۴۹۲۰۴۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دوربین دوگانه LG G۶، پایین‌تر از سطح انتظار

پرچم دار جدید ال جی،LG G۶ به تازگی در رویداد MWC۲۰۱۷ رونمایی شد. این پرچم دار دارای دوربین دوگانه است اما این قابلیت G۶ نتوانسته نظرها را به خود جلب کند.

وب سایت کلیک: پرچم دار جدید ال جی،LG G۶ به تازگی در رویداد MWC۲۰۱۷ رونمایی شد. این پرچم دار دارای دوربین دوگانه است اما این قابلیت G۶ نتوانسته نظرها را به خود جلب کند.
دوربین دوگانه LG G6، پایین‌تر از سطح انتظار

دوربین دوگانه در حال تبدیل شدن به یکی از ویژگی های اصلی پرچم داران است، مثل پرچم داران قبلی، ال جی پرچم دار جدید خود یعنی G۶ را نیز با دوربین دوگانه عرضه کرده است. در این دوربین دوگانه کمپانی باز هم از سنسور سونی استفاده کرده است و دیگر مانند مدل قبلی خود یعنی G۵ حالت ماژولار و باتری جداشونده را ندارد. علاوه بر دوربین دوگانه،G۶ از پردازنده کوالکوم اسنپدراگون بهره برده است.

دوربین دوگانه LG G6، پایین‌تر از سطح انتظار

بی شک نکته و قابلیت بسیار جذاب ال جی G۶ صفحه نمایش با نسبت ۱۸:۹ به بدنه است، یعنی بیشتر سطح رویی گوشی هوشمند را صفحه نمایش تشکیل داده است. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که داشتن دوربین دوگانه یکی از نکات قوت هر گوشی هوشمند محسوب می شود، با دوربین دوگانه کاربر می تواند به زاویه دید بسیار گسترده ای دسترسی داشته باشد.

دوربین G۶ دارای زاویه دید ۷۱ درجه ای است و دارای لرزش گیر اپتیکال است و هم چنین دیافراگم این دوربین ۱٫۸ است. دو دوربین در کنار هم زاویه ای معادل ۱۲۵ درجه را ایجاد می کنند که برای عکاسی از صحنه های طبیعی و مناظر بسیار مناسب است.

دوربین جلو G۶، زاویه ای معادل ۱۰۰ درجه دارد. برای هر سه دوربین (دو دوربین در پشت و یک دوربین در جلو) ال جی از سنسور در ابعاد ۱٫۱۲um pixel انتخاب کرده است که این اندازه دقیقاً مشابه اندازه سنسور در G۵ و G۴ است.

دوربین دوگانه LG G6، پایین‌تر از سطح انتظار

اپلیکیشن دوربین ال جی G۶ اپلیکیشن دوربین بسیار خوب و آسانی است. در اپلیکیشن دوربین G۶ حالتی با عنوان عکاسی از غذا یا Food Mode وجود دارد که دوربین با ملایم تر کردن وایت بالانس عکس های زیباتری از غذای شما می گیرد. علاوه بر این حالت دوربین این گوشی هوشمند دارای حالت هایی نظیر، رنگ پوست، نور و فیلتر و بسیاری از حالت های دیگر است.

دوربین جلو G۶ یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۲ است که با داشتن حالت عکاسی رنگ پوست، سلفی های زیباتری را برای کاربران به ارمغان می آورد. علاوه بر حالت های ذکر شده، حالت عکاسی جدید در LG G۶ گنجانده شده است با نام حالت عکاسی مربع، این سبک عکس ها برای اینستاگرام و برای قرار دادن در قاب کنار چندین عکس بسیار مناسب است.

دوربین دوگانه LG G6، پایین‌تر از سطح انتظار

دوربین دوگانه LG G6، پایین‌تر از سطح انتظار

در عکاسی در نور روز و فضای باز ال جی G۶ مانند بسیاری از پرچم داران عملکرد بسیار خوبی دارد، رنگ های زنده و کیفیت خوب تصویر در عکس های گرفته شده در نور روز به وضوح دیده می شود. اما در عکاسی در نور شب و در فضای تاریک دوربین ال جی نتوانسته امتیاز خوبی کسب کند. حتی در نور شب دوربین جلو و یا سلفی ال جی نیز اصلاً از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست و حتی لرزش گیر نیز در شب به خوبی عمل نکرده است.

در دوربین های قبلی در گوشی های هوشمند قبلی ال جی، در زمان انتقال دوربین ها از دوربین پشت به جلو یا برعکس، کمی کندی و آهستگی در این انتقال دیده می شد اما در ال جی G۶ این حالت بهتر شده است و این انتقال سریع تر و نرم تر صورت می پذیرد.

اگر بخواهیم به نکات مثبت این موضوع نیز نگاه کنیم باید به این مسئله اشاره کنیم که ال جی از گالری عکس خوبی برخوردار است و در صدد بهبود گالری عکس خود برآمده است.

دوربین دوگانه ال جی G۶ شاید در مرکز توجه بسیار زیادی قرار داشت اما تا حدود بسیار زیادی نتوانست آن گونه که باید خودنمایی کند. در بسیاری از مقایسه ها و نقد بررسی ها حتی پرچم دار قبلی ال جی توانسته امتیاز بالاتری در دوربین دوگانه از ال جی G۶ به دست بیاورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج