۴۹۰۱۰۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

املاک نجومی در کدام منطقه تهران است؟

شمال پایتخت، به خانه‌های لوکس و مجلل معروف است؛ خانه‌هایی با متراژهای بالا و البته گران‌قیمت.

خبرآنلاین: شمال پایتخت، به خانه‌های لوکس و مجلل معروف است؛ خانه‌هایی با متراژهای بالا و البته گران‌قیمت.

خانه‌های لوکس شمال تهران اغلب قیمت‌های میلیاردی دارد که حتی طبقه متوسط جامعه توانایی خرید این خانه‌ها را ندارد.

بررسی فایل‌های خرید و فروش آپارتمان‌ها در مناطق مختلف تهران نشان می‌دهد که در میان مناطق ۲۲گانه تهران، منطقه یک و، گران‌ترین منطقه برای خرید مسکن است. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که ۴۴ درصد واحدهای مسکونی موجود در منطقه یک تهران، در فاصله سال‌های ۸۵ تا ۹۴ ساخته شده است. این آمار عطش سرمایه‌گذاران ساختمانی را برای ساخت‌وساز در منطقه‌ای که هم‌اکنون بالاترین حجم خانه‌های خالی و آپارتمان‌های فاقد تقاضای مصرفی را در خود جای داده است، نشان می‌دهد.

در این میان، اجاره و رهن آپارتمان‌های لوکس خیلی بالاست. بنا به گفته یکی از فعالان بازار مسکن، متقاضیان خانه‌های لوکس، باید هزینه بالایی برای این خانه‌ها بپردازند.

مروری بر قیمت خانه‌های لوکس در فایل‌های فروش حاکی از آن است که هر متر این خانه‌ها کمتر از ۱۰میلیون تومان قیمت ندارد. در حال حاضر در کامرانیه شمالی، خیابان شیبانی، یک آپارتمان ۲۲۷ متری در طبقه دوم، با ۶ سال ساخت، هر متر ۱۷ میلیون تومان گذاشته شده است. برای این خانه باید ۳ میلیارد و ۸۵۹ میلیون تومان هزینه کرد.

همچنین در خیابان فرمانیه، اندرزگو، یک واحد آپارتمان نوساز ۱۴۰ متری، در طبقه اول، هر متر ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. این خانه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است. در خیابان دزاشیب، خیابان شهید کریمی نیز یک واحد آپارتمان ۱۴۰ متری با دو سال ساخت، هر مترمربع ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. این آپارتمان را باید با قیمتی در حدود یک میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان خرید.

در نیاوران، خیابان همایون‌فر نیز یک واحد آپارتمان نوساز ۱۸۴ متری ۳ میلیارد و ۳۶ میلیون تومان قیمت دارد. هر مترمربع این خانه ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

در همین حال، در خیابان پاسداران، بوستان پنجم یک آپارتمان ۱۷۸ متری حدود یک میلیارد و ۹۵۸ میلیون تومان قیمت دارد. هر مترمربع این آپارتمان ۱۱ میلیون تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این قیمتهای آپارتمانهای معمولی است. قیمت آپارتمان های لاکچری با استخر وسالن همایش و امکانات دیگر با اثاثیه کامل زندگی ولابی وسالن ورزش از متری بیست میلیون شروع میشود به بالا جالب ابن است طبقات بالای این برج ها در زعفرانیه به مزایده گذاشته میشود.یعنی هرکسی بالا تر خرید صاحب آن است. یک برج در زعفرانیه طبقه چهاردهم بالترین طبفه اش متری 49میلیون تومان فروخته شد. امکاناتش . کل وسایل خانه ازمبل بگیر تا وسایل آشپزخانه بهترین برند آلمان . استخروسونا. سالن کامل ولاکچری برای جشن هایشان ومیهمانی ها. سالن ورزش با تمام وسایل ورزش خارجی. متراژ هر طبقه این برج 484 متر تک واحدی هرواحد چهار پارکینگ . شاید بگوید این داره خالی میبنده نه خدایی برادرم یکی از مهندسین این برج بود. برادرم برام تعریف کرد. منم گفتم مگه هست. مگه داریم. چرا در آگهی ها ی فروش مسکن این را نمی بینیم. برادرم گفت اون آپارتمانهای که متری 10تا15 میلیون آگهی میدن خیلی معمولی هستند. یک پارکینگ دارن یک سونا وجک حوزی ..موندم شماهم میمونید این آپارتمانهای اینطوری رو چه کسانی میخرند. البته هستند افرادی مثل بابک زنجانی ورفیقای این آقا. آقازاده ها و...........

    • بدون نام

      خدایاشکرت که قبرشون مثل مال ما خاکیه توقبر نمیتونند پز بدن باید جواب بدن ولی من خوشبخت اونجا راحتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج