۴۹۰۸۵۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۲۴ استان درگیر آنفلوانزای پرندگان هستند

یک مقام مسئول از درگیری ۲۴ استان با آنفلوانزای پرندگان خبر داد و گفت: وضعیت استان اصفهان بسیار وخیم است ضمن اینکه تولیدکنندگان نیز شرایط نامطلوبی در آستانه نوروز دارند.

خبرگزاری مهر: یک مقام مسئول از درگیری ۲۴ استان با آنفلوانزای پرندگان خبر داد و گفت: وضعیت استان اصفهان بسیار وخیم است ضمن اینکه تولیدکنندگان نیز شرایط نامطلوبی در آستانه نوروز دارند.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران درباره آخرین وضعیت شیوع آنفلوانزای پرندگان در کشور، اظهارداشت: براساس اعلام سازمان دامپزشکی تاکنون ۲۴ استان با این بیماری درگیر شده‌اند.

ناصر نبی پور با بیان اینکه طی چند روز گذشته موارد جدیدی ازابتلا به این بیماری در استان قم گزارش شده است، گفت: درحال حاضر وضعیت استان اصفهان از همه جا بدتر و وخیم است.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران، مشکل اصلی در این زمینه را مرغ‌های بومی عنوان کرد و افزود: آلودگی در میان جمعیت مرغ‌های بومی زیاد است.

نبی‌پور با اشاره به اینکه حدود ۱۲ میلیون قطعه مرغ بر اثر آلودگی به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان معدوم شده است، اظهارداشت: حدود ۷ تا ۸ میلیون مرغ سن بالا را نیز، تولیدکنندگان از ترس اینکه آنها هم آلوده شوند، معدوم کرده‌اند.

وی اضافه کرد: بیمه تاکنون ریالی بابت خسارت به مرغداران پرداخت نکرده است؛ تولیدکنندگان وضعیت مطلوبی ندارند و با توجه به اینکه نزدیک ایام نوروز هستیم معلوم نیست باید هزینه‌های خود را از کجا تامین و حقوق کارگران را چگونه پرداخت کنند؟

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران درباره قیمت تخم مرغ نیز گفت: نرخ این محصول حدود ۱۰۰ تومان کاهش یافته و میانگین قیمت هرکیلوگرم آن درب مرغداری بین ۴۸۰۰ تا ۴۹۰۰ تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج