۴۹۲۴۸۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ستاره «تاج» با تام کروز همراه می شود

خواهر ملکه الیزابت در سریال محبوب نت فلیکس حالا کنار تام کروز در نقش اصلی «ماموریت غیرممکن ۶» نقش‌آفرینی می‌کند.

روزنامه بانی فیلم: خواهر ملکه الیزابت در سریال محبوب نت فلیکس حالا کنار تام کروز در نقش اصلی «ماموریت غیرممکن ۶» نقش‌آفرینی می‌کند.
ستاره «تاج» با تام کروز همراه می شود

به نقل از ورایتی، ونسا کربی ستاره سریال «تاج» در مراحل پایانی مذاکرات به سر می برد تا به یکی از بازیگران اصلی قسمت بعدی فرنچایز «ماموریت غیرممکن» با نقش‌آفرینی تام کروز محصول کمپانی‌های پارامونت و اسکای دنس بدل شود.

ربکا فرگوسن، سایمون پگ و جرمی رنر هم انتظار می‌رود به این مجموعه بازگردند، البته هنوز مشخص نیست نقش آن‌ها دقیقا چقدر خواهد بود. کریستوفر مک کوآری که مسئولیت کارگردانی قسمت قبلی یعنی «ماموریت غیرممکن: ملت سرکش» را بر عهده داشت، یک بار دیگر روی صندلی کارگردانی می نشیند که این بار ششمین قسمت این مجموعه خواهد بود و فیلمنامه اش را هم خودش نوشته است.

در حال حاضر جزییاتی در مورد اینکه کربی چه نقشی را ایفا خواهد کرد و اینکه خط داستانی فیلم چه خواهد بود، منتشر نشده است. انتظار می رود نقش کربی در فیلم جدید، در حد نقش فرگوسن در فیلم قبلی باشد. از آنجایی که انتظار می رود مراحل فیلمبرداری از همین فصل بهار آغاز شود، کروز و تهیه کنندگان اجرایی فیلم از اوایل همین ماه شروع به ملاقات با استعدادهایی کردند که ممکن بود برای این نقش در نظر گرفته شوند.

در گذشته، ایفای نقش زن اول در مجموعه فیلم های «ماموریت غیرممکن» باعث شده بازیگران زن از جمله فرگوسن و تندی نیوتن بتوانند به بازیگران درجه یک هالیوودی ارتقا پیدا کنند.

با وجود اینکه کلر فوی به خاطر ایفای نقش در سریال «تاج» محصول سرویس استریمینگ نت فلیکس تحسین مخاطبان و منتقدان را برانگیخت، کربی هم به خاطر نقش آفرینی در این سریال در قالب پرنسس مارگارت یعنی خواهر ملکه الیزابت، با واکنش های مثبت بسیاری مواجه شد.

از فیلم های قبلی او می توان به «من پیش از تو» و «اورست» اشاره کرد.

مک‌کو‌آری نویسنده و کارگردان فیلم پنجم «ماموریت غیرممکن» بود که بعد از موفقیت چشم‌گیر فیلم «ماموریت غیرممکن - ملت سرکش»، کمپانی‌های پارامونت و اسکای‌دنس امیدوارند بتوانند با حضور او موفقیت قبلی را تکرار کنند.

بعد از موفقیت «ملت سرکش»، پارامونت این مسئله را کاملا عیان کرد که می‌خواهد برای تولید قسمت بعدی از مجموعه فیلم‌های محبوب «ماموریت غیرممکن» به سرعت عمل کند و آن را به سرعت به مراحل تهیه برساند.

حضور مک‌کو‌آری نقطه عطف بزرگی برای این مجموعه شده که هرگز هیچ کارگردانی بیشتر از یک قسمت آن را نساخته است.

تام کروز همراه با دیوید الیسون تهیه کننده این پروژه خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج