۴۹۰۶۷۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: بازیکنان سایپا ما را سکته تاکتیکی دادند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از تساوی تیمش مقابل سایپای تهران ابراز تأسف کرد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از تساوی تیمش مقابل سایپای تهران ابراز تأسف کرد.

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل تراکتورسازی مقابل سایپا، اظهار داشت: ممنونم از هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند. امروز شرمنده آنها شدیم. از هواداران تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند. در این بازی یاد فصل‌های گذشته افتادم که هواداران حضوری پرشور داشتند، هر چند شرمنده آنان شدیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه افزود: در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و فکر می‌کنم بهترین بازیکن سایپا حامد لک بود. این هم جزئی از فوتبال است. ترسم در این بازی این بود که این همه موقعیت ما گل نشود و یک موقعیت سایپا تبدیل به گل شود. به بازیکنان خدا قوت می‌گویم. به خصوص نیم ساعت آخر بازی فوتبال خوبی بازی کردند، اما متأسفانه از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از کرار جاسم راضی هستید یا خیر؟ گفت: کرار تا زمانی که در بازی بود خوب بازی کرد. زمان بازی‌سازی خیلی به ما کمک کرد که محمد نوری نیز می‌توانست در این زمینه به ما کمک کند. سایپا تیم بزرگی است و کافی است بر این مهم به نتایج این تیم در نیم فصل دوم توجه کنیم. قشنگی فوتبال به این است که بازی گل داشته باشد. در بازی قبل هم گفتم که حق ما بود ببازیم. فکر می‌کنم داور در این مسابقه وقت تلف شده کمی گرفت و در چند صحنه کارشناسان باید نظر دهند. با این حال از گروه داوری تشکر می‌کنم. در نیمه دوم فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم. با اینکه 2 امتیاز از دست دادیم اما بازیکنان ما هر موقع بازیکن حریثف روی زمین می‌افتد توپ را به بیرون می‌زدند که این خیلی قشنگ‌تر بود.

قلعه‌نویی خاطر نشان کرد: اگر روند بازی ادامه داشت و بازیکنان سایپا با افتادن روی زمین به تیم ما سکته تاکتیکی نمی‌دادند می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم و برای همین من گله‌مند هستم. امروز روز قشنگ دروازه‌بان حریف بود، اما ناراحتم از اینکه دو امتیاز از دست دادیم. وقتی بازیکنان خوب بازی می‌کنند و فقط توپ‌های آنان گل نمی‌شود نمی‌توان ارزیابی خاصی کرد.

سرمربی تراکتورسازان در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان به جوانان تراکتورسازی اعتماد کرد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: باید از جوانان پله‌پله استفاده کنیم و به آنان موقعیت بدهیم. ما حدود 12 تا 13 بازیکن باکیفیت داریم و جوانان هم به کمک تیم ما آمده‌اند. مطمئنم همین جوانان چند سال آینده تراکتورسازی را بیمه می‌کنند.

وی در خصوص عملکرد محمد ابراهیمی در این مسابقه با بیان اینکه امروز روز خوب این بازیکن بود، تصریح کرد: ابراهیمی در این بازی بیشترین موقعیت را برای ما ایجاد کرد. شاید در سمت راست ضعف‌هایی داشتیم، اما روز خوب سعید آقایی و محمد ابراهیمی بود. در سمت راست مشکلاتی داشتیم به خصوص از دقیقه ۶۰ به بعد که همه موقعیت‌های ما از سمت چپ ایجاد می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره عملکرد ادینیو در این مسابقه اظهار داشت: ادینیو زحمتش را می‌کشد، اما با توجه به تاکتیک تیم ما او در گوش راست بازی می‌کرد، در حالی که وقتی مهاجم هدف بازی می‌کند بازی بهتری ارائه می‌دهد. او در آمادگی کامل به سر نمی‌برد، اما خارج از فوتبال انسان بزرگی است. ادینیو اگر یک دقیقه در بازی باشد با تمام قوا به میدان می‌رود.

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا جهت‌دهی خاصی است تا تیمی خاص قهرمان شود، خاطرنشان کرد: اجازه دهید در این خصوص اظهارنظر نکنم. همین الان هم زیر ذره‌بین هستیم، اما مردم همه چیز را می‌دانند. ان‌شاءالله چنین اتفاقی رخ ندهد. ما باید کار خودمان را بکنیم و تا روز آخر به مبارزه‌مان ادامه دهیم. ما جزو تیم‌هایی بودیم که بیشترین ضربه‌ را از اشتباهات داوری خورده‌ایم، اما می‌دانیم عمدی نبوده است. باید تلاش‌مان را به کار بگیرم. امروز هم فکر می‌کنم صحنه‌هایی رخ داد که پنالتی بود. همین داور قبلاً یک پنالتی برای ما نگرفته بود، اما با این حال از گروه داوری تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: هرگاه نام من در میان بوده حتی یک بار به ما کمک نکرده‌اند، چه در بحث تعطیلات و چه در برنامه‌ریزی. ما یک فصل با بوریرام تایلند بازی داشتیم و هر چه تلاش کردیم یک هفته بازی‌مان با ذوب‌آهن را عقب بیندازند، این کار را نکردند. امیدوارم اینکه می‌گویید درست نباشد. ما در اسفندماه دو بازی دیگر داریم که حفظ آمادگی تیم در این شرایط سخت است. همان‌طور که گفتم از هواداران پرشور تیم تراکتورسازی تشکر می‌کنم. بازیکنان نیز عملکرد خوبی داشتند. من جزو مربیانی هستم که به بازیکنان زیاد گیر می‌دهم، اما امروز از آنان راضی هستم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که چرا هرگاه هواداران تراکتورسازی پر شور در ورزشگاه ظاهر شدند تراکتورسازی نتیجه نگرفته است، تصریح کرد: امروز خوب بازی کردیم. اگر یک روز یک تیم بد بازی می‌کند می‌توان گفت که این عملکرد قابل قبول نیست، اما انصافاً امروز بازی خوبی ارائه دادیم. مقابل نفت آبادان خوب نبودیم، اما به خصوص از دقیقه ۶۰ به بعد این بازی خوب بودیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • omid

      باز هم گلایه از زمین و زمان.....خخخخخخ

    • بهشت قرمز

      آقای قلعه نوئی با مافیا هم نمی تونی قهرمان بشی چون پرسپولیس قهرمانه

    • احمد

      ان تيم خاص باقدرت وباصلابت بازي ميکندومربي بزرگي داردکه حواشي راازتيمش رانده ان تيم کارخودش روانجام ميدهد بامافياي فوتبال امتياز جمع نکرده وتحت حمايت کميته اضباتي وفدراسيون فوتبال ومافيا نيست ودوم گروهبان قندلي ازمردم مايه نذار خودت چندباربادوزوکلک وحقه بازي قهرمان کرده اي تيمتو فکرميکني ديگران هم مثل تواند پس خاموش باش وبکارتيمت برس وبراي اينده چندديدارباقي مانده نقشه بکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج