جاباما
۴۹۱۸۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گلکسی C۵ پرو سامسونگ رونمایی شد

گوشی هوشمند گلکسی C۵ پرو سامسونگ که تقریباً دو ماه پیش توانسته بود تاییدیه Wi-Fi را برای ورود به بازار کسب کند، روز گذشته رسماً در کشور چین برای علاقه‌مندان به این برند کره ای رونمایی شد.

وب سایت تک شات: گوشی هوشمند گلکسی C۵ پرو سامسونگ که تقریباً دو ماه پیش توانسته بود تاییدیه Wi-Fi را برای ورود به بازار کسب کند، روز گذشته رسماً در کشور چین برای علاقه‌مندان به این برند کره ای رونمایی شد.
گلکسی C5 پرو سامسونگ رونمایی شد

اسمارت‌فونی که با توجه به مشخصاتی که در دل خود جای داده است، در جمع گوشی های میان‌رده قرار خواهد گرفت. و اما درخصوص مشخصه های فنی گلکسی C۵ پرو می توان به مواردی همچون صفحه نمایش ۵.۲ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی اشاره کرد.

علاقه‌مندان به عکاسی موبایلی نیز می توانند به لطف سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده در این گوشی، ویدیوها و عکس‌های کم‌نظیری را ضبط و ثبت کنند. همانطور که در تصاویر می بینید تنها مدل مشکلی رنگ این در جریان Samsung Forum در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت، اما پیش‌بینی می شود که نسخه های آبی، طلایی و رزگلد این گوشی نیز در آینده ای نزدیک روانه بازار شود.
گلکسی C5 پرو سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ قیمت این محصول را حدوداً ۳۶۰ دلار عنوان کرده که می تواند برای آن‌هایی که به دنبال استفاده از اسمارت‌فونی قدرتمند اما ارزان‌قیمت هستند، گزینه ای ایده‌آل برای خرید باشد.

گفتنی است در این روزهایی که همه منتظر پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس هستند؛ ممکن است رونمایی از این گوشی های میان رده، چندان به چشم نیاید. بر اساس آخرین شایعات این دو اسمارت فون قدرتمند طی کنفرانسی اختصاصی در نهم فروردین رونمایی خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج