۴۹۳۳۱۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازديد مدير شبکه سه از پشت صحنه سريال «پنچري»

«پنچـری» نصف شد!

علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه به پشت صحنه سریال «پنچری» رفته و از روند تولید سریال بازدید کرد.

روزنامه بانی فیلم: علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه به پشت صحنه سریال «پنچری» رفته و از روند تولید سریال بازدید کرد.

علی اصغر پورمحمدی روز گذشته با حضور در لوکیشن سریال «پنچری» از روند تولید سریال مطلع شدو با کارگردان برزو نیک نژاد و بازیگران از جمله حمید لولایی و رضا داودنژاد درباره این مجموعه تلویزیونی گفت و گو کرد.
«پنچـری» نصف شد!

تصویربرداری سریال «پنچری» همچنان در بلوار ارتش پی گیری می شود و گروه پس از این لوکیشن به آموزشگاه رانندگی و لوکیشن های خیابانی رفته و سکانس های مربوط به این لوکیشن را ضبط می کنند و در ادامه در لوکیشنی واقع در ازگل مستقر خواهند شد.

تصویربرداری سریال مدتی است به نیمه رسیده است و حمیدرضا صدری در حال ساخت آهنگ برای مجموعه «پنچری» است و همزمان کار تدوین و مراحل فنی هم در حال انجام است.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پنچری» ۱۵ دی در شهرک نفت تهران آغاز شد و باقی قسمت ها در لوکیشن هایی مانند آموزشگاه رانندگی، تالار عروسی، آسایشگاه سالمندان، بوتیک، پارک، باشگاه، طلافروشی، فرودگاه امام، مزون و منزل بازیگران تصویربرداری می شود.

حمید لولایی،‌ رضا نیکخواه، زهره فکور، مائده طهماسبی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، شهره سلطانی، رضا داود‌نژاد، بهشاد شریفیان،‌ اشکان اشتیاق و یوسف تیموری در این سریال بازی می کنند.

«پنچری» داستان پسری است که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه اش که شیفته اوست برسد، اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد که او برای رسیدن به خواسته‌اش همه اطرافیانش را به چالش می‌کشد.

این سریال به تهیه کنندگی مهران مهام، نویسندگی و کارگردانی برزو نیک نژاد برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می شود. دیگر عوامل سریال عبارتند از: مدیر تولید: نعمت یمینی، مجری طرح و دستیار اول کارگردان: حامد مختاری، دستیار دوم کارگردان: نوید صلاحی، منشی صحنه: الهام اخوان، مدیر برنامه ریزی: احسان سجادی حسینی، دستیار برنامه ریز: مینا نیکو، مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، تصویربردار: فردین ناصری، دستیاران تصویر: محمد داوطلب، ساسان ذعفری، میلاد کریمی، اسماعیل ناصری، هومن سلماس، علی مردمی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، دستیاران: محمد ترکاشوند، حمید بخشی، سبحان دهقانی فر، مهناز نوروزی، افسانه براتیان، طراح گریم: زهره سیاهپوش، مجریان گریم: ابوالفضل خدابنده لو، محمد عرب، فرنوش رضایی، عکاس: سمیرا بختیاری، تصویربردار پشت صحنه: علی حمد خدا، مدیر تدارکات: مهدی عباسی پور، دستیار تدارکات: بهرام صادقی، خدمات: داود علیزاده، حمل و نقل: احمد قنبری و…
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج