۴۹۲۷۰۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

کریمی‌ قدوسی تذکر گرفت

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که این هیات، اظهارات کریمی قدوسی در نماز جمعه مشهد را در تضاد با امنیت ملی دانست گفت: در این راستا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد تذکر داد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که این هیات، اظهارات کریمی قدوسی در نماز جمعه مشهد را در تضاد با امنیت ملی دانست گفت: در این راستا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد تذکر داد.
محمد جواد جمالی با اشاره به جلسه فوق العاده هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد سخنرانی جواد کریمی قدوسی در نماز جمعه مشهد با اشاره به شکایت ۱۸ نماینده اهل سنت مجلس گفت: پس از شکایت این نمایندگان اهل سنت در اعتراض به سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد در ۱۳ اسفند و دستور رییس مجلس برای پیگیری این موضوع هیأت نظارت سریعا جلسه‌ای با حضور اکثریت اعضا برگزار کرد.
وی افزود: در این جلسه ابتدا فایل صوتی سخنرانی جواد کریمی قدوسی توسط اعضای هیات مورد بررسی قرار گرفت، سپس از وی برای استماع اظهارات شان دعوت شد.
جمالی ادامه داد: بعد از حضور کریمی قدوسی، هیات نظارت میزبان جمعی از اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس بود تا نقطه نظرات این نمایندگان را نیز استماع کند.
وی ادامه داد: نمایندگان اهل سنت در این جلسه با استناد به بیانات مقام معظم رهبری بر حفظ وحدت و امنیت ملی کشور تاکید داشتند.
جمالی اظهار داشت: در این جلسه نمایندگان اهل سنت تاکید داشتند که همواره با برادران اهل تشیع خود در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی همگام بوده و هستند و همواره خود را مرزداران جمهوری اسلامی می دانند و بیان کردند که اهل سنت خود را مدافع انقلاب اسلامی و ارزش های آن می دانند.
وی گفت: تمامی اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان سخنان کریمی قدوسی را خلاف شئون نمایندگی و در تضاد با امنیت ملی دانسته و تذکرات لازم به وی داده شد، همچنین مقرر گردید تصمیمات مقتضی در این خصوص در اسرع وقت اتخاذ شود.
اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس، نسبت به سخنرانی جواد کریمی قدوسی در نماز جمعه مشهد واکنش نشان دادند.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این نامه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس دستور داد که به این موضوع رسیدگی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      ای آقا مردم باید سطح توقع خودشان را پایین بیاورند،قرار نیست که این خاک مدام امثال بزرگوارانی چون ابوالقاسم فردوسی ببار بیاره که سبب فخر ایران زمین شوند،در بعضی موارد خطا میشه امثال این آقا را به این جامعه تحویل میده. ...

    • بدون نام

      بیچاره فکر کرد یک زره تملق کنه شاید بشه معاون اول خدایا مردم راازشر دورویان حفظ کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج