۴۹۰۷۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جام جهانی کشتی فرنگی - آبادان؛

شاگردان اشکانی یک اردوی دیگر فرصت دارند

اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی روز جمعه به پایان رسید که شاگردان علی اشکانی، فقط یک اردوی دیگر تا جام جهانی فرصت تجهیز دارند.

خبرگزاری مهر: اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی روز جمعه به پایان رسید که شاگردان علی اشکانی، فقط یک اردوی دیگر تا جام جهانی فرصت تجهیز دارند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حالی سال جاری را به پایان می رساند که یکی از مهمترین رویدادهای سال ۲۰۱۷ میلادی یعنی جام جهانی را پیش رو دارد. رقابتهایی که با حضور ۸ تیم برتر کشتی فرنگی دنیا طی روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفندماه به میزبانی ایران و در سالن کوثر شهر آبادان برگزار می شود.

در همین راستا شاگردان علی اشکانی مدتهاست که اردوهای ادواری خود را در خانه کشتی تهران پشت سر گذاشته و هم اکنون نیز در آخرین مراحل آماده سازی و تجهیز خود برای حضور در جام جهانی هستند.

اردوی کنونی تیم ملی کشتی فرنگی طبق برنامه روز جمعه ۱۳ اسفندماه به پایان رسید و فرنگی کاران با احتساب زمان باقیمانده تا جام جهانی تنها یک اردوی دیگر زمان دارند. اردویی که پس از یک استراحت کوتاه از روز ۱۶ اسفندماه آغاز می شود و تا زمان برگزاری جام جهانی ادامه دارد.

البته روز جمعه همزمان با پایان اردوی فرنگی کاران ملی پوش، برخی از اردونشینان همچنان در خانه کشتی خواهند ماند و برنامه تمرینی خود را ادامه می دهند و این مرخصی کوتاه چند روزه تا اردوی پایانی، تنها مختص به ملی پوشان است.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تیم های ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه، آلمان، اوکراین، قزاقستان و بلاروس به عنوان تیم های برتر کشتی فرنگی دنیا در جام جهانی حضور خواهند داشت که قرار است طی دو روز در دو گروه ۴ تیمی به مصاف هم بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج