جاباما
۴۹۱۷۶۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«بزم بی‌جانان» رونمایی شد

سیزدهمین آلبوم پدرام درخشانی با نام "بزم بی‌جانان" در شهر کتاب فرشته تهران رونمایی شد.

هنرآنلاین: سیزدهمین آلبوم پدرام درخشانی با نام "بزم بی‌جانان" در شهر کتاب فرشته تهران رونمایی شد.

"بزم بی‌جانان" پس از چهار سال سکوت پدرام درخشانی در حالی منتشر شد که ۹ قطعه آن حال و هوایی متفاوت از دیگر آثار او دارد زیرا درخشانی برخلاف آلبوم‌های پیشین خود از موسیقی الکترونیک و نرم‌افزارهای موسیقی استفاده کرده و همچنین برخلاف گذشته که آثارش با تعداد زیادی از نوازندگان اجرا می‌شدند، این بار با تعداد محدودی از نوازندگان همکاری کرده است و بیشتر از نوای ساز تخصصی‌اش سنتور بهره برده است.
«بزم بی‌جانان» رونمایی شد

مراسم رونمایی این آلبوم در سیزدهمین روز از اسفندماه در جمع اهالی موسیقی و همچنین علاقه‌مندان به موسیقی بی‌کلام برگزار شد.

در ابتدای مراسم، نیما جوان ضمن خوشامدگویی به حضار توضیحاتی پیرامون آلبوم و انتشار آن ارائه داد و سپس از پدرام درخشانی دعوت کرد به روی صحنه بیاید.

درخشانی اظهار کرد پس از ۳۴ سال نوازندگی، این آلبوم سخت‌ترین کاری بود که در طول زندگی‌اش انجام داده است. او همچنین خاطرنشان کرد برخی قطعات این آلبوم حدود ۲۰ سال قبل تولید شده‌اند که به نظر او حال زمان شنیدن آن‌ها فرا رسیده است.

در پایان سخنانش از تمامی دوستان و همراهان خود در مسیر تولید این آلبوم تشکر و سپس از امید نیک‌بین نوازنده، آهنگساز و صدابردار موسیقی دعوت کرد تا برای صحبت به روی صحنه بیاید.

نیک‌بین تولید این اثر را بسیار سخت و پرزحمت خواند و پدرام درخشانی را در زمره کسانی خواند که مخاطبان موسیقی را به دوستی و مودت با موسیقی بی‌کلام رهنمون کرده‌اند.

پس از نیک‌بین، میلاد درخشانی خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده و برادر پدرام درخشانی صحبت کوتاهی پیرامون آلبوم با جمعیت حاضر کرد و گفت در تمام طول مدت انتشار آن شاهد زحمات و مشکلات تولید این اثر بوده است.

او موسیقی بی‌کلام را پر از رمز و راز دانست و آن را از انتزاعی‌ترین موسیقی‌ها برشمرد.

از دیگر حاضرین در سالن، رضا تاج‌بخش نوازنده، آهنگساز و تنظیم‌کننده بود که در این آلبوم نیز با پدرام درخشانی همکاری داشته است.

در پایان مراسم پدرام درخشانی به همراه ارکستر زهی رسپینا دو قطعه با نام‌های "سی و سه پل" و "چهارباغ بالا" را اجرا کردند که به گفته خود او این دو قطعه در حال و هوای زادگاه او اصفهان تولید شده‌اند.

در پایان مراسم حاضرین می‌توانستند آلبوم "بزم بی‌جانان" را با امضای پدرام درخشانی تهیه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج