۴۹۰۴۲۷
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

علت مراجعه نکردن زنان دستفروش به مراکز کوثر

مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران‌ با بیان اینکه ساماندهی زنان دستفروش نیازمند همکاری شهرداری با ارگان‌های دیگر است، گفت: سهم خود را در زمینه ساماندهی زنان دستفروش با اعلام پذیرش آنان در مراکز کوثر انجام داده‌ایم و پیگیری‌های لازم انجام شد ولی کسی مراجعه نکرد زیرا درآمد زنان دستفروش در مترو بیش از مراکز کوثر است.

خبرگزاری ایسنا: مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران‌ با بیان اینکه ساماندهی زنان دستفروش نیازمند همکاری شهرداری با ارگان‌های دیگر است، گفت: سهم خود را در زمینه ساماندهی زنان دستفروش با اعلام پذیرش آنان در مراکز کوثر انجام داده‌ایم و پیگیری‌های لازم انجام شد ولی کسی مراجعه نکرد زیرا درآمد زنان دستفروش در مترو بیش از مراکز کوثر است.

فهیمه فیروزفر اظهار کرد: مسئله اجتماعی بیشتر به خانواده مربوط می‌شود و در هر حوزه‌ای که وارد شویم یک سر آن به مادر، دختر و زن خانواده می‌رسد. به نوعی همه چیز دست زنان است، به همین ترتیب در شورای شهر هم بهتر است تعداد زنان بیشتر شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت ایران را زنان تشکیل می‌دهند گفت: کسانی که زندگی شهری را مدیریت می‌کنند در حقیقت خانواده را مدیریت می‌کنند و کسانی که خانواده را مدیریت می‌کنند زنان هستند و اگر زنان متخصص و اهل خانواده در کنار مردان به شورای شهر راه یابند مطمئنا بهتر می‌توانند شهر را اداره کنند. همچنین خداوند هم برای اداره خانواده زن و مرد را در کنار یکدیگر قرار داده است.

مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران‌ اضافه کرد: تمام برنامه ریزی‌های شهری در حوزه عمران، ساخت و ساز، اجتماع و ... نیازمند نگاه زنانه در کنار نگاه مردانه است یعنی ظرافت‌هایی مختص به زنان است که در وجود آقایان نیست، به عبارت دیگر فروشگاه، ایستگاه‌های اتوبوس و ... با نگاه مردانه ساخته می‌شود.

فیروزفر در پایان گفت: زنان و مردان باید با یکدیگر شهر را مدیریت کنند و این امر نیازمند این است که زنان متخصص وارد شورای شهر شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهروز

      مسعولین چطور بخودشون اجازه میدن زنی دستفروشی کنه خدا لعنتتون کنه

    • مریم

      سلام خوب نیس لطفا نظر مهمی درموردشون بزارید

    • بدون نام

      برا ی زن کسر شان است یک زن ظریف تر از این حرفهاست کسر شان است زنها با یدبه تولیدات مانند سری دوزی وکارهای مهمتر بپردازند

    • بدون نام

      وقتی آقایان حقوق 24 میلیونی را قانونی اعلام می‌کنن بایدم مردم عادی با فقر و دستفروشی روزگار بگذرونن کاخهای اغنیا حاصل کوخ نشینی ضعفاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج