۴۹۲۴۶۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

رباتی که با قلم انسانی نقاشی می کند

بخشی از این ویدئو همانند بازسازی فیلم Modern Times چاپلین بوده و تصویری از آینده پادآرمانی ما را به تصویر می کشد. در این فیلم می بینید که Ilic به همراه یک ربات صنعتی روی یک بوم بزرگ در حال نقاشی کردن است.

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: احتمالا با دیدن جدیدترین ویدئوی منتشر شده توسط هنرمند صربستانی به نام Dragan Ilic که از جدیدترین پروژه خود موسوم به DI-۲K۴ رونمایی نموده، خنده تان خواهد گرفت.

بخشی از این ویدئو همانند بازسازی فیلم Modern Times چاپلین بوده و تصویری از آینده پادآرمانی ما را به تصویر می کشد. در این فیلم می بینید که Ilic به همراه یک ربات صنعتی روی یک بوم بزرگ در حال نقاشی کردن است. بر اساس اظهارات وی، پروژه DI-۲K۴ در واقع وسیله ای برای بیان و نمایش انبوه تولیدات صنعتی و وابستگی زیاد بشر به ماشین ها است.

او همچنین گفته: «تحول آثار هنری در نقطه ای ایجاد شده که فعالیت های انسان و ماشین یکدیگر را قطع می کنند. در نتیجه چنین تعاملی، بدون شک به وجود کالبد انسانی نیز نیاز است و بدون مشارکت بشر، دستگاه قادر به انجام کارهای خود نخواهد بود.»

هنرمند یاد شده در مورد سایبورگ ها و نقششان در پروسه های هنری و اجتماعی نیز سخن گفته و توضیح می دهد که چگونه تمامی اعضای بدن خود را در اختیار دستگاه برنامه ریزی شده قرار داده تا یک شبه - سایبورگی تولید نماید که توان کنترل نقاشی های خود را دارد.

این دستگاه احتمال خطا نیز دارد و از این رو Ilic بدن خود را در معرض خطر بزرگی قرار داده است. در ادامه ویدئوی موردبحث را می توانید مشاهده نمایید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
رباتی که با قلم انسانی نقاشی می کند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج