جاباما
۴۹۱۲۴۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هزینه میلیاردی برای دنباله «انتقام‌جویان»

قسمت سوم و چهارم از فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان» با بودجه‌ بی‌سابقه یک میلیارد دلاری در حال ساخت است.

خبرگزاری ایسنا: قسمت سوم و چهارم از فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان» با بودجه‌ بی‌سابقه یک میلیارد دلاری در حال ساخت است.
هزینه میلیاردی برای دنباله «انتقام‌جویان»

به نقل از «ایندیپندنت»، در حالی که این روزها فیلم‌های ابرقهرمانی همچنان از اقبال بسیار خوبی در گیشه سینمای جهان برخوردار هستند، از روز جمعه (۱۳ اسفند) فیلم «لوگن» جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» با بازی «هیو جکمن» به سینماها آمد و پس از آن نیز چند فیلم ابرقهرمانی دیگر شامل «نگهبانان کهکشان: قسمت ۲»، «اسپایدرمن: بازگشت به خانه»، «زن شگفت‌انگیز»، «ثور: راگناروک» و «لیگ عدالت» در نوبت اکران قرار دارند.

جای تعحب نیست که همه این فیلم‌های ابرقهرمانی با بودجه حدود ۲۰۰ میلیون دلار ساخته شده‌اند، با این هزینه تولید قسمت سوم از مجموعه «انتقام جویان» با عنوان «انتقام جویان: جنگ ابدیت» و قسمت چهارم آن که هنوز عنوانی ندارد رقم بی‌سابقه حدود یک میلیارد دلار اعلام شده است.

پیش از این اعلام شده بود «رابرت داونی جونیور»، بازیگر نقش مرد آهنین در دو قسمت جدید «انتقام جویان» مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار به عنوان دستمزد دریافت می‌کند و در مجموع گفته می‌شود ۴۰۰ میلیون دلار از هزینه ساخت این دو فیلم صرف دستمزد بازیگران، فیلمنامه‌نویسان، کارگردانان و تهیه‌کنندگان شده است.

در حال حاضر رکورد پرهزینه‌ترین فیلم تاریخ سینما در اختیار فیلم «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته» است که ساخت آن ۳۹۷ میلیون دلار هزینه داشته است و اگر بودجه یک میلیارد دلاری قسمت سوم و چهارم «انتقام جویان» حقیقت داشته باشد، (بودجه ۵۰۰ میلیون دلاری برای هر فیلم) این رکورد را در اختیار خود قرار می‌دهد.

فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» به کارگردانی برادران «روسو» دنباله‌ فیلم‌های «انتقام‌جویان» (۲۰۱۲) و «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (۲۰۱۵) و همچنین نوزدهمین اثر از مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. در این فیلم علاوه بر «رابرت داونی جونیور» چهره‌های مطرحی چون «کریس ایوانز»، «کریس همسورث»، «اسکارلت یوهانسون»، «جرمی رنر»، «بندیکت کامبربچ»، «ساموئل ال. جکسون»، و «بنیسیو دل تورو» ایفای نقش می‌کنند و تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده است.

برای قسمت چهارم «انتقام جویان» نیز که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده نیز تاریخ سوم می ۲۰۱۹ به عنوان زمان اکران اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج