۴۹۲۸۶۶
۳۶ نظر
۵۰۴۷
۳۶ نظر
۵۰۴۷
پ

۱۰ تلاش آرایشی خانم‌ها که هیچ جذابیتی برای آقایان ندارد

خانم‌ها معمولاً با هم‌جنس‌های خود درمورد «ایرادها» حرف می‌زنند. خیلی راحت می‌توانند ایرادهای آرایش صورت، بد لباس پوشیدن یا آرایش بد مو را با هم تشخیص دهند. ولی مردها چطور؟ آیا مردهایی که هیچ از مُد و مسائل زنانه سر در نمی‌آورند، به این ایرادها پی می‌برند؟

وب‌سایت مردمان - ترجمه زینب آرمند: از این ۱۰ کار که نتیجه آن هیچ جذابیتی برای آقایان ندارد، خودداری کنید.

خانم‌ها معمولاً با هم‌جنس‌های خود درمورد «ایرادها» حرف می‌زنند. خیلی راحت می‌توانند ایرادهای آرایش صورت، بد لباس پوشیدن یا آرایش بد مو را با هم تشخیص دهند. ولی مردها چطور؟ آیا مردهایی که هیچ از مُد و مسائل زنانه سر در نمی‌آورند، به این ایرادها پی می‌برند؟

پاسخ مثبت است. اکثر مردها می‌توانند این ایرادها را تشخیص دهند. در زیر به ۱۰ موردی اشاره می‌کنیم که مردها از آن متنفر هستند.
10 تلاش آرایشی خانم‌ها که هیچ جذابیتی برای آقایان ندارد

۱) مدل موهای افراطی

زنی که موهایش پر از محصولات حجم‌دهنده و سنجاق‌های جور و واجور برای نگه داشتن آرایش موهایش است وارد اتاق می‌شود. تصورتان این است ک با این موها خواهد توانست نظر هر مردی را در مهمانی به سوی خود جلب کند. آیا توجهی را جلب خود می‌کند؟ بله، ولی بعید می‌دانم هیچ مردی بخواهد به چنین زنی نزدیک شود مگر اینکه کنجکاو باشد آنهمه مو چطور آن بالا نگه داشته شده‌ است. اکثر مردها موهای بلند، نرم و باز و آزاد را دوست دارند نه موهایی آغشته به اسپری‌های نگه‌دارند و ژل.

۲) صورت‌های ماسک زده ‌شده

کرم پودر برای پوشاندن نقص‌های پوست است ولی آن را باید در یک لایه نازک و صاف و در رنگی نزدیک به رنگ پوست خودتان استفاده کنید. استفاده زیاد از کرم‌پودر روی صورتتان طوری به نظر خواهد رسید که ماسک زده‌اید. کرم‌پودر اگر به درستی استفاده شود، هیچ‌کس پس به ایرادهای پوست شما نخواهد برد، یادتان باشد کمتر، همیشه بهتر است.

۳) مژه‌های به هم چسبیده

تاثیر وقتی که زنی مقدار زیادی ریمل چشم استفاده می‌کند را می‌دانید: مژه‌هایش به هم می‌چسبند و درنتیجه بین مژه‌هایش فاصله می‌افتد. چنین ظاهری به هیچ عنوان جذاب نیست. از ریملی باکیفیت استفاده کنید که زود خشک شده و پخش نمی‌شود. سپس از یک برس برای برداشتن اضافه ریمل از روی مژه‌هایتان استفاده کنید.

۴) زرق و برق آرایشی زیاد

اگر در زمینه آرایش مهارت چندانی ندارید، بهتر است از همان سایه‌های مات استفاده کنید. این رنگ‌ها ظاهر بهتری دارند و اگر آرایشتان نقص داشته باشد، چندان به چشم نمی‌آیند.

۵) زردی دندان‌ها و بوی بد دهان

این چیزها برای هیچکس جذاب نیست. اگر در این زمینه مشکل دارید، باید منشا مشکلتان را پیدا کنید که آن هم احتمالاً بهداشت ضعیف است. یا شاید هم مجبور شوید قهوه، چای تلخ یا کافئین کمتری مصرف کرده یا سیگار را ترک کنید. اول دلیل مشکلتان را پیدا کنید و بعد برای روشن‌تر کردن دندان‌هایتان از خمیردندان سفیدکننده و نخ‌دندان استفاده کنید. اسپری‌های دهان هم برای رفع بوی بد آن بسیار کارساز هستند.

۶) رسیدگی و مراقبت نکردن از بدن

ناخن‌های مانیکورنشده و بدن اپیلاسیون‌نشده ازجمله هشدارهای جدی برای عقب‌کشیدن مردهاست. بهداشت فردی ضعیف را نمی‌توانید زیر هیچ آرایش بی‌نقص و لباس شیک و گرانقیمتی پنهان کنید.

۷) خیلی خشک یا چرب بودن پوست

بله، مردها متوجه این مسئله می‌شوند. تصویر پاشنه پایی خشک، صورتی خیلی چرب یا پوستی خشک و پوست‌پوست‌شده یک هشدار برای عقب کشیدن آنهاست. توقع نداشته باشید بتوانید با لبی پوست انداخته او را به سمت خودتان جذب کنید.

۸) آرایش کردن در مکان‌های عمومی

مردها هیچ علاقه‌ای ندارند که در ملا عام از اسرار آرایشی شما باخبر شوند. آرایشتان را همیشه در خانه انجام دهید و به هیچ عنوان در مکان‌های عمومی دست به کیف لوازم آرایشتان نبرید.

۹) تیره کردن زیاد لب‌ها

رژ لب ابزاری بسیار عالی برای زیباتر و خوش‌فرم‌تر نشان دادن لب‌هایتان است. ولی حواستان باشد، اگر اشتباه از آن استفاده کنید، همین رژ‌لب می‌تواند دشمنتان شود. وقتی می‌خواهید برای شام بیرون بروید، از رژ و خط لبی نزدیک به رنگ لب‌های خودتان استفاده کنید. رژلب‌های تیره ممکن است موقع حرف زدن یا غذا خوردن به دندان‌هایتان بمالد و این برای کسی که روبرویتان نشسته است اصلا تصویر جالبی نیست. همچنین به خاطر داشته باشید که خط‌لب‌های تیره اگر با رژلبی روشن‌تر استفاده شوند، سنتان را بالاتر خواهند برد.

۱۰) عطر زدن افراطی

افراط کردن همیشه بد است. یادتان باشد، عطرتان هرچه گران‌تر باشد، هر بار مقدار کمتری باید از آن را باید به خودتان بزنید. عطرتان هر چه ارزان‌تر باشد، باز هم مقدار کمتری باید از آن به خودتان بزنید. پس سعی کنید فقط روی قسمت‌های خاصی از بدنتان مثل گردن، پشت گوش‌ها و مچ دست‌هایتان از آن بزنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      مردا چی ؟ عرق فراوان و لباس های ژولیده و موهای نامرتب نماد بیشتر آقایون ایرانی
      فقط خانما دنبال جذب آقایون باشن؟ والاااا

      پاسخ ها

      • رامین

        طرف مقابل شما این سبکی هستن لطفا به باقی مردها سرایتش ندین. سعی کنین یا رفتار طرف مقابلتون رو عوض کنید یا کلا خودش رو

      • رها

        کشوری که مرد سالار است چه توقعی میشه داشت. فقط خانمها باید حواسشون به تیپشون باشه شاید یه خانم دوست نداشته باشه اپیلاسیون دست داشته باشه به جهنم که مردا دوست ندارن خودشون با اون حجم موهای زائد

      • بدون نام

        ممنون از این نظر بجا

      • reza

        شما فقط نگات به خواستگارات نباشه!

      • محمد حسین

        اتفاقا من خیلی به تیپم اهمیت میدم. تیپ سر سنگین اما متنوع دارم همیشه موهامم حتی برای خرید از سر کوچه مرتب میکنم

      • مردجنوبی از جنوب

        کاربر 10:35 مردا چی ؟ مردا هیچی مردا نه عرق میکنن نه بو میدن قطعا اینکه الان استشمام میکنید بوی تن گند خودته معمولا زنا این صفتارو دارن

    • محمد

      بعنوان يك مرد،كاملا موافقم.

      پاسخ ها

      • مردجنوبی از جنوب

        زنایی که بهت منفی دادن همونایی هستن که واسه جذب توجه مردا و خواستگار گرفتن هزارتا لگد میزنن و هزارتا ترفندهای مختلفو امتحان میکنن ولی وقتی میان تو سایت شاخ میشن و میخوان جلوه بدن که مورد تایید بودن توسط مردا واسشون مهم نیست !! خدالعنت کنه موجوداتی که جز دروغ کاری ندارند

    • باران

      لطف کنید انقد که برای آقایان تیپ خانمها مهم است و باید این نکات رو خانم ها مد نظر داشته باشند برای آقایان هم بنوسید. آیا فقط مهم این است که آقایان چه چیزی را می پسندند؟

      پاسخ ها

      • مردجنوبی از جنوب

        باران شما اگردر پی استحقاق تساوی جنسی بین خودتون و مردا هستین در قدم اول باید اعتماد نفستون رو بالاتر ببرید و اینقدر تا یک خبر علمی و مفید و آموزشی درباره زنا میخونید که ربطی اصلا به مردسالاری یا زن سالاری نداره بلکه فقط جنبه آموزشی واسه زنا داره خوب معلومه از قدیم الایام زنا بودن که خودشون رو واسه مردا قشنگ میکردن و نه مردا و خودتون هم به اینکه جنس لطیف هستید واقفید پس توهمات بیجارو کنار بگذارید و تا یک مطلب علمی میخونید اینقدر حالت دفاعی علیه مردا نگیرید و اینقدر جنسیت پرستی نکنید که نشان از عقده و کمبود است اینکارا بعد هم میاید به ما اتهام مردسالاری یا زن ستیزی میزنید درحالی که مردا اصلا جنسیت واسشون مهم نیست

    • باران

      لطف کنید انقد که برای آقایان تیپ خانمها مهم است و باید این نکات رو خانم ها مد نظر داشته باشند برای آقایان هم بنوسید. آیا فقط مهم این است که آقایان چه چیزی را می پسندند؟

    • کاربر

      رامین اتفاقا طرف مقابل من تمیز و شیکه چون من خودم به این موارد اهمیت میدم و نظر من در مورد بعضی از آقایونه
      شما یه نگاه به اطرافت بنداز تو سطح شهر مترو اتوبوس از بوی عرق بعضی ها نمیتونی بایستی بهتره واقع بین باشی و خودتو نبینی فقط

      پاسخ ها

      • reza

        الان برام سوال شد شما که اینهمه اه اه پیف پیف میکنی چرا تو مترو و اتوبوس میری توو مردا میچپی؟!ها

      • رامین

        پس سری بعد جمع نبند همه مردا رو

      • سپیده

        اصلا حرفت درست نیست هکه که پشت میز نشین نیستن که ! همه که مثه شما شیک و با کلاس نیستن که!
        اون کارگر بدبختی که از صبح سرساختمون بوده چه گناهی داره که شما پیف پیف می کنید؟ یا اون آدمی که قندش بالاست و تا یه ذره راه میره بدنش عرق می کنه چه گناهی داره؟ همه دوست دارن شیک و با کلاس باشن مثه شما ولی شرایطشو ندارن

    • مرد

      به مقام همه زنها در نزد آفریدگار توانا که به زنها مقام و رتبه مادری عطا کرده اعتراف میکنیم و در مقابلتان کلاه از سر برمیداریم ،زن ، مادر ، خواهر ، همسر و... واژگانی هستند که انسان در مقابلشان ناخداگاه احترام میگذارد ، بهداشت هم البته برای همه است هم زن و هم مرد ، منتهی هرکسی که می خواهد جذابیت بیشتری داشته باشد و همچنین اعتماد به نفس بیشتر ، خوب البته بیشتر در امر رعایت بهداشت باید حساس باشد...همین

      پاسخ ها

      • user

        صحیح است استاد!

      • روناک

        واقعا با نظر شما کاملا موافقم زن ومرد هردو باید بهداشت رو رعایت کنه این دیگه بستگی به نظر طرف مقابلت داره که چه نوع آرایشی داشته باشه چون سلیقه ها متفاوته

    • بدون نام

      از کی تا حالا مانیکور جزو ملزومات "بهداشت فردی" محسوب میشه؟!و در صورت رعایت نکردنش آقایون فراری میشن!!!

      پاسخ ها

      • آتنا

        احتمالا منظورش مریت بودن ناخن هاست

    • بدون نام

      بسیار مزخرف بود باید مرد سالاری باش ن میخوایی اونور اب باش ک زن سالاری باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همیشه باید یه سالار داشته باشیم؟؟ نمیتونیم کنار هم دیگه باشیم؟؟

    • کاربر

      آقای نسبتا محترم Reza
      زیادی جوش نزن و صورت مساله رو پاک نکن
      مواقعی پیش میاد که مجبور به استفاده از وسایل نقلیه عمومی هستیم حقوق شهروندی و بهداشت فردی رو اگه آقایونی امثال شما رعایت کنن مجبور به گفتن این حرفها نیستیم
      درضمن نمیدونستم مسیرهای تردد شما در مترو جدا از خانمهاست

    • دختر ایرانی مسلمان

      همۀ اینها درست. ولی عزیزم اینجا ایرانه حجاب اسلامی چی شد؟ زنی با موهای باز و .... میان وسط مردها و با پاشنۀ پای ترک خورده و لب پوست پوست شده در جمع مردان برای جذب مشتری! کجایی عزیزم؟ دقیقاً کجایی؟

    • بدون نام

      "ناخن‌های مانیکورنشده و بدن اپیلاسیون‌نشده ازجمله هشدارهای جدی برای عقب‌کشیدن مردهاست. بهداشت فردی ضعیف را نمی‌توانید زیر هیچ آرایش بی‌نقص و لباس شیک و گرانقی"
      از كي تا جالا مانيكور جزء رعايت بهداشت فردي شده؟

    • محمد حسین

      از من میشنوید از همین دفعه بعدی که میخوایید برید بیرون اصلا ارایش نکنید یا به حداقل ممکن محدودش کنید این چیزا اکثرا جزو موادش سرب داره از پوست جذب میشه و مایه ضرره
      خیلیا اصلا بدون ارایش قشنگ ترن.همین امروز یه دخترای کلاس ارایش نکرده بود خیلی هم بهتر شده بود
      به جاش ورزش کنید هم برای رسیدن به سلامتی و وزن مناسب هم تناسب اندام این هم برای اقایونه هم خانمها
      خیلی از این ورزش ها که روی تناسب اندام اثرگذاره حتی نیاز به وسیله و باشگاه هم نداره یه سرچ بکنید براتون میاره فقط باید وقت بذارید و پشت کار داشته باشید. مثلا فی الحال حرکت پلانک ،اسکوات (بدون وزنه) ، دراز و نشست و شنا را یادم میاد که اگر برید عضلات شکم باسن و سینه تقویت میشه از مریضی هایی مثل اضافه وزن - قند - سرطان هم جلوگیری میکنید طول عمرتون زیاد میشه.

    • مینا

      این مطلب شما ترجمه شده است و در بعضی مواقع با فرهنگ ایران،مطابقت ندارد.مثل ناخن مانیکور زده....بهترین کار،رعایت بهداشت بدن و لباس است.وقتی شستشوی مرتب داشته باشیم،جندان نیاز به عطرهای تند هم نیست.منم با اون خانمی که گفتند بعضی از اقایان بوی بدی دارند،موافقم..خیلی خیلی کم هستند،اما بدون اینکه کارگر باشند یا کار بدنی انجام دهند،بوی نامطبوع دارند.خیلی خوبه که این ادمها هر روز دوش بگیرند و لباسهایشان را مرتب شستشو دهند.حتی اگر بیماری هم داشته باشند،با شستشوی مرتب بوی عرق نمی گیرند.یه راه هم استفاده از پنبه اغشته به ابلیمو یا سرکه است.در نقاط عرق بزنید تا در صورت گرما و عرق کردن،بو نگیرید.بوی ابلیمو و سرکه سریعا می پرد.

    • کوکنار

      اینکه تو کامنتا هی مینویسین از کی تا حالا مانیکور جزو بهداشت فردی شده یعنی چی ؟!....پس جزو چیه مثلا؟... والله مانیکور انقد معنای پیچیده ای نداره ...برداشتن یه ناخن گیر مرتب کردن ناخنهایی که یکی در میون شده یا پاک کردن زیر ناخن مرتب کردن گوشه های ناخن...اینا هم معنای مانیکور میده و نوعی بهداشت فردیه دیگه!

    • لیلا

      ما می تونیم از یک مقاله اون بخشی رو که با فرهنگ کشورمون تناسب داره رعایت کنیم. به نظرم بد نیست دخترا همیشه تمیز و جذاب باشن . حالا حتما که نباید به خاطر آقایون باشه . تمیزی به خاطر خود آدماست. حالا دختر باشه یا پسر.
      سر این مسائل با هم دعوا نکنید . دختر پسرای ایرونی باید هر جای دنیا که هستن نمونه و الگو باشن برا بقیه.

    • مریم

      واقعا متوجه نمیشید این مقاله ترجمه است . همون بند اول در مورد موها رو باید بفهمید که . مانیکور تو خیلی از جاهای دنیا حتی برای اقایون انجام میشه که جز خدمات سالن های بهداشتیه مثل اینکه کسی براتون ناخن هاتون رو بگیره یا مرتب کنه . از طرفی تو اروپا و آمریکای شمالی و جنوبی خانم ها موی دست و پاهاشون رو نمیزنن مگه برای مهمونی های خاص حتی تو عکس ها و فیلم هاشون مشخصه.
      و اما تو جامعه ما شما یکبار تشریف ببرید مترو خط کرج واگن آقایان خودتون کلا دستتون میاد چی به چیه.

    • بدون نام

      آخ که من چقدر روی دندون و بوی دهن و بوی بدن حساسم .... یادمه توی مدرسه تنها کسی بودم که حق داشتم سر کلاسم آدامس تو دهنم باشه چون معلما دیگه روحیاتمو میشناختن :)))))))) .... یا همیشه قرص نعنا واسه مدرسه میووردم و دو سه تا قوطی توی هر کلاسی میذاشتم ... خدا خیرم بده خدایی ...خیلی از معلما رو از مرگ حتمی در اول صبح که با بچه ها حرف میزدن نجات دادم ... دیگه توی مدرسه خانم بهداشت صدام میکردن :))))))) ....بجون مادرم اینا تعریف نیستن فقط گفتم که بگم بوی بد بدترین چیز ممکنه هم برای مرد و هم برای زن

    • بدون نام

      واي جقدر شما فهميده اين كه ميدونين مانيكور جيه و اين مطلب ترجمه شده است:))) اشكال از مترجمه كه ترجمه شو بومي سازي نمي كنه و هر مطلبي رو براي پر كردن صفحه به كار مي بره.
      بعدم انكار دونستن اينكه مانيكور پديكور جي هست شمارو به جمع دانشمندا پيوند ميزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • مردجنوبی از جنوب

      شما نمیتونید از موجوداتی انتظار داشته باشید تمییز باشند و دندوناشونو مسواک بزنند چونکه به شما اتهام مرد سالاری میزنند و فکر میکنن تو جامعه های غربی همه چیز به نفع زنا هست درحالی که کور خوندید شما باید اول یک نگاهی به آمار خشونت علیه زنان در اون جامعه ها بندازید تا اوج فاجعه رو درک کنید ایران بهشت زناس اگر بفهمن عمل دماغ،آرایش فراوون، اولیت در کار،مردهایی مثل من که زنارو درک میکنن ، احترام به زنان و غیره همشون در ایران هست که زنان را بسیار راحت طلب کرده بلا نسبت خانواده من که مرد شریفی مثل من بالا سرشونه

    • بدون نام

      تمیزی محصول و فرآورده دین مبین اسلام است دینی که پیغمبرش سهم بزرگی از خرجش شامل تهیه عطر بوده و نظافت را علامت ایمان دانسته است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج