۴۹۱۱۵۴
۱۴ نظر
۵۰۱۰
۱۴ نظر
۵۰۱۰
پ

توضیح مطهری درباره مصوبه سقف حقوق مدیران

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی گفت که مصوبه اخیر مجلس برای افزایش سقف حقوق مدیران برای رفع ایراد شورای نگهبان و در راستای جلوگیری از مهاجرت نخبگان بوده است.

خبرگزاری ایسنا: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی گفت که مصوبه اخیر مجلس برای افزایش سقف حقوق مدیران برای رفع ایراد شورای نگهبان و در راستای جلوگیری از مهاجرت نخبگان بوده است.

علی مطهری در پایان جلسه علنی نوبت صبح امروز (شنبه) اظهار کرد: آنچه مجلس در ماده ۳۸ قانون برنامه تصویب کرده بود، ‌سقف پایین تری برای حقوق در نظر گرفته بود که شورای نگهبان به استناد بند ۱۰ اصل سوم قانون اساسی به این مصوبه ایراد گرفت. در واقع آنها می خواستند بگویند باید دست مدیران باز باشد و نباید کاری کنیم که نخبگان مهاجرت کنند.

وی افزود: براساس ایراد شورای نگهبان مجلس این سقف را افزایش داد که آن هم برای موارد خیلی نادر و خاص است و این شکلی که در برخی رسانه ها مطرح شد، منصفانه نبود.

نائب رئیس مجلس با اشاره به تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به سخنان صبح امروز رئیس مجلس اظهار کرد: این ایراد به صحبت های رئیس مجلس وارد نیست و آنطور که من احساس کردم منظور ایشان کاندیداهای ریاست جمهوری و نمایندگی نبود، بلکه اشاره ایشان به برخی جریان های سیاسی بود که ممکن است بخواهند از مصوبه مجلس استفاده کنند و منظور ایشان نمایندگان فعلی یا کاندیداها نبود و توهینی هم به شورای نگهبان نشد.

مطهری در پاسخ به بخش دیگری از تذکرات حاجی در مورد گزارش پلاسکو از کمیسیون عمران خواست این گزارش را هر چه سریعتر برای قرائت در صحن علنی ارائه کند.

وی درباره اظهارات حاجی مبنی بر کتمان مهلت اجرای قانون مدیریت بحران نیز خواستار بررسی این موضوع از سوی اداره قوانین مجلس شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای مطهری مابه این نتیجه رسیدیم که فقط لغوسخنرانی حضرتعالی مایه شرمساریه.لابدشماهاهمتون سرمایه نظامید وباید حقوق نجومی بگیرید افرادی مثل مایارانه هم زیادشونه ومصببت عظماست
      چرابرای لغوکنسرت. واعتصاب غذای چندعنصرخودفروخته رگ گردنت متورم مبشه امابرای قانونی کردن این حقوقهای نحومی صدات درنمیاد
      قبول داشته باش که وکیل الدوله ای بیش نیستی

    • بدون نام

      اگر مدیران این مملکت نخبه هستند پس چرا ما به این روز افتادیم در هر فسادی توی دنیا داری مقام هستیم

    • بدون نام

      کدام نخبه ؟؟؟ از کی تا حالا مسئولین نخبه شدن ، اگه مسئولین ما نخبه بودن اوضاع مملکت ما اینگونه نبود

    • مهدی

      چرا حقوق 900 هزار تومنی کارگرو 7 برابر نمیکنید تا اونها هم پیش خانوادشون شرمنده نشن به فساد کشیده نشن به فکر بعضی ها هستین که اگه به سختی بیافتن مملکتشون رو رها می کنن " فرار مغزها!!!!! " ( بهونه برای افزایش حقوق خودتون بگو دیگه ) امثال شما با توجه به حزب و منفعت خودتون رای به چیزی میدین والا به فکر مردم نیستین بعضی ها رو هم اجیر کردین چشم بسته حرفای شما رو تایید کنن والا واقعا چرا به فکر چند برابر کردن حقوق کارگر و کارمند نیستید که این کشور رو پیش میبره حقوقشو چند برابر کنید اونوقت ببینید چه جور با جان و دل کار میکنن زندگیشون تامین باشه از توشون میلیونها مغز متفکر بیرون میاد

    • بدون نام

      کدوم نخبه ای توی کشور مدیره؟ رفتین با رانت لیسانس موسیقی را مدیر فنی یه شرکت صنعتی دولتی با صد عدد سی ان سی مجهز با کنترلرهای زیمنس 840d کرده اید سپس بعد از انتصاب رفته از ناکجاآباد از دانشگاه بدون آزمون فوق لیسانس و دکتری گرفته بعد بهش میگین مدیر نخبه؟ دستگاهاشو که من تعمیر می کردم! آیا من مدیرم؟

    • بلالی

      کدام نخبه؟؟میشه اسم چند تا از ان نخبه ها را نام ببری؟بگو داریم به نحوی دیگر ثروت مملکت را به تاراج میبریم؟

    • کورش

      تواین نسل جدید ما که همه مدارکشون رو با پول گرفتن چطور نخبه بوجود میاد بیشتراز ۱۰ تامهندس برق و میشناسم که بیسوادن دانشگاهها شده مراکز فساد این وسط یه عده به اسم نخبه دارن حقوق های نجومی میگیرن

    • بهروز

      كدام نخبه مديره !واقعافكركردي مردم هيچ نميفهمند نخبه ها يا رفتن خارج ازكشور يا افسرده شدن وداخل دارن از سو مديريت ودزديهاي شماخوبان زجرميكشن

    • بدون نام

      یچیزی هست ظرف صداش میکنن... بعضیا ندارن دست خودشونم نیست

    • بدون نام

      خوش بحالتون بهترین حقوق ومزایا ویلا سفر خارجی دکتر مجانی

      تاحلا مزه فقر چشیدی آقای مطهری

    • محمد

      نماینده ها که اینطور باشند و از همه چیز بی خبر باشند وای به بقیه !!!!!

    • بدون نام

      سخنان حق آقای مطهری فرزند برومند شهید راه حق آیت الله مطهری را یا افکار استبداد زای خود خاموش نکنیم.

    • بدون نام

      اصولا فرار مغزها واسه نخبه هاس.پس شماهم لطف کنید تواین ی مورد مثل نخبه ها باشید واز کشور فرار کنید لااقل یارانتون به ی بدبخت بیچاره ای برسه. سود دیگه ای که ندارید مدیرااااااااااااان نخبه

    • مهدی

      مدیران ما انقدر نخبه هستن که دریاجه ارومیه وجندین دریاجه از جمله دریاجه هامون را خشک خشک کردن عجب مدیران نخبه ای ,,,شاید نظرتان نخبه در کرفتن حقوقهای نحومی هستن که حق دارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج