۴۹۲۶۰۱
۵۰۴۱
۵۰۴۱
پ

این گوشی الماس و دوربین ۳۶۰ درجه دارد

Darling اولین گوشی هوشمند جهان است که به دوربین داخلی ۳۶۰ درجه مجهز شده است به این ترتیب کاربران می‌توانند در لحظه از همه جهات عکسبرداری یا فیلمبرداری کنند.

وب سایت تک شات: هر ساله شاهد تولید هزاران گوشی‌ هوشمند با طراحی‌ها و مشخصات نسبتاً مشابه هستیم. در این میان هر چند وقت یک بار یک شرکت با محصولی منحصر به فرد و خارق العاده خود را از سایر نمونه‌های مشابه متمایز کند. اکنون شرکتی به نام ProTruly از چنین گوشی هوشمند متفاوتی به نام Darling رونمایی کرده است.
این گوشی الماس و دوربین 360 درجه دارد

Darling اولین گوشی هوشمند جهان است که به دوربین داخلی ۳۶۰ درجه مجهز شده است به این ترتیب کاربران می‌توانند در لحظه از همه جهات عکسبرداری یا فیلمبرداری کنند. کاربران می‌توانند این عکس‌ها یا فیلم‌ها را در گوشی تماشا کرده و آنها را در وب سایت‌هایی مختلفی آپلود کنند، مانند یوتیوب یا فیسبوک که از محتوای ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کنند.

همان طور که در تصویر می‌بینید این گوشی برای اینکه بتواند تصاویر و فیلم‌های ۳۶۰ درجه ثبت کند به دو دوربین بزرگ در پنل پشتی و جلویی خود مجهز شده است. کاربران می‌توانند این گوشی را درون جیب خود جای دهند اما در مجموع ممکن است چندان حس راحتی از قرار دادن آن در جیب‌شان نداشته باشند.

Darling در دو نسخه در حال تولید است: یک مدل استاندارد و یک مدل پر زرق و برق‌تر. در مورد قیمت این گوشی نیز گزارش‌های مختلفی منتشر شده است برای مثال به گزارش China Daily نسخه استاندارد این گوشی با قیمتی نزدیک به ۶۰۰ دلار آمریکا و نسخه لوکس با قیمت حدودی ۱۳۰۰ دلار به فروش خواهد رفت. با این حال به گزارش Mashable قیمت نسخه معمولی و لوکس این گوشی به ترتیب ۵۰۰ و ۸۰۰ دلار خواهد بود. از سوی دیگر به نظر می‌رسد که این گوشی تنها در چین عرضه خواهد شد.

مشخصات هر دوی این گوشی‌ها یکسان است، آنها به نمایشگر ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰p، پردازنده مدیاتک، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های ۱۳ مگاپیکسلی در هر دو طرف، باتری ۳۵۶۰ میلی آمپر ساعتی، پورت USB-C و اندروید مارشمالو مجهز هستند. یک سنسور اثر انگشت نیز در قاب پشتی تعبیه شده است.

با این حال نسخه گران قیمت‌تر Darling چرمی است و دارای چهار الماس و یک نوار طلایی است. این گوشی اواخر سال گذشته میلادی رونمایی شد اما پس از اینکه شرکت ProTruly مجدد آن را در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشت، بر سر زبان‌ها افتاده است.

این گوشی الماس و دوربین 360 درجه دارد

این گوشی الماس و دوربین 360 درجه دارد

این گوشی الماس و دوربین 360 درجه دارد

این گوشی الماس و دوربین 360 درجه دارد

این گوشی الماس و دوربین 360 درجه دارد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج