جاباما
۴۹۳۰۶۵
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

عبدالملکی در همایش «مردم گله مندند»:

علاوه بر بیکاران، شاغلان هم گله مندند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مردم از نظر از دست دادن عزت و اقتدار در دنیا گله مند هستند و می گویند ما عزت خود را در دنیا از دست دادیم.

خبرگزاری مهر: حجت الله عبدالملکی استاد دانشگاه امام صادق(ره) در همایش «مردم گله مندند» با بیان اینکه مردم از جهات مختلف تحت فشار هستند، گفت: بیکاری بخشی از مشکلات کشور است و این فقط مربوط به جوانان جویای کار نیست چرا که به لحاظ تداوم رکود در کشور شاغلان هم مشکل دار و گله مند هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات مردم غیر اقتصادی است، افزود: مردم از نظر از دست دادن عزت و اقتدار گله مند هستند و می گویند ما عزت خود را در دنیا از دست دادیم. امروز هر جزیره ای احساس می کند که می تواند برای ایران شاخ و شانه بکشد. فارغ از اینکه پاسپورت ایرانی در دنیا ارزش خود را از دست داده است.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: بخش دیگری از گله مندی ها در اصول فرهنگی و اعتقادی است، گاهی توسط مقامات دولتی یا رسانه های وابسته به آنها مهدویت و یا شأن حضرت زهرا(س) و یا ارزش های دفاع مقدس زیر سوال می رود. گاهی برخی از خون شهدا سوء استفاده می کنند.

عبدالملکی عنوان کرد: عمده گله مردم از این است که مردم دیده نمی شوند و اساسا هدف نیستند، در امور جاری برخی جریانها و یا برنامه های سیاسی هدف و محور اساسی قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیما

      دو حالت داره که ایشون یهویی به فکر مردم افتاده
      حالت اول اینه که ایشون میخوان جایی کاندید بشن از الان میخوان مردم را آماده کنند که بهشون رای بدهند
      حالت دوم توی خود دانشگاه میخواند به عنوان رییس یا عضو هیئت علمی خود را مطرح کنند
      توی اوضاع فعلی هرکس واسه دیگران دلسوزی میکنه از یک ماه قبل واسش نقشه کشیده ، آدم هایی هم که واقعا قصد کمک دارند گمنام کارشون را انجام می دهند

    • بدون نام

      دلواپس کاسبان تحریم

    • بدون نام

      خسته نباشی . موندم ایشون خودشون تنهایی به این نتیجه رسیدن یا از کسی هم کمک گرفتن ؟!

    • بدون نام

      خوب با کلمات بازی میکنن، گله مند "مرد حسابی ملت دارن از گرسنگی و بیماری وفقر دست وپا میزنن اونوقت تو میگی گله مندن؟؟؟!!به همین راحتی؟؟؟!!!

    • بدون نام

      بابا دست بردارین حالا همه شدند قیم مردم. فقط بحث انتخابات

    • بدون نام

      این حرفا چ فایده همه چی خراب شده تو کشور ومتاسفانه داره خرابترم میشه و حالا،حالاها درستم نمیشه.

    • محمد سلطان

      تا مدیران بی لیاقت ما سرکار هستند وضع از این بدتر خواهد شد! ونزوءلا! سومالی! گینه نو! مالدیو! ویه سری کشور دیگه که معلوم نیست کجا هستند ! ایران مارفته دنبال کشورهای زیر خاکی! تا اونهارو احیاء کنه! شعور مدیریت کجا رفته معلوم نیست!

    • بدون نام

      سلام دقیقا همینه.البته از نظر اقتصادی که واقعا در بد ترین شرایط هستیم وقتشه که تغییرات اقتصادی به نفع مردم ایجاد بشه .خدایی مردم ایران تو دنیا تک هستند گذشته از بحث های اختلاف نظر که گاها دیده میشه تو جامعه ولی کوچکترین نگاه چپی به یه ایرانی همه مردم با هر دیدگاهی غیرتی میشن.خوبه که مسئولین یکم مردم رو در نظر بگیرن شرایط اقتصادی و شغلی رو درک بکنن جوان بیکار زیاد داریم .به داد جوانان برسیم حیفه واقعا خیلی نابغه ها داریم الان کنج خونه هستن چون واقعا برا کسی ارزشمند نیستن.مسئولین محترمی که درس خوندن و الان مقامی دارن بدونید که این ها همه امتحان خدا هستند همه پست ها موقتی هستند اول خدا رو بعد مردم رو در نظر بگیرید به سفره مردم نگاه ویژه داشته باشید که ایمان در مقابل فقر هست صاحب همه چی خداست .به امید سربلندی ایران و ایرانی

    • بدون نام

      آفرین به این استاد

    • بدون نام

      خوبه که خودتان هم میدانید گرانی بیداد میکند چرا ملت را از فشار اقتصادی نجات نمی دهید دیگر تحمل این همه فشار را ندار ریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج