۴۹۳۳۰۰
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

آموزش جغرافی به کودکان با واقعیت افزوده

گروهی از محققان آمریکایی در حال ساخت برنامه‌ای هستند که به کودکان اجازه می‌دهد از طریق واقعیت افزوده با ویژگی‌های کشورهای مختلف آشنا شوند.

وب سایت سایبربان: گروهی از محققان آمریکایی در حال ساخت برنامه‌ای هستند که به کودکان اجازه می‌دهد از طریق واقعیت افزوده با ویژگی‌های کشورهای مختلف آشنا شوند.
آموزش جغرافی به کودکان با واقعیت افزوده

در حالی که فناوری واقعیت مجازی کاربر را به صورت کامل از دنیای واقعی جدا می‌کند، واقعیت افزوده می‌تواند بدون جدا کردن کاربر از جهان واقعی، اطلاعات را به وی نشان بدهد. فناوری واقعیت افزوده دارای کاربردهای بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف آموزشی، علمی، نظامی و کارخانه‌های صنعتی است. از طرفی بسیاری از محققان معتقدند دوره‌ی آموزش سنتی به کودکان گذشته و باید از طریق روش‌های سرگرم‌کننده این کار را انجام داد تا بازدهی مخاطبان بالاتر برود.

به تازگی شرکتی آمریکایی پلی‌شیفو (PlayShifu)، محصول جدیدی به نام اُربوت (Orboot) را معرفی کرد که از طریق واقعیت افزوده جغرافیا، تاریخ، فرهنگ و پوشش گیاهی تمامی کشورها و بسیاری موارد دیگر را به کودکان آموزش می‌دهد.
آموزش جغرافی به کودکان با واقعیت افزوده

پروژه‌ی اربوت شامل یک کره‌ی زمین شخصی‌سازی شده و برنامه‌ای برای تلفن‌های هوشمند است که به کودکان اجازه می‌دهد با استفاده از دوربین ابزار هوشمند خود تمام نقاط جهان را اسکن کرده و اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنند. از طرفی این برنامه قابلیت خواندن توضیحات ارائه شده را دارد تا کودکانی که هنوز نمی‌توانند متن‌ها را بخوانند نیز از آن استفاده کنند.

با گرفتن دوربین تلفن هوشمند مقابل منطقه‌ی موردنظر و انتخاب آن اطلاعاتی شامل موقعیت جغرافیایی، آب و هوایی، فرهنگی، اختراعات، تاریخ، فرهنگ غذایی، بافت گیاهی و جانوری را به صورت ۳ بعدی مشاهده کرد. سازندگان اعلام کردند صدها نمونه‌ی مختلف برای این کار طراحی شده و علاوه بر کودکان افراد بزرگ‌سال را نیز به سمت خود جذب خواهد کرد.
آموزش جغرافی به کودکان با واقعیت افزوده

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا تعداد بسیار بالایی زیادی و بازی مختلف به کاربر ارائه می‌شود تا علاوه بر سرگرم شدن، موضوعات بیشتری بیاموزد. در صورتی که پاسخ معما به درستی داده شود تصاویر سه‌بعدی جدیدی به نمایش در آمده و آموزش ادامه پیدا خواهد کرد.

کارمندان شرکت پلی‌شیفو توضیح دادند تصور تمام زمین به همراه تمام کشورها و ویژگی هر کدام برای کودکان بسیار سخت است؛ در نتیجه آن‌ها تصمیم به تولید محصولی گرفتند که می‌تواند کودکان را به این زمینه علاقه‌مند کند.

محققان اعلام کردند در صورت کسب بودجه‌ی مورد نظر اربوت را در آگوست سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهند کرد.

در ادامه می‌توان تعدادی از کاربردهای آن را مشاهده کرد.
آموزش جغرافی به کودکان با واقعیت افزوده
آموزش جغرافی به کودکان با واقعیت افزوده
آموزش جغرافی به کودکان با واقعیت افزوده
آموزش جغرافی به کودکان با واقعیت افزوده
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج