۴۹۳۰۰۲
۵۷ نظر
۵۰۰۱
۵۷ نظر
۵۰۰۱
پ

نادران:

روحانی ۳ سال مردم را معطل کرد

نماینده سابق مجلس گفت: بیکاری در دولت روحانی از ابتدا تاکنون افزایش یافته و به ۱۲.۲ درصد رسیده که یک رقم بی‌سابقه است.

خبرگزاری تسنیم: الیاس نادران نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در همایش مردم گله‌مندند که عصر امروز (دوشنبه ۱۶ اسفند) در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار داشت: اینکه مجلس شورای اسلامی مجبور شد از مصوبه خود مبنی بر تعیین حقوق ۲۴ میلیونی برای مدیران عقب‌نشینی کند نشان از این است که افکار عمومی ما نقش تاثیرگذار خود را بر دستگاه تصمیم‌گیری می‌گذارد.

وی افزود: از شورای نگهبان تقاضا دارم که به دو ادعایی که مطرح شد پاسخ دهند. یک ادعا اینکه وقتی به مجلس حمله کردند و گفتند که چرا چنین مصوبه‌ای را تصویب کردید گفتند که ما برای تامین نظر شورای نگهبان چنین کاری را انجام دادیم. شورای نگهبان باید نسبت به این موضوع از خود رفع اتهام کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دومین ادعا این بود که گفتند آنهایی که به مجلس حمله می‌کنند اما به شورای نگهبان اعتراض نمی‌کنند از ترس رد صلاحیت است.

نادران خاطرنشان کرد: به آقای روحانی عرض می‌کنم این ادبیات تند و تیزی که گرفته و از ادبیات منقلی و آب شور و شیرین استفاده می‌کنند، در شان ایشان و در شان مردم نیست.

وی با اشاره به اینکه دولت در این ۴ سال تمامی مشکلات را بر گردن دولت قبل انداخت، اظهار کرد: اینکه چرا در نظرسنجی‌ها آقای روحانی بعد از آقای احمدی‌نژاد قرار گرفتند جای تامل دارد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله اشتغال مهمترین مسئله مردم است، تصریح کرد: اگر موضوع اشتغال حل شود مسئله ازدواج، مسکن معضلات و بسیاری از ناهنجاری‌های دیگر حل می‌شود.

نادران با بیان اینکه ۱۵ درصد مشکلات و گرفتاری‌های کشور ناشی از تحریم و ۸۵ درصد ناشی از مدیریت اقتصادی نادرست کشور است، افزود: شما که ادعا می‌کنید تحریم‌ها برداشته شده و بهترین مدیریت‌ها را دارید پس چرا بیکاری در دولت شما از ابتدا تاکنون افزایش یافته و به ۱۲.۲ درصد رسیده که یک رقم بی‌سابقه است. فاجعه‌آمیزتر اینکه ۲۰ درصد جوانان جویای کار کشور بیکار هستند و جوانان بیکار تحصیلکرده‌ای که به سن ازدواج رسیده‌اند، قادر به تامین رفاه خانواده خود نیستند. برخی که سهم خود را از سفره انقلاب برمی‌دارند در حالی که برخی هنوز سر سفره پدر و مادر خود نان خالی می‌خورند.

وی افزود: تجربه بشری در کشورهای منطقه نشان می‌دهد که اینطور نیست که مشکل بیکاری قابل حل نباشد. مهمترین عامل بیکاری عدم استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور، سرمایه‌های مردم و ظرفیت‌های اقتصادی داخلی است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دولت ۳ سال مردم را معطل گذاشت تا از طریق مذاکره بتواند مشکلات اقتصادی را برطرف کند، خاطرنشان کرد: وقتی دشمن ضعف و زبونی و احساس نیاز و نوع رفتارهای شما را دید که ملتمسانه به دنبال سرمایه‌گذاری خارجی بودید فشار خود را بیشتر کرد.

نادران با بیان اینکه برخی وزرای دولت علنی از قاچاق حمایت می‌کنند، تصریح کرد: وزرای این دولت از نهادهای قضایی شکایت می‌کنند که چرا با موضوع قاچاق برخورد می‌کنید. وزرایی که بعد از چهار سال هنوز فرصت نکردند که اموال خود را نوشته و تحویل قوه قضائیه بدهند.

وی با اشاره به وزاری اشرافی و ویژه‌خوار این دولت تاکید کرد: مهمترین مسئله این است که وزرای ویژه‌خوار و اشرافی درد مردم را که به وام‌های ۱۰ میلیون تومانی محتاج هستند و در چارچوب ازدواج به حرام نیفتند را نمی‌فهمند و همین نتیجه شکاف‌های اجتماعی است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چرا دولتمردان وقتی ترامپ پاسپورت ایرانی را لغو می‌کند تا این حد ابراز نگرانی می‌کنند، اظهار کرد: چند درصد این مردم به آمریکا رفتند در حالی که فقط عده کمی هستند که زندگی و کارشان و آرمان و آرزوهایشان آنجاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه بد بخت شما تو مجلس بودی بجز فلاکت چیکار کردی دیگه کسی برای شما تره خورد نمیکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اینکه اونایی که الان مجلس هستن دارنشاخ غول رو !!میشکنن

    • گل محمدی

      از کاسپین بنویسید

    • بدون نام

      احسنت احسنت

    • بدون نام

      دمش گرم

    • بدون نام

      کدوم نظر سنجی این مزخرفاتی رو که گفتید رو تایید می کنه ؟؟؟؟!!
      آقای نادران در توهم خود بزرگ بینی فرو رفتید ؟؟؟ مردم جواب این رفتارتون رو در انتخابات مجلس خواهند داد

    • آقایی از همدان

      درود بر شما آقای نادران
      ما پشتتیم
      الان4تا ....پیدا میشه بهت میگه چند تومن گرفتی این حرفها رو زدی؟فکر میکنن شما هم مث خودشونی.

    • بدون نام

      بخوربخوره خدابه داداون خانواده هایی برسه که هیچ حقوق دولتی دریافت نمیکنند.

    • بدون نام

      خدا را شکر که یکی پیدا شد که حرف دل مردم را بزند اگر مردم برای مسولین. مهم بودن مطمعا راه حلی برای گشایش کار مردم پیدا می کردن. مردم و خون شهدا فقط زمان انتخابات. مهم ودیده می شوند و بس

    • بدون نام

      زیاد حوصله آقای نادران و امثالهم رو ندارم فقط اولشو خوندم بقیشو نه و به همون اولش جواب میدم اینکه گفتی ادبیات پس کجا بودی وقتی محمود آب رو میرخت اونجا که میسوزه یا هنوز ممه تو رو آقای نادران لولو نبرده و گفتی وضعیت معیشت مردم خجالت بکش وقتی پراید و امثالهم با سرعت نور گران میشدند چه جهنمی بودی بعد گفتی در نظر سنجی محمود جلوتر از دکتر روحانیه میشه بگی کدوم نظر سنجی و...بقیشو نخوندم چون حوصله تو وامثالهم رو نداشتم

    • بدون نام

      مردم بهتراز هر کس میدنند کسانی که در یک شهر رای ندارند قیم مردم نیستند

    • بدون نام

      چرا من هرچی پیام میدم انعکاس نمی دید اقلا دلیلش رو بهم بگید

    • بدون نام

      دمت گرم داداش ولی هر کی به جایی رسیده از سر مردم بوده مردم اگه توی انتخابشون بیشتر دقت کنن و به حرفای آقا توجه کنن امثال روحانی نمیاد آبروی مملکت رو ببره و پیش اجنبیها خوردمون کنه.به جایی رسیده که این عربای بی غیرت مارو تهدید میکنن شما سیاسیون همتون سروته یه کرباسین

    • بدون نام

      روحانی در انتخابات پیش رو رقابت سختی با بسیج و سپاه خواهد داشت

    • بدون نام

      حضرت آقا جنابعالی که خودت دورهای قبل مجلسی بودی چرابه رئیس جهورمحترم وقت اجازه دهی کشورابه پرتگاه ببردتامردم مجبور بشن بازی مثل روحانی رای بدهند همتون دنبال ریاست هستید مردم بهانه ای بیش نیستند.

    • بدون نام

      دوصد گفته چون نیم کردار نیست ،جناب نادران شما به عنوان نماینده مجلس گذشته وهم نظر دولت وقت برای معضلات جامعه مانند بیکاری وفساد وتورم چه کار کرده اید؟؟؟غیر از سخنرانی کردن کار دیگه ای هم از دستتان بر می آید؟؟؟؟؟،

    • سعید

      دکترروحانی بعداز احمدینژاد قراردارند در نظر سنجیها!!؟؟
      از کجا واز کی نظرسنجی فرمودند جناب نادران!!؟؟ ایشان ظاهرأ در بسیج محل خودشان نظر سنجی کردند.

    • محمد

      دلواپس ها سه سال روحانی را معطل کردند؛ این درسته

    • بدون نام

      شماها درزمان خودتان چه کار کردید کشور به گند کشاندید

    • بدون نام

      تاثیرگذاری افکار عمومی ما زمانی مشخص شد که به چنین نابخردانی رای ندادند

    • بدون نام

      مگه عمرمردم شبدره بروروحانی بذاریکی بیادکاربلدباشه خدامی دونه می خای دوردوم رای بیاری وجزیره کیس وقشم راخودت ودارودسته ات هپلووکنید

    • بدون نام

      هیچ کس دلش بحال ما جوونا نمیسوزه حتی شما که دارین از روحانی انتقاد میکنین

    • مهدی

      دم اقای نادران گرم ولی اقایون خودشون رو به نفهمی میزنند وحکومت سرمایه داری بیداد میکند فرزندان سو سول اقایون با ماشینهای میلیاردی هر کثافت کازی میکنند ومصونیت دارند وقتی میخواهند برای قاچاقچیان در زندانها بجای اعدام سفره سنتی پهن کنند که دود ودم هم حتمما جزیی از ان است دیگر این شغل اصلی بعضی ها خواهد شد اقایان دست بردارید از دروغ بیش از سه سال مردم را بیچاره کردید حداقل چهل وپنج درصد معیشت مردم گراننر شده یک قلم جنس را شما بگید نسبت به قبل از شما ارزاننر کرده اید فقط بلدید روی کاغذ تورم را پایین بیاورید لطفا حتما چاپ کنید

    • بدون نام

      فقط گوشه ای از گلایه های مردمو گفته.دزدی ها و امارهای دروغ و دروغهاشون و خیلی از رانتهاشون ناگفته مونده.بازشکر

    • بدون نام

      پدر جان شما اصلا در جریان نیستی ،شاید بخاطر منقل باشه که فر مودید ؟

    • بدون نام

      احمدینژاد که مارو برد به دهه هفتاد کاش معطلمون میکرد

    • بدون نام

      وقتی بقول نماینده شورای شهر کارمندان مترو یازده میلیون حقوق میگیرند چرا یک مدیر کل نباید بیست و چهار میلیون حقوق بگیره ، آقای نادران شما چند سال نماینده مجلس بودید ؟ اما هنوز دارید حقوق دوران نمایندگی را دریافت میکنید این ظلم به فقرا نیست ؟ اگه بفکر مستضعفین هستید این دریافتی ها را به سا زمان بهزیستی واریز کنید و سند آنرا در اختیار همین سایت قرار دهید .

    • بدون نام

      هرچه مردم سختی می کشند ازبی شعوری آقای نادران وامثال اون است که به عنوان قانون گذار ونماینده مردم شریک دزد ورفیق قافله بودند وبا دولت احمدی نژاد سرمایه کشور را به غارت بردند نمی دانم با چه رویی اظهار نظر می کنند ازبس که احمق هستند نمی دونند مردم همه چیز را می دانند

    • بدون نام

      دولت روحانی دولت اشراف و پولدارهاست و مردم رعیت حساب میکنن نمونش توهین وزیر بهداشت به مردم ایلام

    • کاوشگر فضایی

      تازه فهمیدید ؟

    • masoud

      واقعا آقای نادران درست میگه

    • بدون نام

      جواب تو را ملت داد وبه تو رای نداد پس مردم فهمیدند تو به فکر اشراف کری خودتت هستی پس لطفا ساکت

    • حسام

      احسنت درود درود

    • سیداحمد

      این مملکت رو آدم نماهای نون به نرخ روز خوری مث نادران به این روز درآوردن ولی مطمئن باش تو و اون ارباب دزدت دیگر رنگ مجلس و دولت رو نخواهید دید به امید خدا

    • بدون نام

      آقای نادران توهیچ نظر سنجی آقای احمدی نژادازآقای روحانی بالاتر نیست. اینکه اقتصادبه این روز افتاده نتیجه آشیه که شما وهم فکراتون تودوره قبلی برا مردم پختید . پس فرافکنی نکن داداش گلم

    • بیطرف

      میگن آب که سربالابره قورباقه هم ابوعطا میخونه. آخه زپرتی تودیگه براخودت چی میگی. خیانتی که توواون احمدی نژادلگنت به این مملکت کردیدهنوزبوی گندش توکشورمونده . احمق ترازاحمدی نژادتوهستی که دلت روبه نظرسنجیهای صدمن یه غازکردیدوراه افتادید دوره که خودتونوازپیگیری جنایاتی که براین مردم رواداشتیدتبرئه کنید. چراتاقبل ازاینکه موضوع جنایات وحیف ومیل احمدی نژادو دارودستش درمجلس جهت پیگیری مطرح نشده بودپیداتون نبودحالانه اینه پشتتون گهیه یکی یکی دارین چیزیروکه خوردیت بلغورمیکنید.

    • reza

      جناب نادران شما که 3 دوره نماینده مجلس بودید چرا نخواستید مشکلات مردم و مملکت را حل کنید . حتما مردم باید شما را حذف میکردند تا نطقتان باز شود و درسهای اقتصادی که خوانده اید یادتان بیاید ؟؟؟؟؟

    • رضا ابراهیم نسب

      جناب آقای نادران شما که نماینگی سابق مردمدرقوه مققنه بودید با اینمه اختلاس ودکل گم شده غیرو برای مردم چه ارمغان آوردید که به اقای روحانی چنین گستاخی میکنید بخدا خجالت دارد باقای رفسنجانی تهمت و افترا بستید دیدید مردم چقدر فدرشناسند هرچقدر سعی کنید مردم را از کسانیکه به مردم دلسوزی
      میکنند امثال شما ها ناراحت و نگرانند هیچوقت حرف عزیز تر ازجانم امام عیز یادم نمیرود که فرمودند مباداروز فرا رسد که این مردم از ذات شما باخبر شوند و انروز روزیست که قابل جبران نخواهدبود

    • بدون نام

      قرار بود 100 روزه تمام مشکلات حل بشه چرا وعده الکی میدی

    • بدون نام

      شما که 8سال مجلس بودید برای حل معضل بیکاری چکار کردی

    • مجتبی عظیم پور

      سلام.پس چراکسی از خیانتهای احمدی نژادبه مردم وکشورحرفی نمی زنند؟چون من با7سال سابقه کارومتاهل ویک بچه دارم هنوزبیکارهستم.چه کسی بایدجواب گوی من باشد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روحانی برایت چه کرد؟؟

    • بدون نام

      بدترین شب عید درتاریخ انقلاب ازدستاوردهای این دولته ممنون چقدر به رای مردم احترام گذاشتید اکثرا بیکارن حقوق ثابت ندارن یعنی اگه یه روز کارنباشه اهی دربساط ندارن به نظرشما ریئس دولت چه جوری باید جواب زنو بچه مونوبدیم دراستانه شب عید...نه خدایی بگوماکه حقوق ثابت نداریم بایدچکار کنیم چکار کنیم چکارکنیم

    • بدون نام

      به خدا قسم ما دیگر نمی دانیم گوش به حرف کدام معسولینی بزنیم چرا ما را مثل توپ فوتبال تو زمین پاس می دهید اگر واقعا شما ایمان دارید فکری به حال مملکت کنید فکری به حال بیکاری کنید بس کنید شکمتان سیر است و برای خود بلبلی می خوانید

    • بدون نام

      ملت ایران هنوز هم در شوک اقتصادی دوران شما بسر میبرد و هنوز هم آنرا هضم نکرده .لطفا دست از سر ملت بردارید ما اگر معطل هم درجا بزنیم بهتر از عقبگرد تنش و دعواهای بیحاصل است.

    • بدون نام

      نادران شعار نده. مردم شما را شناختند روحانی. عالی کار کرده

    • بدون نام

      سلام .ما کاسب ها که به خاک نشسته ایم بقیه را نمی دانم

    • بدون نام

      آفرین حرف دل مردم را زدی

    • بدون نام

      ساغول کشی عین حقیقته

    • بدون نام

      جناب نادران خسته نباشی چرادوازده سال پیش چنین دلسوزیها را نمی کردی مگر جوان نداشتیم شما انگار همه را بردید سر کار خدا قوت امید آورم انتخابات آتی. هرچه زودتر برگزار شود تا شما و دلواپسان نفسی راحت بکشید؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      تمام گرفتاری مردم به علت ضعف شما ودلواپسان هم فکر تو در هشت سال حکومت دولت دوست شما وخود شما در مجلس است.که مارا به دوران قاجار بردید.واقعا مردم خوب شماها را میشناسند وبرایتان اهمیت قائل نیستند چنکه دارین از روی حسادت وکینه حرف میزنین وشعار انتخاباتی میزنین.شما اگه خوب بودین ومشکلات را میدانین چرا در زمان خودتان در مجلس ودولت کاری برای ما انجام ندادین.

    • بدون نام

      باد از کدوم ور میاد یه عده اونوری غش میکنن

    • بدون نام

      خدا ی بزرگ این ملت را مگر خودت کاری کنی اینها که به دنبال حقوق های نجومی خودشان هستند

    • رئال مادرید

      ایشاالله 5 سال دیگم تشریف داشته بیدند با این مردم که عقلشون به گوششونه که با یه جمله من سرهنگ نیستم قالیباف بیچاره رو که داره عشقی برا تهرونی ها حمالی میکنه رو گذوشتن کنار.
      یه رئالی اصیل از قلب آلوده ایران اهواز

    • بدون نام

      من به روحانی رای دادم.
      غلط کردم.
      روحانی 3 سال است که مردم را مسخره کرد
      بجای ضابط و شایسته سالاری در تصدی مسئولیتهای قوه مجری ،‌باز هم رابطه و فامیل ساری حاکم شد.
      خاک بر سر من و امثالهم که با ساده لوحی گول این کفتار را البته ببا توجه به توصیه خاتمی خوردیم

    • مجتبی

      تا وقتی که مردم از روی احساسات به هر کی از راه میرسه چهارتا خالی میبنده و ژست های ابکی میگیره همینه.باید در مورد کسی که کاندید میشه تحقیق کنین که طرف چه کاره است.احمدی نژاد بدتر از روحانی و روحانی بدتر از احمدی نژاد. فکر کنید و به یه ادم اصلح و انقلابی که از رهبری اطاعت میکنه رای بدید.

    • بدون نام

      ... احمدی نژاد خدمت زیادی به مردم کرد توی روستاهای ایران خیلی خونه نداشتند خونه دار شدن تو همه عرصه ها مشکلات مردم رسیدگی‌ میکرد بعضی از اجناس که باعث گرانی شد همش کار تاجرای بزرگ طرفداران اصلاح‌طلبان هستن خواستند تا میتونند اجناس به بازار نفرستند ودر انبارها بزرگ جمع کنند وقیمت بالا ببرند تا دوسال اخرش دولت احمدی نژاد خراب ونا کارامد جلوه بدند که این بعضی از مردم هیچ گونه اطلاعی ندارند وتا میتونند از این مرد راستگو وعدالت خوا بد گوی میکنند ولی مردم شهرستان ها احمدی نژاد خدمت براشون کرده یادشون نمیرن با این حرفهای که بعضی میزنند که بیشتر از روی حسادت است حرف مزنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج