۴۸۹۹۶۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

ذوالقدر:

طرح بازنشستگی پیش از موعد زنان حذف شد

نشست تخصصی نقش شورای شهر در اداره شهر به همت سازمان زنان حزب اسلامی کار برگزار و درمورد چگونگی یک شورای شهر کارآمد گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت.

خبرگزاری فارس: فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس عصر امروز (چهارشنبه) در نشست تخصصی نقش شورای شهر در اداره شهر که به همت سازمان زنان حزب اسلامی کار برگزار شده بود اظهار داشت: حضور نیروهای کارآمد و متخصص در شورای شهر از ضروریات است.

وی اظهار امیدواری کرد: انشاءالله همانگونه که وعده داده شده در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا شاهد سهمیه ۳۰ درصدی زنان در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان باشیم.

ذوالقدر به طرح بازنشستگی پیش از موعد زنان در مجلس اشاره و تصریح‌کرد: برخی از بانوان با توجه به مشکلات روحی زنان درخواست پیش از موعد از ما داشتند که ما در راستای تحکیم خانواده و منویات مقام معظم رهبری طرحی را در این خصوص از سوی فراکسیون مجلس ارائه کردیم اما شورای نگهبان این طرح را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع دادند و مجمع نیز خواستار قید شرط سنی شده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: برخی ها معتقد بودند که این مساله خانم‌ها را از محیط کاری دور می‌کند و صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی نیز با این مساله مخالفت کرد. بنابراین به دلیل مخالفت‌های زیاد مجلس این مصوبه را حذف کرد.

به گزارش فارس، اقبال‌نیا رئیس سازمان زنان حزب اسلامی کار نیز در این نشست با اشاره به حقوق شهروندی گفت: حقوق شهروندی رابطه اصولی میان دولت و مردم است یعنی همانگونه که دولت در اجرای حقوق شهروندی بر مردم حق دارد مردم نیز این حق را متقابلا از دولت خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: شورای سیاستگذاری برنامه‌هایی را تدوین کرده تا افرادی که دارای صلاحیت لازم هستند به شورای شهر راه یابند و مشکلات مردم را حل کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشه واضحتر توضیح دهید یعنی میتوانند با 20 سال سابقه بازنشسته بشن یا خیر

    • بدون نام

      اقا شورای نگهبان وتشخیص مصلحت نظام دشمنان بازنشتگان هستن

    • بدون نام

      اکثر خانمها علاقه وافر به کار بیرون از منزل دارند وطرفدار حقوق برابر با مردان هستند پس مصوبه خوب شد اجرانشدانشالله خانمها تااخرعمرشون کارکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج