جاباما
۴۹۱۱۶۷
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

کابوسی که تمامی ندارد؛ انفجار گلکسی اس ۷

هنوز چند ماهی از آرام شدن تب انفجارهای گلکسی نوت ۷ نمی گذرد که این بار، آتش گرفتن یکی دیگر از اسمارت فون های سامسونگ به نام گلکسی اس ۷، موجی از نگرانی را در میان دارندگان این گوشی هوشمند به راه انداخت.

وب سایت تک شات: هنوز چند ماهی از آرام شدن تب انفجارهای گلکسی نوت ۷ نمی گذرد که این بار، آتش گرفتن یکی دیگر از اسمارت فون های سامسونگ به نام گلکسی اس ۷، موجی از نگرانی را در میان دارندگان این گوشی هوشمند به راه انداخت.
کابوسی که تمامی ندارد؛ انفجار گلکسی اس 7

بر اساس آخرین گزارش ها، این گوشی که متعلق به یک جوان ۲۷ ساله به نام Shaunique Lamb بود، در حالی که درون یک محفظه نگهدارنده لیوان در اتومبیل قرار داشت به ناگاه آتش گرفت. به گفته Lamb، این انفجار در حالی رخ داد که وی در حین رانندگی و در حال گوش دادن به موسیقی از طریق سیستم بلوتوث گوشی بود که چند ثانیه پس از خارج شدن دود، گوشی آتش گرفت.

این جوان که از یک خطر جدی نجات یافته بود، در ادامه افزود که پس از این اتفاق، گوشی را به یکی از نمایندگی های اپراتور اسپرینت برده و موضوع را با کارشناس این مرکز مطرح کردم، اما علی رغم بیمه بودن گوشی، کارشناس مربوطه عنوان کرد که تنها ۲۰۰ دلار به من تعلق خواهد گرفت.

وی این مسئله را با شرکت سامسونگ نیز در میان گذاشت و این شرکت با صدور بیانیه ای اعلام کرد که برای پی بردن به علت دقیق این اتفاق، می بایست گوشی را به این شرکت تحویل داده تا مهندسان این شرکت، تحقیقات بیشتری را بر روی آن انجام دهند.

در بیانیه سامسونگ آمده است: «سامسونگ نسبت به امنیت و کیفیت بیش از ۱۰ میلیون گوشی سری گلکسی اس ۷ که در آمریکا عرضه شده است، اطمینان دارد. ما با خانم Lamb در ارتباط هستیم تا با تحویل گرفتن گوشی و بررسی های بیشتر، به اطلاعات دقیقی در خصوص علت این حادثه دست یابیم. تا زمانی که مهندسان ما این گوشی را بررسی نکنند، نمی توانیم در این رابطه هیچگونه اظهارنظری داشته باشیم. گوشی های هوشمند، دستگاه های پیچیده ای هستند که ممکن است فاکتورهای متعددی در عملکرد نامطلوب برخی قسمت ها و قطعات آنها دخیل باشند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صوری

      میگما نکنه این عدد ۷ برا دیوایسا شگون نداره! :))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج