۴۹۰۱۰۷
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

آپشن های لوکس؛ راهکارهایی برای ولخرجی

در این مطلب قصد داریم تا آپشن های خودروهای خاص و گران قیمت را برای شما معرفی کنیم. در این راستا خودروهای لوکس و اسپرت در سرتاسر دنیا را هدف گرفته ایم که امروزه به اسباب بازی های متمولین تبدیل شده اند.

دو هفته نامه خودرو امروز: در این مطلب قصد داریم تا آپشن های خودروهای خاص و گران قیمت را برای شما معرفی کنیم. در این راستا خودروهای لوکس و اسپرت در سرتاسر دنیا را هدف گرفته ایم که امروزه به اسباب بازی های متمولین تبدیل شده اند. کمپانی های معروف آپشن هایی را برای خودروهای گران قیمت خود معرفی می کنند که بعضا قیمت هر آپشن به قیمت یک خودروی معمولی می رسد و حتی اگر خواستار بازنگری کلی در خودروی سفارشی خود باشید، کمپانی مادر رقمی بیش از دو برابر ارزش کلی اتومبیل خاص شما طلب خواهد کرد که اغلب هیچ توجیه اقتصادی ندارد مگر این که راهی برای ولخرجی نداشته باشید. با معرفی آپشن های جذاب این خودروهای خاص و انگشت شمار همراه ما باشید.

پانامرا و Executive

این نام از طرف کمپانی پورشه برای پانامراهای کشیده تر و همچنین مجهزتر که دارای پیشرانه توربو هستند انتخاب شده است. فاصله محوری آنها از نمونه های معمولی در حدود ۱۵ سانت کشیده تر است و آپشن های سفارشی آن باعث می شوند تا قیمت پایه پانامرا توربو از ۱۶۰ به ۲۴۰ هزار دلار تبدیل شود؛ هزینه ای که می توان با آن، یک پورشه باکستر یا کیمن را خریداری کرد.

به عنوان اولین گام در لیست آپشن های این خودرو ۱۵ رنگ منحصر به فرد که در هیچ یک از محصولات پورشه دیده نمی شود قرار دارد که قیمت آن ۳ هزار دلار است. همچنین باید گفت خریدارانی که خواهان ارتقای تکنولوژی پانامرای خود هستند، می توانند آپشن هایی نظیر چراغ های جلو LED ماتریسی یا نور وابسته به سرعت و تغییر جهت در پیچ ها به قیمت ۱۲۰۰ دلار، دوربین های دید فراگیر جلو و کمک پارک های عقب با قیمت ۱۱۹۰ دلار و کروز کنترل تطبیقی با سیستم کمکی ترافیک به قیمت ۳۹۱۰ دلار را سفارش دهد. تثبیت کننده فعال یا تنظیمات الکترومکانیکی برای بهبود عملکرد چرخ های جلو و عقب در پیچ ها با قیمت ۵ هزار دئلار و ترمزهای سرامیک کامپوزیتی با قیمت ۸۹۶۰ دلار نیز از جمله آپشن های این خودروی ۵۵۰ اسب بخاری است.

استون مارتین و ساعت ترنسپوندر

با شنیدن نام این کمپانی پرآوازاه در وهله اول به یاد زندگی اشرافی و لوکس و در مرحله بعدی به یاد سری فیلم های جیمزباند خواهید افتاد. به همین منظور این کمپانی انگلیسی تمهیداتی را اندیشیده است که مالکان استون مارتین قادر باشند ساعت مچی جیمزباند را هم خریداری کنند.
آپشن های لوکس؛ راهکارهایی برای ولخرجی
آپشن های لوکس؛ راهکارهایی برای ولخرجی

این ساعت بسیار لوکس و اشرافی که چرخ دنده های آن نیز از زیر شیشه کاملا معلوم هستند، قیمتی بین ۴۴ تا ۷۰ هزار دلار دارد و می توان بند آن را از پوست حیواناتی نظیر تمساح و یا مار هم سفارش داد. همچنین گفتنی است با دارا بودن این ساعت شما می توانید درب خودروهای استون مارتین را هم از راه دور باز کنید. بدین شکل که با فشار دکمه های فیزیکی هر سمت ساعت قادر خواهید بود درب مربوط به آن سمت استون مارتین را باز کنید.

AMG و هدایایی به مناسبت ۵۰ سالگی

کمپانی نامدار AMG که با نام بزرگ تری همچون مرسدس بنز در هم آمیخته شده است به مناسبت تولید ۵۰ سالگی خود مرسدس بنز GT را کاملا دگرگون کرده و با نام ادیشن ۵۰ و تنها با تحویل ۴۹ عدد از آنها به مشتریان پروپاقرص مرسدس بنز تولد خود را جشن می گیرد.
آپشن های لوکس؛ راهکارهایی برای ولخرجی

AMG GT C Edition 50 از رنگ آمیزی خاکستری (Graphite Grey Magno)، تریم کروم سیاهرنگ، جلوپنجره پانامریکانا، نشان های ویژه «Edition 50» و همین طور طراحی متمایز داخلی متشکل از رنگ های مشکی و نقره ای با استفاده از چرم ناپا، صندلی های با دوخت طرح لوزی، دوخت متمایز خاکستری، پکیج ویژه ثابت و الگوهای فیبرکربنی بهره می برد.

همچنین دو آپشن جذاب دیگر برای این خودرو در نظر گرفته شده که فرمان پذیری اکسل عقب به عنوان ستاره این لیست آپشن ها لقب می گیرد. ادیشن 50 از تایرهای پهن تری نسبت به نمونه های معمولی استفاده مین کند و محور عقب قادر است تا 6 سانتی متری عرض بدنه فرمان پذیری داشته باشد، ضمن آن که 18 پره AIRPANEL آن که به صورت عمودی روی جلوپنجره قرار گرفته اند، قادر هستند تا در رانندگی با سرعت کم بسته شود تا ضریب درک کاهش پیدا کرده و در سرعت های بالاتر که به هوای خنک بیشتری احتیاج است، کاملا باز شوند.

مک لارین و رینگ های طلایی

با فروش و استقبال بی نظیر از مک لارن P1 مدل های دیگری نیز به مرور از این کمپانی معرفی شدند. یکی از این مدل ها که جزو خودروهای اسپرت نیز معرفی می شود 675LT نام دارد. اما گران ترین 675LT جزو 25 دستگاه سری فیبرکربن این کمپانی است که به صورت سفارشی ساخته و رنگ آمیزی شده است که با رینگ هایی از جنس طلای 24 عیار به عنوان گران ترین 675LT قلمداد می شود.
آپشن های لوکس؛ راهکارهایی برای ولخرجی

پیشرانه آن نیز عایقی از جنس طلا دارد و نوارهای برجسته ای در راستای طولی خودرو نیز کشیده شده اند. رنگ منحصر به فرد آن نیز از هر زاویه نمای متفاوتی را به نمایش می گذارد. این آپشن ها که بیش از ۱۰۰ ساعت کار برای مهندسان مک لارن زمان برده است، باعث شده تا این رودستر زیبا قیمتی بالغ بر ۸۲۰ هزار دلار را که دو برابر قیمت پایه ۶۷۵LT است، به خود ببیند.

قوی ترین بنتلی تاریخ و سیستم تحویل گشتاور

تولید بنتلی کانتیننتال از سال ۲۰۰۳ تا به امروز ادامه دارد و گفته می شود تا سال ۲۰۱۸ قوی ترین بنتلی تاریخ به اولین مشتری واگذار خواهد شد اما این بنتلی دارای آپشنی منحصر به فرد است که کمتر خودرویی تا به حال مزه آن را چشیده است. نام آن آپشن تحویل گشتاور است و کارکرد آن به شکلی است که در حین شتاب گیری در خروجی پیچ ها، بعضی چرخ ها متوقف شده و بقیه تمامی قدرت را دریافت می کند تا بهترین کارایی فنی و سرعت عمل حاصل شود.
آپشن های لوکس؛ راهکارهایی برای ولخرجی

به منظور کسب چالاکی بیشتر نیز هنگام پیچیدن خودرو، ترمز چرخ عقبی که به سمت داخل پیچ قرار دارد، فعال می شود. گفته می شود این سیستم باعث شده تا در سر پیچ ها، کانتیننتال عملکرد خیره کننده ای داشته باشد و رکوردهای پیست نوربرکرینک را جابجا خواهد کرد.

آپشن تلفنی!

سیستم تعلیق هر سوپراسپرتی نقش مهمی در ایفای بهترین عملکرد آن درون پیست و یا جاده بازی می کند. به همین خاطر است که در خودروهای امروزی با تغییر مود رانندگی به عنوان اولین گام سفتی و یا خشکی سیستم تعلیق تغییر می کند. کونیخ زگ نیز به عنوان برترین سوپراسپرت ساز در بین برندهای معتبر از کمک فنرهای Ohlins استفاده می کند که کاملا برقی بوده و تغییرپذیر هستند.
آپشن های لوکس؛ راهکارهایی برای ولخرجی

مالکان این برند سوئدی با خرید هر دستگاه از این خودرو قادر هستند در هر جای دنیا که باشند با تکنسین کونیخ زنگ تماس گرفته و نوع مسیر و تغییرات لازم را برای تان توضیح داده تا در کسری از ثانیه از راه دور و بدون هیچ ارتباط فیزیکی تکنسین کونیخ زگ تغییرات لازم را روی خودرو اعمال کنند.

معنای واقعی آنالوگ با اونتادور S

نسخه جدید لامبورگینی اونتادور در سال جاری میلادی با پسوند S راهی خیابان ها می شود. مدل جدید علاوه بر تغییرات جزیی در پیشرانه، تغییرات گسترده ای را در نمای ظاهری به خود می بیند که به آیرودینامیک شدن آن کمک بسزایی می کند. اما آپشن جالبی که به مدل های جدید اضافه شده است EGO نام دارد.
آپشن های لوکس؛ راهکارهایی برای ولخرجی
آپشن های لوکس؛ راهکارهایی برای ولخرجی

تا پیش از این اونتادور دارای سه حالت مختلف رانندگی به نام های استرادا، اسپرت و کورسا بود که با انتخاب هر یک به صورت پیش فرض تغییرات گسترده ای در دور موتور، دریچه گاز، سیستم تعلیق، گیربکس و ... صورت می گرفت اما با معرفی این آپشن شما می توانید از این پس به صورت کاملا آنالوگ تمامی تغییراتی که دوست دارید را به صورت دستی به کامپیوتر اونتادور اعلام کنید. به عنوان مثال شما می توانید با انتخاب حالت EGO واکنش بسیار سریع پیشرانه را در کنار سیستم تعلیق نرم انتخاب کنید.

رولزرویس های فوق سفارشی

شاید این کمپانی بریتانیایی یکی از معدود کمپانی هایی باشد که سلیقه مشتری را تا این حد در طراحی های کابین و آپشن های خود دخیل می کند. آنها قادرند از هر نوعت پارچه ای که شما انتخاب کنید، در تزیینات دوختی داخل کابین استفاده کنند و یا اینکه حتی از چوب درخت های حیاط خانه شما به عنوان تزیینات چوبی داخل اتاق رولزرویس شما استفاده کنند. Peace and Glory نام آپشنی است که مختص فانتوم EWB بوده و از پارچه ای مصنوعی و با الهام از پوست ببر ساخته شده است. یک مشتری از خاورمیانه نیز از رولزرویس خواسته است تا با الهام از خواننده های ژانر کلاسیک، خودرویی برای او بسازد. این کمپانی بریتانیایی نیز طرحی بسیار خلاقانه و سه بعدی را روی چوب داشبورد این خودرو پیاده کرده است که گویی پرده ای از روی نت های موسیقی برداشته می شود. گفتنی است این طرح روی رولزرویس گوست اجرا شده است.
آپشن های لوکس؛ راهکارهایی برای ولخرجی
آپشن های لوکس؛ راهکارهایی برای ولخرجی

مدل های ریت و داون نیز به مناسبت افتتاح استودیوی رولزرویس در Porto Gervo به آپشن های سفارشی مجهز شده اند. ریث های این مجموعه بدنه ای به رنگ نقره ای Premiere و Jubilee دارند و داخل اتاق نیز از هارمونی چرم آبی Powder و ترکیب رنگ بنفش و ابریشم هندی به همراه چرم شترمرغ مخصوص کنسول های میانی و پنل درها استفاده شده است. برای داون هم رنگ سبز زمردی (Emeraid) و تریم داخلی از جنس چرم صدفی (Seashell) با قطعات همرنگ بدنه استفاده شده است. همچنین نوعی چوب درخت ساج با پرداختی از جواهرات خاص، تکه های زمرد و صدف و مروارید در جای جای کابین به چشم می خورد.

آپشنی مرگبار

نسل جدید مرسدس بنز E کلاس حقیقتا در نوع خود بسیار شگفت آور است. در کنار انتخاب E کلاس آرام و لوکس با پیشرانه ای دیزل، شما می توانید مدل E۶۳S ۴Matic + Edition ۱ را هم انتخاب کنید که قیمتش به ۱۴۳ هزار دلار می رسد. AMG با سفارش این مدل آپشن هایی چون رینگ های ۲۰ اینچی مات رنگ منکو و یا مشکی مات، پکیج مخصوص نایت برای دیزاین داخلی و ... را به شما هدیه می دهد که با این امکانات و فضایی کاملا لوکس می توانید با وزنی بالغ بر ۲ تن به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ۳.۳ ثانیه دست پیدا کنید.
آپشن های لوکس؛ راهکارهایی برای ولخرجی

اما هدیه ویژه AMG دکمه مخصوص دریفت است که با فشردن آن انتقال نیرو به محورهای جلو تقریبا قطع شده و تمامی 850 نیوتن متر گشتاور خروجی به محور عقب می رسد. گفته می شود که این آپشن جذاب به قدری خطرناک است که ممکن است بیمه های بریتانیا در صورت استفاده از این آپشن توسط مشتری، خودرو را تحت پوشش بیمه قرار ندهند و خسارت مالی آن را جبران نکنند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج