۴۹۱۱۸۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

امیلی بلانت در «مری پاپینز بازمی‌گردد»

نسخه جدید موزیکال "مری پاپینز" ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ روی پرده سینماها می‌رود.

هنرآنلاین: نسخه جدید موزیکال "مری پاپینز" ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ روی پرده سینماها می‌رود.

شرکت دیزنی اولین عکس امیلی بلانت در فیلم "مری پاپینز بازمی‌گردد" (Mary Poppins Returns) را منتشر کرد.
امیلی بلانت در «مری پاپینز بازمی‌گردد»

در عکس منتشرشده، بلانت را در نقش دایه جادویی، بیرون خانه خانواده محبوب بنکس می‌بینیم. این بار سندی پائل طراح لباس برای شخصیت اصلی فیلم لباسی طراحی کرده است که در مقایسه با آنچه جولی اندروز در فیلم اصلی تولید ۱۹۶۴ به تن داشت، رنگ و لعاب بیشتری دارد.

داستان "مری پاپینز بازمی‌گردد" ۲۰ سال بعد از ماجراهای فیلم اول روی می‌دهد و با الهام گرفتن از قصه‌های کودکانه پی.ال. تراورس، ادامه ماجراهای دایه جادویی با خانواده بنکس را مورد توجه قرار می‌دهد. مایکل و جین بنکس بزرگ شده‌اند و در غم از دست دادن یکی از عزیزانشان هستند. پاپینز با کمک دوست خود جک (لین-مانوئل میراندا) که کارش روشن کردن چراغ‌هاست، به کمک خانواده می‌آید.

امیلی بلانت در صحنه ای از فیلم "مری پاپینز بازمی‌گردد"

مریل استریپ، کالین فرث، آنجلا لنزبری، امیلی مورتیمر و جولی والترز دیگر بازیگران "مری پاپینز بازمی‌گردد" به کارگردانی راب مارشال هستند که این روزها در لندن در حال تولید است.

دیوید مگی فیلمنامه را از روی قصه‌های تراورس نوشته است. جان دی‌لوکا و مارک پلات که در موزیکال "در جنگل"، فیلم قبلی مارشال همکاری کردند، تهیه‌کنندگان پروژه جدید هستند. مارک شیمن موسیقی فیلم را می‌سازد و در نوشتن ترانه‌ها با اسکات ویتمن همکاری می‌کند.

"مری پاپینز بازمی‌گردد" ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ اکران می‌شود.

والت دیزنی در ۱۹۶۱ آن‌قدر مشتاق بود که "مری پاپینز" را بسازد که دو هفته وقت صرف کرد تا تراورس را راضی کند حقوق ساخت کتابش را به او بدهد. وقایع پشت صحنه این تلاش موضوع فیلم "نجات آقای بنکس" به کارگردانی جان لی هنکاک شد که سال ۲۰۱۳ روانه سینماها شد. تام هنکس در فیلم نقش دیزنی را بازی کرد.

"مری پاپینز" با بازی جولی اندروز و دیک وان دایک درباره یک دایه است که در انگلستان پیش از جنگ جهانی اول برای کار پیش خانواده غمگین یک بانکدار می‌رود. "مری پاپینز" یک فیلم بسیار موفق از کار درآمد و در دنیا ۱۰۰ میلیون دلار فروخت. فیلم برنده پنج جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین بازیگر زن برای اندروز شد و جوایز اسکار بهترین موسیقی، ترانه ("Chim Chim Cher-ee")، تدوین و جلوه‌های تصویری ویژه را هم دریافت کرد.

دیزنی در چند سال اخیر با تولید نسخه‌های زنده از انیمیشن‌های کلاسیک مانند "آلیس در سرزمین عجایب" و "سیندرلا" به موفقیت‌های فراوان دست پیدا کرده است. اکنون این شرکت فیلم‌های زنده کلاسیک خود را مورد توجه قرار داده است.

راب مارشال سابقه برداشت سینمایی از نمایش‌های موفق در موزیکال و تبدیل آن به فیلم‌های سینمایی موفق را در کارنامه دارد. "در جنگل" در ۲۰۱۴ نه تنها در دنیا ۱۹۹ میلیون دلار فروخت، بلکه یک نامزدی اسکار دیگر برای مریل استریپ به همراه داشت.

مارشال برای موزیکال "شیکاگو" (۲۰۰۲) نامزد اسکار بهترین کارگردان شد. فیلم او نامزد ۱۳ جایزه اسکار بود و در نهایت شش اسکار از جمله جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد. "خاطرات یک گیشا"، "نه" و "دزدان دریایی کارائیب: روی امواج بیگانه" از دیگر فیلم‌های کارگردان ۵۶ ساله آمریکایی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج