جاباما
۴۹۰۹۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گوگل خط تولید لپ تاپش را متوقف می کند

لپ تاپ «پیکسل» (Pixel) جدیدی در کار نیست؛ این خبری است که از سوی گوگل در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC ۲۰۱۷) منتشر شده. «ریک استرلوه»، رئیس بخش سخت‌افزار گوگل گفته است که این شرکت ساخت کروم‌بوک‌هایی تحت عنوان پیکسل را متوقف خواهد کرد.

مجله دیجی کالا - سمیرا علی نژاد: لپ تاپ «پیکسل» (Pixel) جدیدی در کار نیست؛ این خبری است که از سوی گوگل در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC ۲۰۱۷) منتشر شده. «ریک استرلوه»، رئیس بخش سخت‌افزار گوگل گفته است که این شرکت ساخت کروم‌بوک‌هایی تحت عنوان پیکسل را متوقف خواهد کرد.

گوگل خط تولید لپ تاپش را متوقف می کند

اسم پیکسل امروزه بیشتر یادآور گوشی پرچمدار این شرکت است. گوگل احتمالا از برند پیکسل برای محصولات آینده‌اش استفاده خواهد کرد؛ محصولاتی که توسط خودش ساخته شده‌اند و نرم‌افزارهای ساخته‌ی این شرکت را هم روی خودشان جای داده است. با این حال، بعید است که گوگل لپ‌تاپی با این نام عرضه کند.

در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال، استرلوه اذعان کرد که گوشی های پیکسل در حال تجربه‌ و آزمون مسئله عرضه و تقاضا هستند. گوگل تولید آخرین نسخه‌ی کروم‌بوک‌های پیکسل را بعد از این که تابستان گذشته راهی بازار شد، متوقف کرد. باید یادآور شویم که تبلت پیکسل سی (Pixel C tablet) همچنان در بازار خرید و فروش می‌‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج