسیاری از این هواپیماهای شخصی است که نمای داخلی آنها را بدون لو دادن نام صاحبشان به نمایش می گذارد. او تا به حال از 800 جت شخصی در طول سه دهه گذشته عکاسی کرده است.

طرح های نیک با صاحبان گمنام

حتی خلبان هم در این هواپیما با وسایل باشکوه محاصره شده است. کابین خلبان یکی از جت های طراحی شده توسط نیک گلیز یکی از زیباترین و مجلل ترین کابین های خلبان در دنیای جت های شخصی است.

این کابین دارای مبلمانی بسیار راحت بوده و حتی دور مانیتورها، فرمان و قطعات دیگر آن با سنگ های قیمتی و ورقه های طلا تزئین شده است.

باشکوه ترین جت های شخصی دنیا +عکس

البته ناگفته نماند که طبق آیین نامه شرکت هوایی جهانی، هر نوع ماده ای در ساخت وسایل داخلی هواپیماها قابل استفاده نیست.

یکی از زیباترین طرح های نیک دری طلایی رنگ است که خودش نام آن را بال فرشته گذشته است. این در با طراحی جالب و رنگ های متفاوت در بسیاری از جت های شخصی طراحی شده توسط او، مورد استفاده قرار می گیرد.

حتی حمام این جت های شخصی نیز از بهترین مواد ساخته شده اند. صاحب بوئینگ ۸۷۸۷- آی، از نیک خواسته بود تمام دیوارهای حمام جت شخصی اش را با سرخس های زنده بپوشاند.

در این جت شخصی، آینه های کار گذاشته شده روی دیوارها طوری قرار گرفته اند که نور آفتاب را به داخل منعکس کرده و حمام را گرم می کنند.

باشکوه ترین جت های شخصی دنیا +عکس

سیستم آبیاری این سرخس ها نیز به صورت کاملا خودکار است، در واقع این بوئینگ مانند یک باغ پرنده است. زیرا در قسمت های دیگری از آن نیز از گل ها و گیاهان طبیعی استفاده شده است.

هیچ کدام از جت های شخصی لوکس بدون داشتن یک آشپزخانه زیبا و سرآشپزی ماهر، کامل نمی شود.

بسیاری از آشپزخانه های طراحی شده توسط نیک از زیباترین و منحصر به فردترین آشپزخانه های ساخته شده برای جت های شخصی هستند.


میلز جانسون

آئریا یکی از زیباترین جت های شخصی در دنیاست. این جت متعلق به «میلز جانسون»، یکی از مدیران سازمان هواپیمایی جهانی است.

این جت شامل سینما، حمام ترکی که از سنگ های مرمر ساخته شده است، آکواریوم و حتی پارکینگ می شود.

باشکوه ترین جت های شخصی دنیا +عکس

مبلیمان این جت از چرم طبیعی ساخته شده است و آکواریوم قرار داده شده در آن، تعداد زیادی از ماهی های کمیاب و بی نظیر آب شور را در خود جای داده است که هر کدام از آنها صدها دلار قیمت دارند. قسمت هایی از این هواپیما به طور سنتی ساخته شده و از فرهنگ های بسیاری برای ساختن آن بهره گرفته شده است.


شاهزاده آل ولید

جت شخصی شاهزاده آل ولید درست مانندن یک کاخ پرنده است. اتاق ناهارخوری آن گنجایش تعداد زیادی میهمان را داشته و البته جت شخصی او بزرگترین هواپیمای شخصی ساخته شده در دنیاست.

باشکوه ترین جت های شخصی دنیا +عکس


یک ایرباس 380 دو طبقه. این جت به تنهایی 300 میلیون دلار قیمت دارد. در حالی که قیمت تمام شده برای ساخت دکوراسیون داخلی آن نیز بیش از 200 میلیون دلار بوده است. گنجایش جت شاهزاده آل ولید 800 مسافر است و شامل قسمت هایی چون سالن ورزشی، پارکینیگی برای رولزرویز شاهزاده و حمام بخار می شود. امکانات دیگر این هواپیما شامل نمازخانه، اتاق کامپیوتر، اتاق خواب برای 20 میهمان، سالن سینما و کنسرت با گنجایش 10 نفر و یک پیانوی بزرگ، اتاق هیات مدیره، اتاق بازی کودکان، سونا و استخر می شود.
تمامی هواپیما با فرش های دستباف و قیمتی پوشیده شده و در طراحی بسیاری از قسمت ها از طلا و نقره استفاده شده است. غیر قابل باورترین تزئین این جت شخصتی، طراحی بدنه خارجی آن با برگه هایی از طلاست که ۵۸ میلیون دلار هزینه دربرداشت.


دونالد ترامپ

طراحی چوبی خاص جت شخصی دونالد ترامپ باعث شده تا جت او در فهرست زیباترین جت های شخصی دنیا قرار بگیرد

ترامپ تاجر، نویسنده و مجری تلویزیونی و یکی از مشهورترین ثروتمندان آمریکایی است و اگر بخواهد با جت شخصی خود با امکانات ویژه به مسافرت برود موضوع عجیبی نیست. این بوئینگ 757 در حدود 100 میلیون دلار قیمت دارد.

ترامپ این جت شخصی را از یکی از کارمندان شرکت مایکروسافت به نام پل آلن در سال 2010 خریداری کرد. در همان زمان هم این جت امکانات فوق العاده ای داشت اما با اینحال، ترامپ طراحی داخلی آن را با سلیقه خود تغییر داده و امکانات آن را تا حد چشمگیری افزایش داد تا آن را منحصر به فرد کند.

باشکوه ترین جت های شخصی دنیا +عکس

همین موضوع باعث شد تا این جت که حدود ۲ دهه از ساخت آن می گذرد بسیار زیبا و جدید به نظر برسد. ترامپ هم بدون توجه به سن و سال جتش، علاقه زیادی به آن داشته و تصمیم ندارد به این زودی ها آن را عوض کند.

این بوئینگ، گنجایش ۲۳ مسافر را دارد به طوری که تمامی آنها از اتاق خوابی کوچک اما لوکس می توانند استفاده کنند: همچنین این هواپیما که تا به حال ۴۲ هزار ساعت پرواز موفق داشته، یک سالن ناهارخوری، یک اتاق کنفرانس، مبلمانی از جنس چرم طبیعی با کمربندهایی که سگکی با روکش طلا دارند و لوسترهای کریستالی دارد.

سینمایی با ۱۸ بلندگو و سیستم صدای دالبی مکانی است که ترامپ و میهمانانش را طی یک سفر طولانی سرگرم می کند.

باشکوه ترین جت های شخصی دنیا +عکس

رنگ هایی که در دکوراسیون این جت، استفاده شده است طوری است که با کریستال ها و روکش های طلا و همچنین چوب های گردویی رنگ، نمایی با شکوه و بی نظیر را به این جت داده است.

روی بدنه این هواپیما نیز نام ترامپ به طول ۹ متر و با استفاده از ۵ گرم طلای ۱۸ عیار نوشته شده است تا در آسمان هم مانند یک ستاره بدرخشد.


بارون کی

با اینکه جت شخصی پرنس آل ولید یکی از مجلل ترین و باشکوه ترین جت های شخصی دنیاست اما هواپیماهای شخصی خاص دیگری هم وجود دارند که از نظر گنجایش و حجم با آن قابل مقایسه است.

یکی از این جت ها، یک بوئینگ 777 متعلق به «بارون کی» است. بارون کی همیشه آرزو داشت کلکسیون اتومبیل های کلاسیکش را هم با خود به سراسر دنیا برده و به نمایش بگذارد. قبل از ساخت این هواپیمای شخصی، او مجبور بود همیشه هزینه گزافی برای جابجایی آنها و حمل و نقل بپردازد.

با ساخت این بوئینگ او قادر است بیش از 20 اتومبیل کلاسیک خود را همیشه همراه داشته باشد و به این ترتیب در واقع هواپیمای او یک نمایشگاه اتومبیل پرنده به حساب می آید.


کایری هریسون

اگرچه راحتی و سبک بودن، هر دو از ضروریات یک جت شخصی به حساب می آیند، اما از آنجا که اکثر این جت ها برای سفرهای کاری مورد استفاده قرار می گیرندباید مانند یک شرکت تمامی امکانات را داشته باشند.

میز تحریر، اتاق کنفرانس، اینترنت و برق برای شارژ لپ تاپ از مواردی هستند که نیک برای طراحی جت های شخصی در نظر می گیرد.

کایری هریسون صاحب یکی از همین دفاتر کار پرنده است. اینترنت جت او آنقد قوی است که حتی در زمان پرواز در ارتفاع ۱۲ کیلومتری از سطح زمین نیز قطع نخواهد شد.


جکی چان

مبلمان گرد با رنگ های کرم و طلایی، این جت را بسیار با شکوه جلوه می دهند. همچنین لوسترها و نورپردازی آن، جلوه بسیار زیبایی به این رنگ آمیزی می دهد.

«جکی چان» هنرمند هنگ کنگی است که در تمام دنیا شهرت دار. او نیز صاحب یکی از زیباترین جت های شخصی دنیا به نام امبرر لگاسی 650 است. روی بدنه این جت نام جکی چان و طرح یک اژدها طراحی شده است.

باشکوه ترین جت های شخصی دنیا +عکس

رنگ های به کار رفته در دکوراسیون این جت، رنگ های ملایم و طبیعی هستند. همچنین بیشتر وسایل به وسیله چوب و چرم طبیعی ساخته شده اند و به همین خاطر بسیار آرامش بخش و راحت هستند. این جت، گنجایش ۱۴ نفر را داشته و می تواند هفت ساعت به طور مداوم پرواز داشته باشد، این پرنده عجیب همچنین به جای چرخ، تیوپ هایی دارد تا بتواند در صورت لزومروی آب نیز فرود بیاید.

مبلمان گرد با رنگ های کرم و طلایی، این جت را بسیار باشکوه جلوه می دهند. همچنین لوسترها و نورپردازی آن، جلوه بسیار زیبایی به این رنگ آمیزی می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمیسا

      خدایا...!
      اندكی نفهمی عطا كن،كه راحت زندگی كنیم!

    • حمیدرضا

      آل ولید کیه ؟؟؟
      ولید بن طلال آل سعود درسته
      بن طلال با پول خیلی از حجاج به اینجا رسیده شرکت المملکة رو راه انداخته ، حالا این وهابی کثیف آدم شده واسه ما ایرباس شخصی سوار میشه ،یکی از ضد ایرانی ترین اشخاص در خانواده آل سعود همین ولید بن طلال هست

    • آرتین

      hala maryam saravani miyad mige yeki az ina male mane .
      خخخخخخخخخخخخخ

    • حمیدرضا

      برترینهای ترسووووووووووو

    • مجتبی ریحانی

      با اینا اینور اونور رفتن پول دور ریختنه.
      ادم باید بدونه پولش رو چطوری خرج کنه.
      من که عمرا پول بدم بابت همچین چیزایی.

    • مريم سراواني

      پس عكس جت من كو؟

    • بدون نام

      اگه كمى دقت كنيم همچین چيزى هم نيست

    • بدون نام

      بد نیس.

    • MostafaBaSafa

      ازشون پرینت گرفتم ، زیرشون نوشتم...
      "لطفا دست نزنید"
      آخه هر کی که میبیندشون - کف میزنه! سوت میزنه!!! تشویق میکنه!!!!!

    • امیرمحمد

      خیلی نامردید...جت من کجاس؟؟؟

    • مهسا

      خ خوبه

    • اشکان

      زندگی یعنی این

    • اميررضا شريفي

      بي مزه ها

    • پارسا ثميني پور

      اين ها اين پول ها را از كجا مي اوردن من هم ميخوام اوااااا

    • یلدا

      من که میگم توفکرش نرید چون که اونا چوبشو میخورن چند سال دیگه منظورمو میفهمید بای بای تو جت شخصی میبینمتون

    • محمودم

      ولی من از همه شما میخواهم کتفکری عادلانه عاقلانه داشته وبگوییدپس چطوریعدالتهامقررمیشه منم باپنجاه وچندسال عمرم وچهارتافرزند هنوز خونه ندارم ومستاجرم بچه هاهم دارن ببلوغ میزسند

    • بدون نام

      سلام سپاس براستی برای ایجاد تجسمم کمک کردید و البته آن ها چطور ثروتمند شدن ما نیز می توانیم فقط باید دنبال انگیز برای ثروت باشیم دنیا پر از ثروت هست پس هم می توانم ثروت را جذب کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج