۴۹۰۹۷۹
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

توضیحات نوبخت درباره قطع یارانه‌ ها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، گفت: تا اول بهمن‌ماه یارانه ۴ میلیون و ۸۵۳ هزارو ۳۸۶ نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از ۳ میلیون بود، قطع شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، گفت: تا اول بهمن‌ماه یارانه ۴ میلیون و ۸۵۳ هزارو ۳۸۶ نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از ۳ میلیون بود، قطع شد.

محمدباقر نوبخت در جریان رسیدگی مجلس به بند الحاقی تبصره ۱۴ که مربوط به هزینه‌کرد منابع درآمدی یارانه‌ها بود، گفت: مجلس تأکید داشت یارانه افرادی که تا سه میلیون درآمد دارند، قطع شود. این در حالی بود که بسیاری از خانواده‌ها دارای بیمار صعب‌العلاج، فرزند دانشجو یا مستأجر بودند که با قطع یارانه آنان نوعی بی‌عدالتی اتفاق می‌افتاد. نامه‌های فراوانی از نمایندگان در اختیار سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها قرار گرفت مبنی بر اینکه یارانه برخی بازنشستگان قطع شده چون کل درآمد ناخالص خانوارشان ۳ میلیون تومان بود.

وی یادآور شد: البته وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی از قطع یارانه افراد و خانواده‌هایی که نیازی به یارانه نقدی ندارند استقبال می‌کند اما اجبار به قطع یارانه ۲۰ درصد از اقشار یارانه‌بگیر که یکی از نمایندگان مطرح کرد جز تحت فشار قرار دادن یارانه بگیرانی که فشار مالی و معیشتی دارند نتیجه دیگری ندارد.

نوبخت هشدار داد: در صورت پافشاری نمایندگان بر این مسأله نارضایتی وسیعی از نظام شکل می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ابرو ملت را بردن با این یارانه همش منت میزارن ...اخه نامردا روزی که اومدین به قیمت تمام محصولاتتون اضافه میکردین فیش اب و برق و گاز را چندین برابر کردن به بهونه همین یارانتون بود نامردا میخواین چه بلایی به سر این مردم بیارین

    • بدون نام

      حالا اگه اشتغال ودرآمد زایی واسه ملت محقق نشد واسه دولت که شد...یه سکه کمک کردن در عوضش سه سکه پس گرفتن ...

    • بی نام

      با سلام الان دوساله که یارانه ما رو قطع کردن به هر جایی اعتراض میدهیم جوابی نمی گیریم هم مستاجرم وهم بیکار هستیم این آقایان فکر مردم نیستند فکر جیب خودشان هستند واقعا این عدالت را چگونه تقسیم کرده اند متأسفم

    • بدون نام

      یارانه هم مثل سبد کالاست افراد پول دار هر کدام چند بار میگیرند افراد کارگر هیچی کاش یارانه در کار نبود تاهمه مثل هم بودیم پول آب برق گاز نان با لا رفته کار هم نیست بعدامیگن بچه درست کنید خدا کریمه هر آنکه دندان دهد نان دهد

    • توتو

      پول نفتمونو میخوایم کجاست بهمون بدید

    • زهرا نجفی

      من یک زن سرپرست خانوارم که نزدیک به دو سال است که یارانه ما را قطع کرده اند دو بار مراجعه کردم گفتند برو چند ماه بعد زنگ میزنیم. ولی هیچ خبری نشد که نشد

    • لطفاقای نوبخت

      خواهشادرامد خانواده محترم جناب نوبخت درروزچقدراست ؟تاچه رسدبه سی روز؟؟؟

    • شهروند

      شماهم خوبمثل حذف یارانه نظرات راگزینشی ثبت میکند!

    • دین آبادی

      اگر قبوض خدماتیتان را می دیدید شاید خجالت می کشیدید که یارانه ام را قطع کنید شاید شما قبض پرداخت نمی کنید . میخای یه شناسه پرداخت و شناسه قبض برات بفرستم ببینی فقط یه گاز خانگی معمولی چقدر آمده ؟
      به به از این اداره کردن

    • بدون نام

      چرا همه نظرات راچاپ نمیکنی خبرداغ

    • کامند 2

      سلام باورکنید همه چیزهایی که مردم نوشته اند قسمت کوچکی از حقیقت است و خیلی ها چیزی ننوشته اند من که حقوق زیر 3میلون دارم هم یارانه ام قطع شده است .باورکنید حقوق تا آخر ماه هم نمیرسد بعد بعلت منطقه سکونت -میدان نور سابق-و وضعیت دارایی ها -خانه 72 متری و ماشین 206- یارانه خانوده من قطع شده است و صدایم نیز به هیچ جا نمیرسد و این یداداشتهای مردم نیز راه به جایی نخواهدبرد..................یا مردم راستگو نیستند یا مسئولان؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج