۴۹۰۹۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دردسرهای اولین تجربه‌ی کارگردان اسکاری در تلویزیون

سریال ایناریتو به شبکه‌ی دیگری می‌رود

پخش سریال آلخاندرو گونزالس ایناریتو به دلیل طولانی شدن مدت زمان تولیدش از شبکه‌ی starz منتفی شد و استودیوی سازنده‌ی آن حالا به دنبال شبکه‌ای جدید می‌گردد.

وب سایت فیلم نت نیوز: پخش سریال آلخاندرو گونزالس ایناریتو به دلیل طولانی شدن مدت زمان تولیدش از شبکه‌ی starz منتفی شد و استودیوی سازنده‌ی آن حالا به دنبال شبکه‌ای جدید می‌گردد.
سریال ایناریتو به شبکه‌ی دیگری می‌رود

سریال یک درصد(The One Percent) که کارگردان اسکار گرفته، آلخاندرو گونزالس ایناریتو با همکاری استودیو MRC مشغول ساختش است مجبور به تغییر شبکه‌ی پخش کننده‌اش شده است. پخش این پروژه را در ابتدا شبکه‌ی starz در سال ۲۰۱۴ بر عهده گرفته بود و قرار بود طی ۱۰ اپیزود آن را به نمایش بگذارد. اما حالا و بعد از اینکه پروژه چندین بار به دلایل مختلف به تعویق افتاد،‌ این شبکه دیگر حاضر به پخش سریال ایناریتو نیست.

استودیو MRC که پیش از این در فیلم نامزد اسکار بابل(Babel) با ایناریتو همکاری کرده بود، همچنان به عنوان تهیه‌ کننده‌ی این پروژه با بازی هیلاری سوانک و گرگ کینیر باقی خواهند ماند. هیلاری سوانک از همان اوایل پروژه به گروه ملحق شده بود،‌ و کینیر هم به تازگی به عنوان نقش اصلی مرد این سریال انتخاب شده است. کینیر جایگزین اد هلمز می‌شود که در ابتدا قرار بود این نقش را ایفا کند.

ایناریتو که دو سال پیاپی اسکار بهترین کارگردانی را برای فیلم‌های بردمن(Birdman) و از گور برگشته(The Revenant) گرفته است، برای روش منحصر به فرد فیلمبرداری‌اش معروف است. او عادت دارد فیلم‌هایش را به ترتیب سکانس‌های فیلمنامه بسازد که هم پروسه‌ی هزینه‌بری است و هم در بسیاری موارد موجب تأخیرهای عجیب و غریب در روند ساخت فیلم می‌شود. همین روش در فیلم از گور برگشته به خاطر شرایط آب و هوای ویژه‌ای که در آن کار می‌کردند، منجر به طولانی شدن زمان تولید شد و هزینه‌ی مصرفی برای ساختش را چندین برابر رقم پیشبینی شده کرد. ولی با این حال، این فیلم در گیشه موفق شد و توانست سه اسکار بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری و بهترین بازیگر مرد اصلی را از آن خود کند.

ایناریتو همین روش را در سریال یک درصد هم پیش گرفته است و تأخیرهای پی در پی ایجاد شده در ساختش سرانجام شبکه‌ی Starz را از ادامه‌ی همکاری با او منصرف کرده است. هنوز زمانی برای شروع پخش این سریال مشخص نشده است اما استودیو MRC همچنان به حمایتش از ایناریتو و این پروژه ادامه خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج