۴۹۱۲۰۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چه کسی بهترین مربی فوریه می‌شود؟

طبق اساس هر ماه، بهترین بازیکن و مربی از طرف فدراسیون و طرفداران انتخاب می‌شود. با درخشش چلسی، سیتی، یونایتد و وستبروم چه تیمی جایزه‌ها را از آن خود می‌کند.

خبرگزاری فارس: دومین ماه از سال ۲۰۱۷ میلادی نیز به پایان رسید تا تکاپوی طرفداران و فدراسیون برای انتخاب بهترین مربی و بازیکن آغاز شود.

با توجه به آمارها و درخشش تیم‌ها، فدراسیون انگلیس چهار نفر را به عنوان نامزدهای بهترین مربی انتخاب کردند که با هم به بررسی آنها می‌پردازیم.

بدون شک یکی از مهمترین بازی‌ها دربی لندن بود که با پیروزی ۳ بر یک چلسی مقابل آرسنال به اتمام رسید.

*آنتونیو کونته

مرد ایتالیایی پس از تغییر سیستم بازی به ۳-۴-۳ به مرد اول انگلیس بدل شده است. چلسی اکنون با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، مدعی اصلی قهرمانی بوده و فاصله کمی تا بردن جام دارد.

آبی‌ها در این ماه از ۳ بازی، ۲ پیروزی و یک تساوی بدست آورده‌اند. شاید پیروزی ۳ بر یک و نمایش بی‌نقص آنها در دربی لندن، سران لیگ را مجاب کرده تا کونته در این لیست قرار گیرد. نتیجه‌ای که شاید باعث برکناری یا رفتن ونگر در آخر فصل شود.

دیگر پیروزی آنها هفته گذشته مقابل سوانسی رقم خورد. جایی که پدرو، فابرگاس و کاستا با ۳ گل، ۳ امتیاز شیرین را بدست آوردند.

تنها تساوی چلسی مقابل برنلی رقم خورد. ورزشگاه «تورفمور» هماهنگ شده بود تا با درخشش بردلی، یک امتیاز از قدرت بی چون و چرای انگلیس کسب کند.

*پپ گواردیولا

تنها تیمی که ۳ بازی خود را پیروز شده سیتیزن‌ها هستند. تیمی که با تغییر سیستم آقای تیکی تاکا، به آمادگی خوبی رسیده و از روزهای نه چندان خوب گذشته فاصله گرفته است.

سیتی در ۳ بازی(وستهام، سوانسی و بورنموث)، ۸ گل به ثمر رسانده و تنها یک گل، از سفیدپوشان ولزی خورده است. این آمار گل خورده نشان می‌دهد که گواردیولا در تحکیم خط دفاعی موفق بوده و توانسته سر و سامانی به نقطه ضعف اصلی تیمش بدهد.

*ژوزه مورینیو

شانزده بازی شده که شیاطین سرخ در لیگ طعم باخت را نچشیده‌اند. همین کافی است تا قبول کنیم که منچستر از زمان رفتن سرالکس، تاکنون تا این حد باطراوت و زیبا بازی نکرده و خوب نبوده است.

مورینیو قدرتی فراوان به تیم بخشیده و با جادوی زلاتان در راه رسیدن به جمع ۴ تیم است. از ۳ بازی خود در جزیره ۲ پیروزی مقابل لستر و واتفورد بدست آورده و تنها با هال مساوی کرده است.

۵ گل زده و ۳ کلین شیت برای دخه‌آ از روزهای خوب یونایتد خبر می‌دهد.

*تونی پولیس

مربی ولزی وستبرومویچ آلبیون پس از ۲ شکست سنگین در سال ۲۰۱۷، آماری درخشان در آلبیون به جا گذاشته است. وی در ماه فوریه با ۲پیروزی مقابل استوک و بورنموث و تساوی ثانیه‌های پایانی مقابل وستهام در بین مربیان برتر قرار گرفت.

آنها اکنون با ۴۰ امتیاز در رتبه هشتم قرار داشته و تنها ۴ امتیاز با اورتون فاصله دارند.

جمعه آینده مربی برتر ماه فوریه مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج