جاباما
۴۹۲۱۸۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

دستگیری ۸۲ سارق در شب گذشته

هنجارشکنانی که در شب چهارشنبه‌سوری باعث سلب آسایش مردم شوند، تا پایان تعطیلات عید میهمان پلیس خواهند شد.

خبرگزاری فارس: هنجارشکنانی که در شب چهارشنبه‌سوری باعث سلب آسایش مردم شوند، تا پایان تعطیلات عید میهمان پلیس خواهند شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس با هنجارشکنانی که در شب چهارشنبه‌سوری باعث سلب آسایش مردم شوند برخورد کرده و این افراد تا پایان تعطیلات عید میهمان پلیس خواهند شد.

سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری ۸۲ سارق توسط پلیس آگاهی تهران در شب گذشته، اظهارداشت: در طول ۴۵ روز گذشته این چهارمین مرحله است که تعدادی از سارقین توسط پلیس آگاهی تهران دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: تا این لحظه ۸۲ نفر در رابطه با سرقت دستگیر شده‌اند که در این بین یک باند ۱۳ نفره جعل، باند ۷ نفره جعل عنوان تحت عنوان مامور جهت خفت‌گیری، ۴ باند زورگیر و همچنین ۳ باند سرقت منزل و وسایل داخل خودرو نیز می‌باشند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ۷۰ درصد این دستگیر شدگان دارای سابقه کیفری بوده و زندان را نیز تجربه کردند.

این مقام ارشد انتظامی به چهارشنبه آخر سال پرداخت و تصریح کرد: تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ شده و باید از پدر و مادرانی که در این سالها نقش موثری در کاهش مصدومیت و مجروحیت داشته‌اند تشکر کنیم.

وی به مجروحیت و در ادامه شهادت هادی صاحب‌دلاور افسر جوان پلیس پرداخت و گفت: پلیس همواره در صحنه حضور خواهد داشت و با هنجارشکنان و کسانی که آسیب‌زا هستند بنا به درخواست مردم و بنابرقانون برخورد خواهد کرد.

سردار ساجدی‌نیا با بیان این مطلب که چهارشنبه سوری امسال هم کوچه محور است، گفت: ممنوعیت اجرای مراسم چهارشنبه سوری در خیابان‌های اصلی به قوت خود باقی است و ماموران پلیس با کسانی که هنجارشکنی کنند و باعث سلب آسایش مردم شوند برخورد کرده و با حکم قضایی قطعاً تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند شد؛ البته اگر با خودرو نیز مزاحمت کنند خودرو نیز توقیف می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ میزان مواد محترقه کشف شده تا این لحظه را ۳۶ تن و معادل ۳۰ میلیون قطعه عنوان کرد و افزود: این میزان مواد محترقه اکثراً وارداتی و قاچاق است.

وی میزان کشف مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته را ۴۸۰ کیلو عنوان کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تا این لحظه ۱۵.۵ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میرزایی

      زندان = دانشگاه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج