۴۹۲۵۰۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۳۲)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.
*************
بازی Angry Birds Fight! RPG Puzzle ؛ مبارزه ی پرندگان خشمگین!
نام سری بازی های Angry Birds و کمپانی Rovio کاملا به هم گره خورده است. هنگامی که نام کمپانی Rovio به گوش می رسد ناخودآگاه به یاد سری بازی های Angry Birds می افتیم. همانطور که می دانید سری بازی های انگری بردز در نسخه های متعددی عرضه شده اند. جدیدترین سری از همین بازی ها تحت عنوان Angry Birds Fight! RPG Puzzle که دارای سبک پازلی است عرضه شده است.در تازه ترین نسخه از این بازی که توسط Rovio عرضه شد شاهد عرضه نسخه دم بازی انگری بردز بودیم که توانست با استقبال بسیار عالی روبه رو شود و کاربران بسیار زیادی نیز از آن استقبال کردند. با این حال نسخه دوم این بازی نیز دارای سبکی مشابه با سبک های قدیمی بود.
البته تغییراتی در نسخه جدید (Angry Birds ۲) این بازی داده شد و اگر موفقیتی به دست آورد نیز به لطف همین تغییرات بود. اما مدت هاست که کمپانی Rovio به خوبی فهمیده است که اگر بخواهد در میان بازیسازان همانند گذشته نام خود را برجسته ببیند، باید از سبک تکراری و همیشگی انگری بردز که در آن پرنده ها به سمت خوک ها پرتاب می شوند، کناره گیری کند. "ریو" Angry Birds Fight! RPG Puzzle را نیز با همین استراتژی عرضه کرده است تا کاربرانش تفاوت فاحشی را در میان بازیهای این استودیوی معروف، ببینند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (32) معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
در بازی Angry Birds Fight! RPG Puzzle شما با حذف کردن پرنده های محبوب روبه رو هستید. در این سری از بازی شما باید بتوانید حداقل سه پرنده مشابه و هم رنگ را در کنار یکدیگر قرار دهید تا با هم دیگر حذف شوند. این کار را باید تا جایی انجام دهید که به میزان کافی پرنده ها حذف شده و به مراحل بالاتر دست بیابید.

در Angry Birds Fight! RPG Puzzle شاهد دستاوردهای مختلفی خواهید بود که می توانید از آنها برای راحت تر پیش بردن بازی استفاده کنید. در این سری از بازی باید دارای سرعت عمل بالایی باشید تا بتوانید آن را پیش ببرید. اگر می خواهید گیم پلی جدیدی را از سری بازی های سرگرم کننده انگری بردز تجربه کنید توصیه می کنیم به هیچ وجه جدیدترین نسخه آن را از دست ندهید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (32) معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
معرفی اپلیکیشن و بازی (32) معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
برنامه Polarr Photo Edito r ؛ به عکس هایتان جلوه ای خاص بدهید!
Polarr Photo Editor برنامه ای قدرتمند و حرفه ای برای ویرایش عکس ها در گوشی های همراه می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس هایی خود را بسیار واقعی تر و زیباتر نشان دهید.Polarr Photo Editor نرم افزاری برای ویرایش تصاویر می باشد. این روزها کاربران به دنبال آن هستند تا با ویرایش عکس های خود جهت قرار دادن در پروفایل شبکه های اجتماعی، زیباترین عکس را ایجاد کنند تا چشم بیننده ها خیره شود. این نرم افزار با استفاده از افکت های بسیار زیبایی که دارد، می تواند جلوه های بی نظیری ایجاد کرده و عکس هایی بسیار جذاب بسازد. شما می توانید بعد از ویرایش و زیباسازی عکس هایتان آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا دوستانتان نیز امکان مشاهده آنها را داشته باشند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (32) معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار Polarr Photo Editor:
  • ابزارهای کامل تنظیم رنگ و ماسک و قلم مو
  • ساخت، سفارشی سازی و به اشتراک گذاری فیلترها
  • تنظیمات مختلف مربوط به قلم ها
  • امکان سفارشی کردن محیط برناه
  • استفاده از فیلترهای مختلف برنامه
معرفی اپلیکیشن و بازی (32) معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
معرفی اپلیکیشن و بازی (32) معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
بازی Rayman Adventures ؛ شاهکاری از کمپانی پرآوازه ی یوبی سافت!
دو دهه از عرضه اولین سری بازی های فرنچایز ریمن می گذرد و هم اکنون یوبی سافت به پاس گرامی داشت دومین دهه از عرضه این بازی ها، عنوان جدیدی با نام Rayman Adventures عرضه کرده است که میتوان گفت در واقع، در این نسخه سنگ تمام گذاشته است تا نسخه جدید این بازی، یادآور خاطره ای شیرین برای تمام دوران باشد. به احتمال بسیار زیادی شما با سری بازی های ریمن آشنایی داشته باشید و قبلا آنها را انجام داده باشید. حتی اگر با این سری از بازی ها آشنایی ندارید و برای اولین بار است که می خواهید آن را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم حتما این کار را انجام دهید!
شاید بتوان گفت که بازی رایمن، شباهت کمی با بازی معروف "سونیک" دارد. حداقل سبک و سیاق بازی Rayman Adventures ما را به یاد بازی محبوب سونیک کمپانی سگا می اندازد. اما در رایمن قضیه کمی فرق می کند، تمام کاراکترها، نحوه پرش ها، دشمنان، امتیازات، دستاوردها، گرافیک و از همه مهم تر گیم پلی بازی تفاوت های بسیار زیادی را با سونیک ایجاد میکند که سبب می شود تا بازی کمپانی US به عنوان یک بازی کاملا منحصر به فرد و جدید در میان کاربران خودنمایی کند. البته در گذر زمان، ریمن دچار تغییرات بسیار زیاده شده است که همین تغییرات عمده تفاوت های بین ریمن و سونیک را رقم میزنند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
شاید اطلاع داشته باشید که Rayman Adventures دارای سبک ماجراجویی است. البته این موضوع به خوبی از نام بازی نیز پیداست که با یک بازی ماجراجویی روبه رو هستیم. بازی که در آن شما نقش ریمن را ایفا خواهید کرد و باید بتوانید کنترل آن را به دست بگرید. حرکت کردن ریمن (دویدن) به صورت اتومات انجام می شود و شما تنها وظیفه پریدن یا برگشتن را به عهده خواهید داشت. در طول مسیر حرکت، شاهد وجود مانع های متفاوتی خواهید بود که باید بتوانید ریمن را از روی آنها عبور دهید.
همچنین موجودات مختلفی نیز در بازی وجود دارند که به عنوان دشمن شما ایفای نقش می کنند و باید مراقب باشید که ریمن با آنها برخورد نکند. امکان ضربه زدن یا پریدن از روی آنها در بازی وجود دارد. در بازی دستاوردهای مختلفی مانند سکه و … وجود دارد که گرفتن آنها باعث افزایش امتیازات شما خواهد شد. وجود بوستر و دیگر دستاوردها در Rayman Adventures باعث افزایش هرچه بیشتر هیجان این بازی جذاب و سرگرم کننده می شود. نسخه جدید بازی ریمن در مکان های جدید و متفاوتی انجام می شود که باعث خواهد شد تا حس یک نواختی محیط به شما القا نگردد.
معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
برخی از ویژگی های بازی Rayman Adventures:
  • تجربه بی نظیری از میکس اکشن و ماجراجویی
  • دنبال و حمله کردن به Incrediballs ها در بازی
  • ماجراجویی های جالب و زیبا با جلوه های شگفت انگیز
  • وجود دستاوردهای متفاوت در طول بازی
  • مراحل بسیار سرگرم کننده و جالب
  • دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده
  • موسیقی زمینه بسیار جذاب و کم نظیر
معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
معرفی اپلیکیشن و بازی (32) معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
برنامه 7 Minute Workout ؛ پایان بهانه کمبود وقت برای ورزش کردن!
Seven Minute Workout برنامه ای مناسب برای کسانی می باشند که می خواهند به تناسب برسند. این نرم افزار شامل تمرین هایی مناسب و استاندارد می باشد که با کمک انها می توانید در مدت زمانی کوتاه شاهد تناسب اندام بدن خود باشید.Seven Minute Workout از سرویس گوگل فیت پشتیبانی می کند و می توانید اطلاعات مربوط به گوگل فیت را در این برنامه وارد کرده یا به صورت بالعکس عمل کنید. امکان نمایش و راهنمای کامل در مورد هریک از تمرین ها در اپلیکیشن Seven Minute Workout گنجانده شده است که به شما آموزش خواهند داد تا حرکات را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. محیط این برنامه بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است.
معرفی اپلیکیشن و بازی (32) معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار ۷ Minute Workout:
  • پشتیبانی از Google Fit
  • راهنمای صوتی هنگامی که شما نیاز به تمرین دارید
  • امکان تنظیم کردن زمان شما بر اساس موقعیت شما
  • روشن نگه داشتن صفحه گوشی هنگام تمرین ها
  • دارای کاراکتر زیبا و طراحی UI
  • لاگ تمرین ها برای نمایش زمان کامل تمرینات شما
  • امکان توقف تمرین و رد کردن یا رفتن به تمرین بعدی و قبلی
  • اطلاعیه برای تمرینات روزانه
  • تمرین های ABS برای زنان
معرفی اپلیکیشن و بازی (32) معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
معرفی اپلیکیشن و بازی (32) معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
بازی SkillTwins Football Game ؛ یادآور برادرانِ تاچیبانا!
بازی SkillTwins Football Game حول و هوش دو برادر دوقلو در چرخش است که علاقه بسیار زیادی به فوتبال دارند. در این بازی شما باید به این دو برادر کمک کنید تا با انجام حرکات فوتبالی به صورت تکنیکی بتوانند تمام مراحلی که برایشان در نظر گرفته شده است را انجام دهید. در این بازی باید بتوانید حرکات ورزشی تاکتیکی که در هر مرحله در نظر گرفته شده است را انجام دهید. به این منظور باید از کنترلگرهای لمسی که برایتان قرار داده شده است استفاده کرده و با تعیین زاویه و شدت پرتاب مناسب، این کار را انجام دهید.
بازی SkillTwins Football Game دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده ای میباشد. در این بازی شاهد گرافیک اچ دی بسیار عالی خواهید بود که به طور حتم موجب شگفت زده شدن شما خواهد شد. جزئیات اصلی بازی به خوبی هرچه تمام طراحی شده است و در این رابطه هیچ گونه نقص و مشکلی را شاهد نخواهید بود. گیم پلی بازی نیز بسیار سرگرم کننده و جذاب طراحی شده است تا ساعت های بسیار زیادی، بدون آن که خسته تان کند، شما را سرگرم کند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
برخی از ویژگی های بازی SkillTwins Football Game:
  • تمرین کردن جهت یادگیری فنون و حرکات
  • انجام تمرینات در مکان های مختلف
  • قابلیت سفارشی کردن ظاهر دوقلوها
  • کسب امتیاز (سکه) با انجام حرکات صحیح
  • گرافیک بسیار عالی و خیره کننده
  • صداگذاری حرفه ای و عالی
معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
معرفی اپلیکیشن و بازی (32) معرفی اپلیکیشن و بازی (32)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • morteza

      خوب بود مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج