۴۹۰۸۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فاضل میبدی: نقشه راه اصلاح‌طلبان روشن است

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قطعا مجمع روحانیون مبارز تهران و مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم برای راهنمایی مردم به انتخابات ورود و از آقای روحانی حمایت خواهند کرد.

خبرآنلاین: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قطعا مجمع روحانیون مبارز تهران و مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم برای راهنمایی مردم به انتخابات ورود و از آقای روحانی حمایت خواهند کرد.

حجت الاسلام محمدتقی فاضل میبدی درباره معرفی نامزد پوششی اصلاح طلب برای حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ گفت: غیر حمایت از آقای روحانی در اردوگاه اصلاح طلبان، گزینه دیگری مطرح نیست.

وی افزود: البته زمانی احتمال یک درصد ردصلاحیت آقای روحانی را می دادند اما این احتمال منتفی است چون آقای روحانی در چهار سال مسئولیت خود در ریاست جمهوری تخلفی از قانون اساسی نکرد که دلیلی برای ردصلاحیتش باشد بنابراین محال است شورای نگهبان او را ردصلاحیت کند.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با رد در نظر گرفتن گزینه نامزد پوششی یا در سایه اصلاح طلب برای روحانی اظهار کرد: یک موقع است که فردی صاحب نام به صحنه می آید چنین کسی خودش را در پوشش یا سایه فردی دیگر کاندیدا نمی کند چون مدعی است. حالت دیگر آن است که شخصیتی با رأی آوری اندک و مقبولیت و معروفیت کم رنگ برای این منظور وارد صحنه انتخابات شود این حالت نیز فایده ای ندارد بنابراین تبلیغ و پرداختن به ایده نامزد پوششی درست نیست. در مجموع نقشه راه روشن است آقای روحانی کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

وی درباره نظر مجمع روحانیون مبارز تهران و مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: حتما این دو تشکل هم گام هستند، هیچ اختلافی بین آنها وجود ندارد و برای راهنمایی مردم به انتخابات ورود و قطعا از آقای روحانی حمایت خواهند کرد.

فاضل میبدی با تأکید بر ضرورت ارتباط مستقیم اصلاح طلبان با رهبر معظم انقلاب گفت: هر حزب و گروهی که بخواهد در چارچوب انقلاب و نظام فعالیت سیاسی کند باید با رهبری نظام تعامل داشته باشد بنابراین اصلاح طلبان باید این کار را انجام دهند البته هیچ گاه نیز نگفتند چنین نمی کنیم. نگاه اصلاح طلبان تعامل با رهبر معظم انقلاب و عمل و رفتار در چارچوب قانون اساسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج