۴۹۱۲۹۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

استیو مک‌کویین ستاره‌های فیلم جدیدش را انتخاب کرد

لیام نیسن و وایولا دیویس همبازی می‌شوند

استیو مک‌کویین که آخرین‌بار، سه سال پیش با درام تاریخی «۱۲ سال بردگی» آآخرجایزه اسکار بهترین فیلم را به دست آورد، قصد دارد به زودی جدیدترین فیلم بلند خود را با بازی وایولا دیویس و لیام نیسن مقابل دوربین ببرد.

وب سایت آی ‌سینما: استیو مک‌کویین که آخرین‌بار، سه سال پیش با درام تاریخی «۱۲ سال بردگی» آآخرجایزه اسکار بهترین فیلم را به دست آورد، قصد دارد به زودی جدیدترین فیلم بلند خود را با بازی وایولا دیویس و لیام نیسن مقابل دوربین ببرد. جیلیان فلین فیملنامه‌نویس و نویسنده رمان «دختر گمشده»، نگارش فیلمنامه تریلر «بیوه‌ها» (Widows) را به عهده دارد.
لیام نیسن و وایولا دیویس همبازی می‌شوند

ستان فیلم بر اساس یک سریال کوتاه انگلیسی در سال ۱۹۸۳ روایت می‌شود و ماجرای چهار سارق مسلح را به تصویر می‌کشد که در جریان سرقتی ناموفق کشته می‌شوند و بیوه‌هایشان وظیفه می‌یابند ماموریت آنها را به پایان برسانند.

به گزارش «ورایتی»، مک‌کویین به همراه ایان کانینگ و امیل شرمان که پیش‌تر در ساخت فیلم «شرم» با کارگردان ۴۷ ساله همکاری کرده بود، تهیه و تولید این پروژه را به عهده دارند. شرمان همچنین فیلم برنده اسکار «سخنرانی پادشاه» را در کارنامه تهیه‌کنندگی خود دارد.

علاوه بر دو ستاره سرشناس فیلم، بازیگرانی همچون الیزابت دبیکی، سینیا اریوو، میشل رودریگر و آندره هولاند بازیگر فیلم برنده اسکار «مهتاب» برای ایفای نقش در فیلم بلند «بیوه‌ها» قرارداد امضا کرده‌اند. نیسن به تازگی درام اقتباسی «سکوت» جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی را بر پرده سینماها داشت که به رغم سر و صدای زیاد و اعلام این که شخصی‌ترین فیلم کارگردان برنده اسکار تا امروز است، در فصل جوایز به کلی نادیده گرفته شد و در گیشه ناکام ماند ولی دیویس توانست برای بازی در فیلم «حصارها» اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج