۴۹۲۶۵
۲۸ نظر
۵۰۹۹
۲۸ نظر
۵۰۹۹
پ

روش های طلایی درمان بدترین درد دنیا!

برای درمان سنگ کلیه و دردهای ناشی از آن، روش‌های مختلفی در طب مدرن وجود دارد، اما بد نیست با برخی شیوه‌های درمانی سنگ کلیه و تسکین دردهای ناشی از آن، با روش‌های طبیعی آشنا شوید.

برترین ها: سنگ کلیه، از جمله شایع‌ترین بیماری‌های دستگاه ادراری است که مردان زیادی در سراسر جهان، آن را دست‌کم یک بار در طول زندگی خود، تجربه می‌کنند. این بیماری، اغلب، به‌دلیل رسوب کردن و تجمع مواد کلسیمی و تشکیل کریستال‌ یا سنگ‌ در کلیه‌ها به وجود می‌آید. حرکت و جابه‌جایی این سنگ‌ها در کلیه‌ها، به‌ویژه مجاری ادراری، اغلب، با درد شدید و بی‌قراری زیادی همراه است. همین مساله هم موجب می‌شود مردان، از درد سنگ کلیه، به‌عنوان کشنده‌ترین درد در طول زندگی‌شان یاد کنند.
روش های طلایی درمان بدترین درد دنیا!
برای درمان سنگ کلیه و دردهای ناشی از آن، روش‌های مختلفی در طب مدرن وجود دارد، اما بد نیست با برخی شیوه‌های درمانی سنگ کلیه و تسکین دردهای ناشی از آن، با روش‌های طبیعی آشنا شوید؛ روش‌هایی که با کمک گیاهان دارویی می‌توانند در فاز اولیه ابتلا به سنگ کلیه، به پیش‌گیری از بزرگ شدن سنگ‌ها یا شکسته شدن آن‌ها کمک کند.

تاثیر چای قاصدک در دفع کریستال‌ها

به گفته متخصصان طب سنتی ایران، نوشیدن دم‌کرده گیاه قاصدک، به‌طور مداوم و مستمر، تاثیر زیادی در تسکین دردها و درمان بیماری سنگ کلیه دارد. این گیاه، به این دلیل که خاصیت ادرارآوری دارد، کمک زیادی به پاک‌سازی و دفع سنگ‌های کلیه می‌کند. خاصیت ادرارآوری این گیاه موجب می‌شود سیستم ادراری و مجاری ادرار، زود به زود، پاک‌سازی شوند و امکان تشکیل بلور یا سنگ در آن، به کم‌ترین میزان برسد. این گیاه را می‌توان به‌صورت دم‌کرده یا خشک مصرف کرد. برای مصرف برگ‌های خشک این گیاه، بهتر است برگ‌های خشک را کوبیده، به‌صورت پودر درآورید و آن را درون یک کپسول خالی بریزید و با مقداری آب ببلعید.

پیش از مصرف این گیاه دارویی، بهتر است با متخصص طب سنتی مشورت کنید.
روش های طلایی درمان بدترین درد دنیا!
آب‌ میوه‌ درمانی کنید

اگر سابقه ابتلا به سنگ کلیه، در میان اعضای خانواده شما وجود دارد و احتمال می‌دهید شما هم خیلی زود، با این بیماری، دست به گریبان شوید، توصیه می‌کنیم نوشیدن یک لیوان آب پرتقال یا شربت آب‌لیمو را که از لیموترش تازه تهیه شده، در سبد غذایی روزانه‌تان قرار دهید. نوشیدن آب پرتقال و لیموترش می‌تواند تشکیل سیترات‌های ادراری، بلور‌ها و کریستال‌ها را در دستگاه ادراری، به‌ویژه کلیه‌ها، مهار کند و به این ترتیب، احتمال تشکیل سنگ‌ کلیه را به صفر برساند. اگرچه شرط عقل آن است که این شیوه را تنها راه پیش‌گیری از ابتلا به سنگ کلیه، قلمداد نکنید.

در کنار استفاده از این روش، احتمال ابتلا به این بیماری را با مشاوره با متخصص و پزشک خود نیز بررسی کنید.

با گیاهان دارویی، سنگ کلیه را مهار کنید

چای سبز، از جمله گیاهان دارویی است که تاثیر زیادی در درمان سنگ کلیه و پیش‌گیری از ابتلا به آن دارد. به گفته درمان‌گران طب سنتی، مصرف این چای، به دلیل داشتن خاصیت آنتی‌اکسیدانی، تاثیر به‌سزایی در درمان سنگ کلیه دارد؛ البته باید توجه داشته باشید که حتما چای سبز بدون کافئین، تهیه کنید. در کنار چای سبز، مصرف عصاره گیاه قره‌قاط نیز برای درمان و سلامت کلیه‌ها، توسط متخصصان طب سنتی توصیه شده است.
به گفته درمان‌گران طب سنتی، مصرف گیاهانی چون کاکل ذرت، خارمریم، چای سبز و قره‌قاط، از جمله کاربردی‌ترین گیاهان برای درمان بیماری سنگ کلیه است.

تسکین درد کلیه با روغن کرچک

یکی از شیوه‌های طبیعی برای تسکین درد ناشی از ابتلا به سنگ کلیه، استفاده موضعی از روغن کرچک است. ماساژ این روغن، در صورتی که به خالص بودن آن اطمینان داشته باشید، می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش دردهای سنگ کلیه داشته باشد. درمان‌گران طب سنتی، ماساژ روغن کرچک، روی کلیه‌ها و گرم کردن این ناحیه را با کمک کیسه آب جوش، بهترین روش برای کاهش دردهایی می‌دانند که موجب بی‌قراری بیمار می‌شود.
روش های طلایی درمان بدترین درد دنیا!
ماساژ کلیه‌ها با این روغن و گرم کردن آن در طول روز به مدت یک ساعت، می‌تواند درد بیمار را به اندازه قابل توجهی کاهش دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابراهيم رسولى

      از معلوماتتون كلى استفادة كردم ميرسى از زحماتتون.

    • بدون نام

      خدا پدر و مادرتان را بیامرزد

    • مرتضی کاوه

      ازمطالب پربار ومفیدتان استفاده کردیم متشکر وممنون

    • ریحانه

      سلام واقعا ممنون از اطلاعات مفیدی که دادین

    • سپیده

      عالی بود.

    • rahim

      سلام مدت چند سال یکه با درد رنج ناگهانی مجروحیت اشنا شدم برای از بین بردن کرورکروردرد غم مبارزه کردم مطالعه پی گیری مداوم با طب سوزنی سنتی مشغول شدم با پیدا کردن نقاط ماشه ای بدن پی به اسراردردهای ناشی از عصب ریشه های حساس شود م کل دردهای مزمن کهنه باعث زمین گیر کردن شخص درگیر را برای همیشه به ارامش دایمی برسانم از جمله راز درد میگرن که تا الا 332 نفررا به با یک جلسه به ارامش مطلق رساندم وهر دردی راز خودش را دارا میباشد با پیدا کردن نقاط مخصوص ماشه ای به وسیله نفطه یاب لیزری نامش گنج یاب بهتر است پی به رازرمز دردوسر نهفته دران شدم رمز انها رامتوجه وکشف کردم و به اسانی هر دردی را درمان کرد م این خبر امیدوار کننده مزده عالی جهت افراد دردمند هست میگرن ومساعل اشک ریزی ان خداحافطی همیشگی کردبا این درد بی درمان بدون عوارض با یک جلسه ارامش همیشگی برسید یاراحمدی دورود همان حرف اولیه رود اصلی دو جوی انرزی زایی بدن یکی ورود دومی خروج یعنی ورود وسد کردن ان وجم شدن دردو یک باره بازکردن ان وازاد گشتن از خروارها درد بی امان راه رود راز جم شدن درد یک باره به ارامش رسیدن دردهای بدن همین است این کشف مهم را برای فروش در بازاربورس ایده گذاشته واز مساعل ان توضیح لازم خواهم داد واز نمایشگاه تبریزجشنواره فن اوری نوع پیشرفته دعوت شدم به امید ریشه کن شدن کل دردهای بدن همه اسرار کشف بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام پس گرفتن شکایتم از مرحوم هاشمی قبلا از اقای هاشمی بخاطر محروحیت که داشتم از ایشان وصدام وبنی صدر شکایت کردم بخاطر فرمانده جنگ بودن وامروز با گذشت 30سال از این واقحه تا 5 سال پیشکه خودم با تز خودم وبیش از یکمیلون سوزن مخصوص به خودم فرو کردم تابهبودی بدست اوردم با مشقات زیاد درهای فراوان زندگی کردم ما گذشت میکنیم برای خانواده مصیبت وارده را تسلیت میگویم اما چندین سال پیش شهادت برادرم ومجروح خودم و وپدرم زجر شکنجه مارا به خانواده تبریک میگفتن

      • احمد

        این که الان گفتی یعنی چه ه ه ه؟
        خودت یه بار بخون
        من چیزی متوجه نشدم برادر عزیز

    • بدون نام

      ممنون خدا کنه همینطور که میگین باشه

    • محسن

      من اولین بارکه درد کلیه روچشیدم به نطرمن سخت ترین درد دنیا واسی اقایون هستش

    • حسین

      سلام
      یه فردی بنام علی کردی توشهرستان نیشابور یه دارو ساخته که معجزه میکنه درعرض یه روز سنگ کلیه رو اب میکنه
      خودش داروشو صددرصد تضمین کرده که اگه خوب نشدی هزینه رو برگشت میده

      پاسخ ها

      • رضا

        شماره اقای کردی ۰۹۱۵۹۵۱۳۵۳۳

    • بدون نام

      حسین آقا ممکنه شماره و ادرس علی کردی را بدید

    • هادی

      آقا دم همتان گرم.خدا همه دردارو شفا بده.اینشالله

    • رحیم یاراحمدی

      سلام هر دردی بنطر بدترین درد میشود موقه خواب بیقرار شدن بدلیل تمرکز فکر در سکوت هر دردی خودبخود زیاد میشود باافکار مثبت خود هیپنوتیزم خیره شدن تکان نخوردن دردکم کنی سنگ کلیه همانند دردوضع حمل در زنان میباشد بستگی به نوع اندازه فرم سنگ میباشد یکی با ادرار زیاد کردن میافتد یکی با پودر شدن انهایکه سنگ گوشتی شدن بزرگ مثل غده بزرگ میشه هر بیماری هم یک نوع سنگ درست میکنند وبدترین درد از راه افتادن جلوی ادرار را سد میکنه ان زمان هر کس میگه فلان دارو بخور فروزماید بزن همه هم ادرا زیاد کن وای از ان زمان بجز هوار هیچ چیز دیگه نمیتوانید کنی باید در این زمان سر پا بمانید ارام روبه پایین خم شوی تا حدی که بیاید وبدون سونتاز بیرون بریزی شاش بند شدن دراین لحظه یکی از پر دردهای که شخص تجربه کند در این مواقه بدون خوردن مایه ات زیادکننده ادرارفشار سوزش جلوی مجاری باز شد ان زمان چنان بخور تا پاگسازی شود هر هفته یک بار انجام بده با دارو سنگکل /پیکل/ گل پشمینه پوست هندوانه پبنفشه وهر ادرار اور دیگه نگذارید تجمع سنگ بحال روز هوار کردن بیافتی بروش

    • بدون نام

      اقا تورو خدا شماره علی کردی رو بفرستید

    • مجتبی

      سلام
      توروخداکمکم کنید..هفته ای نیست که دردسنگ کلیه نداشته باشم..چندبارازشوت دردبه فکرخودکشی افتادم..کمکم کنید..شماره علی کردی تونیشابور بفرستید

    • محمد مهدیار

      سلام
      من شماره اقای کردی رو از سایت جام جم انلاین پیدا کردم
      واقعا کارش عالیه با دوبار خوردن کپسولاش کلا هیچ اثری از سنگهام نموند
      خدایی به قول این داروش معجزه ای در درمان سنگ کلیه هست
      به من گفت بدون هیچ قیدوشرطی داروشو ۱۰۰%تضمین میکنه که اگه خوب نشی پولتو بهت برمیگردونه

    • محیا بهاریییییی

      منم خیلی اسم اقای علی کردی رو شنیدم میگن داروش یه روزه سنگارو اب میکنه کسی هست که دارو گرفته باشه پخوب شده باشه

    • عطاالله معصومی نژاد

      من کسی هستم که داروی اقای کردی رو خریداری کردم واستفاده کردم
      این مقاله در مورد روشهای طلایی درمان سنگ کلیه هست
      اما به نظر بنده طلایی ترین راه درمان سنگ کلیه استفاده ازداروی اقای کردیه که خودش ساخته
      یه درمان سریع وبدون درد

    • رحیم یاراحمدی

      شماهم میشه گفت دوست هیچ نپرسیدید این رحیم چی شد یکباره تمام درها برویش بسته شد بخاطر درد زدایی ومیگرن زدایی که بیان کردم شدم الت دست یک مشت ادم از همه چیز بیخر مرا تا دیروز هک کردن چنان فشاری بمن وخانواده من اوردن تا چند بار نکشتنم اما خدا نخواست که بمیرم ای کاش میمردم واین عزاب زجر چند ساله دوبار جلوی چشمم نمیاوردن هیچ کدام هم یاری نکردید نوشته چرا میپرید

    • یاسراعتباری

      اقایون دست تمام اون کسانی که اینجا پیام گذاشتن درد نکنه که باعث شدن من با اقای کردی اشنا بشم
      دست اقای کردی هم درد نکنه خدا بهش عمرطولانی بده
      تویه دکترای طب سنتی من مثل ایشون ندیدم
      من از گیلان رفتم مشهد واز نزدیک ایشونو ملاقات کردم
      ایول به این جوانان کشور عزیزمان ایران

    • حسین

      دوستان میشه شماره آقای کردی رو بمن بدید

    • سجاد

      سلام خوبین انشاالله خواستم بگم تو اردبیل یه چشمه طبیعی هست آبش قاتل سنگ کلیه ست آدرس دقیقش جاده اردبیل پارس آباد منطقه کنگرلو به طرف قلعه قهقهه از هرکی هم بپرسین میگن ۱لیتر از آیش بخورین دیگه حله یا علی

    • بدون نام

      تو رو خدا از اقای کردی دارو نگیرید من گول خوردم گرفتم سنگم هم بزرگتر شد.بدتر شدم.خواهش میکنم به این تعریفایی که میکنن توجه نکنید خیر نبینید که الکی میاید و تعریف این اقا رو میکنید.

    • بدون نام

      شماره اقای کردی ۰۹۱۵۹۵۱۳۵۳۳
      من خودم استفاده کردم معجزه کرد عالی بود. به همه پیشنهاد میکنم در ۹۵ %موارد جواب داده.

    • ولی تدینی

      امیدوارم که واقعن داروی این آقا که میگید خوب باشه.

    • ..

      سلام ببخشید من پدرم خیلی درد داره بهترین راهش چیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج