۴۹۲۱۸۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کارتان می تواند باعث کم‌خوابی شود

تحقیقات جدید نشان داده که از هر سه نفر یک نفر به مشکل کم خوابی دچار شده است. دلیل این اتفاق هم شرایط کاری و شرایط زندگی اعلام شده.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: تحقیقات جدید نشان داده که از هر سه نفر یک نفر به مشکل کم خوابی دچار شده است. دلیل این اتفاق هم شرایط کاری و شرایط زندگی اعلام شده. در این تحقیقات گفته شده افرادی که در مخابرات, با کامیون, در راه آهن و در کارهای مربوط به تولید مواد غذایی کار می کنند با این مشکل بیشتر سر و کار دارند. از طرف دیگر گفته شده که خلبان ها و افراد مذهبی بهتر می خوابند.
کارتان می تواند باعث کم‌خوابی شود

روزی ۷ ساعت خوابیدن موجب سلامتی افراد می شود و کمتر از این مقدار مشکلاتی مانند فشار خون, قند خون و بالا رفتن التهاب را به وجود می آورد. اگر این موضوع ادامه پیدا کند می تواند برای افراد مشکلات قبلی, چاقی, دیابت, افسردگی و اضطراب هم به همراه بیاورد. این مسائل باعث میشوند که کارگردان در زمان کار به خودشان هم آسیب وارد کنند.

البته اضطراب ناشی از کار, ساعت های کار و شیفت های روزانه و صدمات جسمی می تواند روی کیفیت خواب تاثیرگذار باشد. محققان برای اینکه متوجه شوند شرایط کار چقدر روی میزان خواب افراد تاثیر می گذارد روی ۱۸۰ هزار نفر تحقیق کرده اند. در این تحقیقات مشخص شد که ۳۶٫۵ درصد از این فراد نمی توانند به خوبی بخوابند و شرایط کاری آن ها باعث این اتفاق شده است. در این تحقیقات مشخص شد که خلبان ها و افراد مذهبی می توانند به اندازه کافی بخوابند. حتی گفته شده که معلم ها, کتابداران, کشاورزان هم می توانند به میزان کافی استراحت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج