جاباما
۴۹۳۱۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آنچلوتی: با بهترین ترکیب و برای برد بازی می‌کنیم

بایرن مونیخ روز سه شنبه در حالی از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آرسنال می رود که بیشتر راه صعود را طی کرده و با توجه به نتیجه بازی رفت، تیم آنچلوتی شانس بسیار بالایی برای رسیدن به جمع ۸ تیم نهایی را دارد.

وبسایت نود: بایرن مونیخ روز سه شنبه در حالی از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آرسنال می رود که بیشتر راه صعود را طی کرده و با توجه به نتیجه بازی رفت، تیم آنچلوتی شانس بسیار بالایی برای رسیدن به جمع ۸ تیم نهایی را دارد.

کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل آرسنال اعلام کرد که مانوئل نویر می تواند در بازی روز سه شنبه به میدان برود. قبلا رسانه های آلمان اعلام کرده بودند نویر به دلیل مصدومیت جزئی شاید در این بازی درون دروازه قرار نگیرد.

بازی مقابل آرسنال و ترکیب احتمالی:

این بازی بسیار مهم خواهد بود، با توجه به نتیجه بازی رفت ما برتری داریم. می خواهیم با توجه به کیفیتی که داریم یک نمایش خوب داشته باشیم. می خواهم که خاطراتم با میلان در لندن را فراموش کنم، اما نمی شود. آرسنال هجومی بازی خواهد کرد و ما باید مراقب باشیم، اما در عین حال ما نمی خواهیم شیوه بازی خود را عوض کنیم. من درباره این بازی با بازیکنان صحبت کرده ام و گفته ام که دقایق ابتدایی بازی دشوار خواهد بود. ما کاملا روی بازی متمرکز هستیم و می خواهیم بازی خود را انجام دهیم.

آنچلوتی: با بهترین ترکیب و برای برد بازی می‌کنیم

اکنون ایده ای برای ترکیب فردا ندارم چون امروز قرار نیست ترکیب اعلام شود و این کار فردا انجام خواهد شد. سعی می کنم بهترین تیم را روانه میدان کنم. نمی دانم که مولر بازی خواهد کرد یا نه. نمی دانم مولر در ترکیب قرار می گیرد یا نه اما مطمئنم او فردا برای ما بازیکن مهمی خواهد بود.

ونگر:

من به عنوان یک مربی با ونگر احساس همدردی می کنم، من احترام زیادی برای او قائلم.

وضعیت بازیکنان:

بجز لام (محرومیت) و بواتنگ دیگر بازیکنان برای این بازی آماده اند. نویر مشکلی جزئی دارد اما او فردا بازی خواهد کرد. در غیاب لام، کیمیش یکی از گزینه های بازی در سمت راست خط دفاعی است اما روز سه شنبه رافینیا در ترکیب قرار می گیرد، او در فرم خوبی قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج