۴۹۱۱۴۷
۵۰۵۰
۵۰۵۰
پ

سکه درمانی دردناک در اندونزی

بیش از یک قرن است که درمان به این شیوه به طور گسترده ای در سراسر اندونزی انجام می شود، سکه درمانی یک سبک از طب سنتی و خاستگاه آن «جاوه مرکزی» است.

وبسایت تابناک باتو: با وجود اینکه روش های درمانی امروزه پیشرفت های چشمگیری یافته است، برخی از مردم اندونزی هنوز با استفاده از روش قدیمی سکه و روغن نارگیل، سرما و عوارض ناشی از آن را درمان می کنند.
سکه درمانی دردناک در اندونزی

سکه درمانی در اندونزی

سکه درمانی دردناک در اندونزی

بیش از یک قرن است که درمان به این شیوه به طور گسترده ای در سراسر اندونزی انجام می شود، سکه درمانی یک سبک از طب سنتی و خاستگاه آن «جاوه مرکزی» است.

آنها بر این باورند که درمان با سکه و روغن نارگیل ابزاری برای خلاص شدن از مشکلاتی همچون ضعف بدن، انباشت گاز در معده و درد مفاصل ناشی از سرما و سرماخوردگی است.

سکه درمانی دردناک در اندونزی

در زبان محلی به آن کروکان «kerokan» می گویند و هدف از آن درمان اسپاسم عضلات گردن و کمر است. آنها پس از چرب کردن کمر و گردن با روغن نارگیل، با مالش سکه ای روی بدن هایشان خطوط رسم می کنند که رد قرمزی روی پوست آنها به جای بگذارد. این سایش دردناک با این ادعا انجام می شود که روغن به درون پوست نفوذ کند و تأثیر بیشتری بگذارد.

هیماوان سوتانتو شهروند اندونزیایی که این درمان را تجربه کرده می گوید: من سوار موتور می شوم و شب ها وقتی از محل کار خود باز می گردم در معرض بادها و توفان های سرد شبانه قرار می گیرم، همین موضوع باعث درد مفصل و بیماری های دیگری در من شده است. هر ماه به اینجا می آیم تا عوارض سرما را در بدن خود کم کنم.

«کروکان» جنجالی یک دختر ویتنامی

سکه درمانی دردناک در اندونزی

خطوط به جای مانده از کروکان، اغلب برای افرادی که با آن آشنایی ندارند ترسناک به نظر می رسد. یک دختر ویتنامی در سال اول ابتدایی در یک مدرسه خارجی ثبت نام کرد. او یک روز صبح حال خوبی برای رفتن به مدرسه نداشت. مادر او تصمیم گرفت تا پشت گردن و کمر او را با شیوه کروکان ماساژ دهد. وقتی او به مدرسه رفت کارکنان مدرسه از دیدن خطوط دردناک و قرمز پشت گردن او، به خیال اینکه با یک مورد کودک آزاری مواجه شده اند، موضوع را به پلیس اطلاع دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج