۴۹۳۰۲۳
۲ نظر
۵۰۱۷
۲ نظر
۵۰۱۷
پ

حق با بازیکنان استقلال است

روشن: افتخاری هم یکی مثل افشارزاده است

حسن روشن در شرایط فعلی تغییر مدیریت در استقلال را راه حلی برای خارج شدن این باشگاه از حاشیه و حل مشکلات مالی می‌داند.

ایلنا: حسن روشن در شرایط فعلی تغییر مدیریت در استقلال را راه حلی برای خارج شدن این باشگاه از حاشیه و حل مشکلات مالی می‌داند.

پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی ما در خصوص تساوی استقلال برابر سیاه جامگان اظهار داشت: من این بازی را ندیدم، اما با توجه به خستگی که استقلالی‌ها داشتند شاید دلیل تساویشان این امر بوده و البته شاید هم بازیکنان دچار غرور شده بودند.

روشن در خصوص اعتصاب بازیکنان استقلال اظهار داشت: پیش‌بینی این روزها را کرده بودم. زمانی که استقلال نتیجه می‌گرفت گفتم خیالم از منصوریان راحت است، اما نگران وضعیت مدیریتی استقلال هستم و متاسفانه الان این مدیریت استقلال است که به این باشگاه ضربه می‌زند.

وی در خصوص مدیریت استقلال اعلام کرد: غیر از زمانی بقیه اعضای هیئت مدیره استقلال هیچ کاری برای این باشگاه انجام نمی‌دهند. افتخاری هم که یکی مثل افشارزاده است. به هر حال به اعتقاد بنده در این شرایط استقلال به تغییر مدیریت نیاز دارد.

روشن اضافه کرد: مشکل حال حاضر استقلال با تغییر مدیریتی حل می‌شود و به اعتقادم افتخاری و هیئت مدیره این باشگاه باید بروند. الان هم حق با بازیکنان استقلال است. باشگاه به آنها تعهد داده و باید به تعهدات خود عمل کند. وقتی به بازیکن قول داده‌اند که پولت را می‌دهیم باید به وعده خود عمل کنند.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص بازی‌های آتی این تیم اظهار داشت: استقلال الان به آرامش نیاز دارد و اگر پول بازیکنان تیم را ندهند حاشیه مانع امتیاز‌گیری این تیم می‌شود. تیم منصوریان خوب است، اما من از مدیریت باشگاه استقلال می‌ترسم که شرایط این تیم را دشوار کرده و ممکن است از این هم بدتر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای روشن زمانی چون زیاد مصاحبه میکنه آدم خوبیه؟ این آدم ثبات فکری نداره!!!

    • مجید

      این اقا جنون داره خوش داره الکی به همه چی گیر بده .همیشه دنبال یک چیزی هست که یک حرفی زده باشه .اخه ادم حسابی شما که اینقد ادعای پیشگویی داری هنوز متوجه نشدی که هیات مدیره استقلال و پرسپولیس حکم نمایشی داره .وقتی این باشگاه ها در امد زایی ندارند هیئت مدیره باریلون هم که بیارند نمیتونند کاری کنند .لطفا بفمید اقای خاموش (روشن)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج