۴۹۳۰۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پلمپ ۳۰ واحد صنفی در آذربایجان شرقی

۳۰ واحد متخلف صنفی در آذربایجان شرقی در راستای اجرای طرح نظارت بر صنوف پلمپ شدند.

خبرگزاری مهر: با اجرای طرح نظارت بر صنوف و همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی به همراه بازرسان اتحادیه صنوف ۳۰ واحد صنفی متخلف در برخی شهرستان های آذربایجان شرقی پلمپ شدند.

پلمب ۲۸ واحد صنفی متخلف در شبستر

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر در همین راستا بعد از ظهر دوشنبه به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی به همراه بازرسان اتحادیه صنوف شهرستان شبستر، به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف از تعداد ۱۵۰ واحد صنفی اعم از طلافروشی ها، نمایشگاه های اتومبیل، قهوه خانه ها و گیم نت ها بازدید کردند.

سرهنگ فریدون حیدری در تشریح این خبر گفت: به واحدهایی که موازین و مقررات و آئین نامه اماکن عمومی وحفاظت فیزیکی را رعایت نمی کنند، تذکرات و اخطارهای لازم صادر شد و در همین راستا ۲۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات امور صنفی برابر ماده ۲۷ قانون نظام صنفی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر در پایان ضمن تاکید بر ادامه طرح های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح ها، از مردم خواست تا در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پلمب ۲ واحد صنفی به علت فروش مواد محترقه در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب نیز با اشاره به اجرای طرح نظارت بر صنوف در این شهرستان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی به همراه بازرسان اتحادیه صنوف شهرستان بناب، به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخرسال تعداد ۷۶ واحد صنفی را بازدید کردند.

سرهنگ رمضان الهوردیان در تشریح این خبر گفت: در این طرح بیش از ۱۱ هزار مواد محترقه به ارزش ۶۰ میلیون ریال از دو مغازه کشف شد که این دو واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات امور صنفی برابر ماده ۲۷ قانون نظام صنفی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان با بیان اینکه شهروندان نباید سلامت خود و دیگر افراد جامعه را فدای شادی کاذب کنند از خانواده ها خواست تا با کنترل بیشتر فرزندانشان از بروز حوادث تلخ و ناگوار در چهارشنبه پایان سال جلوگیری به عمل آورند و سریعاً هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه را به شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج