۴۹۰۶۴۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

مهدی محمدی:

«جبهه مردمی» خادم انقلاب است

عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» خادم انقلاب است و به دور خود مرز آهنی نکشیده است گفت: هیچ چهره شاخصی وجود ندارد که با اساس حرکت این جبهه مردمی مخالفت کرده باشد.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، مهدی محمدی عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره اهمیت و بدیع بودن حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای اولین بار چند اتفاق مهم در حال رخ دادن است، اتفاق اول این است که یک تشکل سراسری در کشور در حال ایجاد شدن است که میخواهد مطالبات و اعتراضات مردم نسبت به وضع موجود را پیگیری کند.

محمدی با بیان اینکه الان با دولتی مواجه هستیم که صدای مردم را نمی شنود تصریح کرد: حجم انبوهی از گرفتاری‌ها دامن مردم را گرفته که جایی برای بیان مطالبات و اعتراضات خود ندارند و دسترسی مردم به مقامات دولت تقریباًٌ صفر هست و در مواردی که دسترس ایجاد می‌شود مردم عموما با بی اعتنایی و وعده دادن مواجه می‌شوند.

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین ماموریت های خود را این می داند که مطالبات و اعتراضات مردم را نمایندگی کند و زبان گویای مردم باشد.

وی بر همین اساس افزود: ما در شهرستان‌ها و استان‌ها تلاش می‌کنیم که اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در هر مساله جدی مردم حضور داشته باشند و حتی اگر نتوانند مشکلات مردم را حل کنند، حداقل صدای آنها باشند و حرف مردم را به گوش مسئولان برسانند، بنابراین این حرکت اتفاق کوچکی نیست و به معنای سازمان دادن یک حرکت بزرگ برای رساندن صدای مردم به گوش مسئولان است.

عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به نکته دوم اهمیت حرکت این جبهه به موضوع صیانت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: برای صیانت از ارزش‌های انقلابی، یک تشکل ملی در حال شکل‌گیری است؛ چراکه تهدیدات مهمی در راه است، همان‌طور که انقلاب اسلامی با فرصت‌های زیادی مواجه است، طراحی‌های پیچیده‌ای نیز از سوی دشمن در ماه‌ها و سال‌های آینده علیه کشورمان وجود خواهد داشت، بنابراین برای صیانت از نظام در مقابل این تهدیدات، نیاز به یک تشکل بزرگ در سراسر کشور وجود دارد.

*«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» خادم انقلاب است و به دور خود مرز آهنی نکشیده است

وی افزود: تشکلی که البته به دور خود یک حصار و مرز آهنی نکشیده است و ادعا نمی‌کند هر کس بیرون این تشکل قرار دارد، انقلابی نیست، بلکه ما ادعا می‌کنیم خادم انقلابیم و ازاین‌رو درهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به روی هر کسی که بخواهد از ظرفیت و استعدادهای خود برای دفاع از نظام و کم کردن تهدیدات و افزودن فرصت‌ها استفاده کند، باز خواهد بود.

* امید توفیق‌مان در انتخابات ۹۶ بیش از گذشته است

محمدی با بیان اینکه سومین اتفاقی که با تشکیل این جبهه مردمی در حال رخ دادن است، شکل‌گیری یک مکانیسم و شیوه برای اجماع و وحدت نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ است، اظهار داشت: امید توفیق‌مان بیش از گذشته است؛ چراکه هیچ‌یک از کاندیداهای انتخابات در این فرآیند نیستند و بدنه نیروهای انقلابی درباره عبور از وضع موجود به جمع‌بندی رسیده است.

عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد: هیچ چهره شاخصی وجود ندارد که با اساس حرکت این جبهه مردمی مخالفت کرده باشد؛ چراکه ما از یک مکانیسم شفاف با مشارکت بدنه و برگرفته از حرکت پایین به بالا که دارای قدرت اصلاح درونی خود است، برخورداریم.

وی با بیان اینکه ما نگاه می‌کنیم تا ببینیم بدنه مردمی از ما چه انتظاراتی دارد، گفت: ما این انتظارات را در ساختار، تصمیمات و رفتارمان اعمال خواهیم کرد، بنابراین امیدواریم تجارب شکست‌خورده قبل تکرار نشود، هرچند می‌دانیم در این راه دشواری‌های فراوانی نیز وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نزدیک انتخابات کلمه مردم چقدر عزیز میشه!؟

    • بدون نام

      مگر.همین دولت.صدای.مردم.که.از فقر وبیکاری.مینالد.نمیشنود.علما.بارها گفتند میگویند.ولی.کو.کوش.شنوا

    • بدون نام

      خیلی ممنون که به خاط ما اختلاص می کنید
      و مشکلاتمون رو حل میکنید
      شرمندمون کردین واقعا

    • هادی

      سلام هیچکس واقعا به فکر مردم نیست فقط شعار شعار مشکلی را حل نمی کند تنها کسانی که عمل کردند شهدا بودند و بس .سعی کنیم به حرمت خون شهدا گرهی از گره های درهم تنیده این مردم صبور را حل کنیم اینقدر به فکر خود نباشیم بخدا آتش جهنم را میخریم بترسیم از آه مردم که امام امت خمینی ره ما را از آن بیم داد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج